MuscleMeat

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Spo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja 3 maanden lidmaatschap gaan we wel aan vasthouden want we willen een beetje vaste leden als deelnemers, anders krijg je van die gevallen die even een prijs komen afhalen en die je daarna nooit meer terugziet. Niet dat jij zo iemand bent, maar je valt nu voorlopig onder die regel. :)

Zo bruut sta ik er niet voor nee :D
Jammer , volgend jaar dan maar ;) Als er te weinig deelnemers zijn hoor ik het wel. Contest of niet shredded i will be :)

In!! Als ik het goed begrijp maak ik een log aan met daarin motivatie en beginfoto etc, en stuur ik een beginfoto naar dbbcontest2013@telenet.be, en dan doe ik mee?

Of moet er naar dat emailadres pas een foto(collage)aan het einde?

In!! Als ik het goed begrijp maak ik een log aan met daarin motivatie en beginfoto etc, en stuur ik een beginfoto naar dbbcontest2013@telenet.be, en dan doe ik mee?

Of moet er naar dat emailadres pas een foto(collage)aan het einde?

1. Stuur een [Link niet meer beschikbaar] naar Big T met in de titel "inschrijving contest". Je kan tot en met 1 juni inschrijven.
2. Contest log starten voor 1 juni in http://forum.dutchbodybuilding.com/f286/.
3. Eindfoto's naar dbbcontest2013@telenet.be sturen voor woensdag 31 juli

Succes :D

BAMMM Zo genoeg getwijfeld.
IK doe ook mee. Hopelijk geeft dit genoeg motivatie!!

Leuk initiatief! Succes allemaal!

Wil dit jaar zeker meedoen, goede motivatie voor de zomer absoluut!

Nu moeten er niet nog veel meer mensen mee gaan doen...
Anders haal ik mijn doelstelling van top 25 niet.... :D

• Topic Starter Topic Starter
Zeker nog meer deelnemers nodig nu, ik weet dat er altijd nog heel wat afvallen de komende weken en maanden dus we willen redelijk hoog kunnen beginnen :)

Wow, ik dacht dat dit voor de lol was maar nu ik de prijzen zie.. :P
Haha grapje. Toch denk ik dat ik mee ga doen!
Ben al wat langer lid van dit forum, vond het altijd leuk om informatie en topics te lezen over de sport en voeding.

Wow, ik dacht dat dit voor de lol was maar nu ik de prijzen zie.. :P
Haha grapje. Toch denk ik dat ik mee ga doen!
Ben al wat langer lid van dit forum, vond het altijd leuk om informatie en topics te lezen over de sport en voeding.

Ik zeg doen :thumbs:

Je hebt niks te verliezen en merk zelf dat het al leuke extra motivatie boost is ;)

@MiTrenZ: Inderdaad, extra motivatie kan nooit kwaad. ^^

Trouwens, is het verplicht je gezicht te tonen? En zo nee, hoe achterhaal je dan iemands leeftijd?

@MiTrenZ: Inderdaad, extra motivatie kan nooit kwaad. ^^

Trouwens, is het verplicht je gezicht te tonen? En zo nee, hoe achterhaal je dan iemands leeftijd?

Leeftijd is niet van belang in de contest en nee je hoeft niet je gezicht te tonen ;)
Je moet dan alleen wel plaatje tonen met daarop DBB contest duidelijk zichtbaar op de foto.
Staat iets over geschreven in de OP!

misschien dat ik volgend jaar meedoe, dit jaar slecht jaartje gehad (examens) :p

23 deelnemers ondertussen, er is nog zat plaats dus als je twijfelt, zeker nog welkom. Laten we het dit jaar eens extra spannend maken en een uitdaging voor alle deelnemers :)

Succes fellow weightlifterzzzz!!
Altijd goed om een doel te hebben toch?

Ik wou meedoen, tot ik al die deelnemers zag :p geen kans lol

Ik wou meedoen, tot ik al die deelnemers zag :p geen kans lol

Maakt niet uit, het is nog steeds een stimulans voor jezelf om te kijken hoe ver je in de ranking kan komen. En wie weet, als jij superdroog kan komen, je posing goed doet, en foto's van hoge kwaliteit levert, zou je wel eens hoger kunnen ranken dan je verwacht. De jury (leden met meer dan 50+ posts die stemmen) hebben veel respect voor deelnemers die een grote transformatie ondergaan en zich daarvoor 200% hebben ingezet.

Deze contest is er net om extra motivatie te geven aan mensen die nog niet aan wedstrijden meedoen of misschien nog niet heel groot zijn. Zelfs als jij in de top 10 komt heb je nog steeds voor jezelf een prestatie geleverd en in het slechtste geval hou je een beter fysiek over en meer zin om jezelf daarna nog verder te verbeteren. Niets te verliezen dus. :)

Edit: net je foto's bekeken, met wat goede wil kan je nog wel hoger komen dan top 10 schat ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven