Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus dat

I'm in. Ben benieuwd hoe ver ik het kan schoppen voor mijn leeftijd. Zitten grote jongens tussen dus het zal niet makkelijk zijn.

dat zien we dan welPascal, zullen we onderling ook een wedstrijdje houden
wie van ons het hoogste eindigt?
btw: ik doe ook mee! Heb log vanmiddag gemaakt

Ok, mooi aantal al, hopelijk komen er nog wat deelnemers bij dan hebben we er zeker genoeg op de contest. Je hebt nog tot volgende week dinsdag om in te schrijven en een log te starten.![]()
Ok ik zal er de 21e van maken, maar nog eerder ga ik dan niet meer. Eventueel zou je familie of vrienden de mail kunnen laten sturen als het op de 21e niet past. Computer op hotel met usb stick als dat kan is een andere optie.Er staat in de regels dat men de collage maar ten vroegste mag doorsturen de 24ste en ten laatste de 31ste juli. Nu is het zo dat ik die periode (van 21 tot 31) op reis ben. Zou ik de collage vroeger mogen opsturen, anders heb ik een probleem![]()
Omdat het de bedoeling is dat je een bepaalde periode een log bijhoudt en gaat cutten...Wat is het probleem met de mail al vroeger te sturen?