Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga meedoen voor de motivatie..zonder extras verwacht ik niet veel meer na 10 trainingsjaren dus zal geen shocking vooruitgang zijn

Ik heb besloten om ook mee te doen!
Ik moet eerst deze week mijn examens nog afronden
en dan zal ik van het weekend mijn log aanmaken.

Ik ga mijn best doen:D

• Topic Starter Topic Starter
Degenen die dit jaar niet deelnemen hoeven dat niet bekend te maken in dit topic, bedankt. :)

I'm in. Ben benieuwd hoe ver ik het kan schoppen voor mijn leeftijd. Zitten grote jongens tussen dus het zal niet makkelijk zijn.

Toen ik me had ingeschreven besloot seeker ook maar mee te doen. :P

Moet hij nog wel een log aanmaken..

Ik doe ook maar eens mee, al is het maar voor de motivatie te versterken ;)

Ok, mooi aantal al, hopelijk komen er nog wat deelnemers bij dan hebben we er zeker genoeg op de contest. Je hebt nog tot volgende week dinsdag om in te schrijven en een log te starten. :)

Ok, mooi aantal al, hopelijk komen er nog wat deelnemers bij dan hebben we er zeker genoeg op de contest. Je hebt nog tot volgende week dinsdag om in te schrijven en een log te starten. :)

Ik heb me ook ingeschreven via mail.

Ik wou eerst die hard trainen maar, heb nog 1 drukke maand en dan pas 1 maand beetje rust(juli)

maar wil toch wel inschrijven als niet erg is..pm allang gestuurd.

Nou vooruit dan.... dan doe ik ook wel mee!!

Gezellig :)

BigT je krijgt mail van me.

suc6 iedereen, over paar jaar doe ik ook mee :D!

Laatste dag voor inschrijvingen vandaag! Hopelijk halen we de 40 deelnemers. :)

Er staat in de regels dat men de collage maar ten vroegste mag doorsturen de 24ste en ten laatste de 31ste juli. Nu is het zo dat ik die periode (van 21 tot 31) op reis ben. Zou ik de collage vroeger mogen opsturen, anders heb ik een probleem :p

Er staat in de regels dat men de collage maar ten vroegste mag doorsturen de 24ste en ten laatste de 31ste juli. Nu is het zo dat ik die periode (van 21 tot 31) op reis ben. Zou ik de collage vroeger mogen opsturen, anders heb ik een probleem :p
Ok ik zal er de 21e van maken, maar nog eerder ga ik dan niet meer. Eventueel zou je familie of vrienden de mail kunnen laten sturen als het op de 21e niet past. Computer op hotel met usb stick als dat kan is een andere optie.

Wat is het probleem met de mail al vroeger te sturen?

Je kunt toch ook zo'n automatische mailtje eruit laten gaan. Dat je tijd en datum etc. instelt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven