Fitness Seller

insu-stim

  • Topic starter jop
  • Startdatum
  • Reacties 62
  • Weergaven 14K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

waarom spreek bijna iedereen negatief over een produckt die ze helemaal nog niet hebben geprobeerd.????
 
idd ik ben er al 4 kilo van bijgekomen in een week tijd zonder op mijn eiwitten te letten. eten doe ik sowieso niet veel, enkel bij de mac en dit blijkt echt een supermiddel te zijn, net waar ik op zat te wachten! Krijg er ook zo verschrikkelijk veel energie van dat ik nauwelijks tijd heb om te eten omdat ik dag in dag uit 24/7 in t krachthonk te vinden ben. echt een revolutie dit product!

dit product werkt echt!!
 
“Je kent vast het gevoel dat je hebt na een goede training? Zag ik er maar altijd zo goed uit denk je. Insu-Stim is het eerste product dat ik gebruik waarbij ik er echt de hele dag door zo uit zie! Ik ben in spiermassa gegroeid, terwijl ik vet verloren ben.” Ross Holden

“Ik gebruik Insu-Stim nu 20 dagen en ik zie er zichtbaar beter uit met meer spiermassa en minder vet. Bij alle oefeningen ben ik 5-15 kilo vooruitgegaan. Volgens een vet meter heb ik 2% vet verloren, terwijl ik kracht en spiermassa opgebouwd heb.” Kenton Engel

“In slechts enkele weken ben ik ruim 3 kilo spiermassa gegroeid en heb ik zichtbaar vet verloren. Ik ben 24uur per dag, 7 dagen per week helemaal opgepompt. Het werkt beter voor mij dan welk ander product dan ook. Ik heb zelfs regelmatig pizza, patat en andere slechte dingen gegeten terwijl ik vet verloren ben!” Miles Brantley

“Zonder geen enkele aanpassing in mijn voeding en training ben ik ruim 3 kilo gegroeid en ben ik 2% vet verloren in slechts 29 dagen. Er bestaat geen enkel ander product dat mij zo’n pomp geeft!” Michael Liero[/QUOTE]


Tjezus, wat toevallig allemaal 2%vet verloren en 3 kg in spieren aan gekomen.
 
waarom spreek bijna iedereen negatief over een produckt die ze helemaal nog niet hebben geprobeerd.????

Omdat de claims onmogelijk zijn en dat dat misleidend is voor leken zoals jij.
Lol
 
omdat het gewoon crap is!!!


al een keer gebruikt dan ?
k heb de topic van 17 hd een keer gelezen mensen begonnen eerst ook van het is rotzooi dit en dat op het einden hadden paar mensen het gebruikt goeie resultaten bereikt en plots gingen er mensen er aan beginnen.

post pas als je ook daad werkelijk weet wat het doet en niet jou mening

( NIET LULLIG BEDOELT OFZO HOOR )
 
al een keer gebruikt dan ?
k heb de topic van 17 hd een keer gelezen mensen begonnen eerst ook van het is rotzooi dit en dat op het einden hadden paar mensen het gebruikt goeie resultaten bereikt en plots gingen er mensen er aan beginnen.

post pas als je ook daad werkelijk weet wat het doet en niet jou mening

( NIET LULLIG BEDOELT OFZO HOOR )


je komt anders wel ontzettend lullig over

ok, doe maar op, neem die k*tzooi maar dan, als je dan toch geld teveel hebt zal ik je mn bankrek.nr even pm'en

:rolleyes:
 
je komt anders wel ontzettend lullig over

ok, doe maar op, neem die k*tzooi maar dan, als je dan toch geld teveel hebt zal ik je mn bankrek.nr even pm'en

:rolleyes:

nou ik zie nergens in mijnreactie dat ik het ga gebruiken en dat ik geld te veel heb.

het ging mij er gewoon om dat mensen snel een conclusie trekken over suppelement.

maar een discussie is nooit lullig bedoelt sanca
 
nou ik zie nergens in mijnreactie dat ik het ga gebruiken en dat ik geld te veel heb.

het ging mij er gewoon om dat mensen snel een conclusie trekken over suppelement.

maar een discussie is nooit lullig bedoelt sanca


ik ben ook niet de eerste om te roepen dat iets niet werkt als ik het niet geprobeerd hebt
deze produkten zijn de opvolgers van testo-sting en dat deed mij ook al 0,0
dit is gewoon geldklopperij!!!
 
Dat 17HD topic neem ik ook niet al te serieus, in ieder geval geen resultaten die wereldschokkend zijn. Placebo werkt net zo goed waarschijnlijk, er is nooit bewezen dat 1 van de stoffen in 17HD, Instu-Stim, Endo-Stim etc enige werking heeft wat betreft BB.

Een hoop lucht qua marketing, dat wel. Maar lucht is nog steeds gratis, daarvoor heb ik Revolutions niet nodig.
 
Een stijging van Het lichaamseigen Groeihormoon van maar liefst 200% na 1 dosering. Deze stijging bleek gelijk te zijn aan maar liefst 3IU’s injecteerbare synthetische Groeihormoon!

Daarnaast werd de testosteron spiegel met meer dan 50% verhoogd. De onderzoekers (en de gebruikers zelf) waren verbaasd dat een volledig natuurlijk product zo effectief kan zijn!

Deze claims zijn gewoon onmogelijk, ook wordt gezegd dat dit allemaal zonder bijwerkingen is. Als je je testosteron spiegel natuurlijk of met anabolica 50% verhoogt hebben beide even veel kans op bijwerkingen. Dus al zou het product werken dan zouden er ook bijwerkingen zijn.
Mocht blijken dat hun claims (wat ik zeer ongeloofwaardig vind) waar zijn.
Dan zou Revolutions misschien wel een nobelprijs verdienen. Dit lijkt me dus allemaal zeer onwaarschijnlijk.
Anyway ik hoop dat er mensen zijn die het gaan proberen en ons dan op de hoogte houden. Maar goed als je er maar goed genoeg in geloofd zal zelfs een placebo effect hebben.
 
Dat 17HD topic neem ik ook niet al te serieus, in ieder geval geen resultaten die wereldschokkend zijn. Placebo werkt net zo goed waarschijnlijk, er is nooit bewezen dat 1 van de stoffen in 17HD, Instu-Stim, Endo-Stim etc enige werking heeft wat betreft BB.

Een hoop lucht qua marketing, dat wel. Maar lucht is nog steeds gratis, daarvoor heb ik Revolutions niet nodig.

Je bent me voor, lol
 
Een stijging van Het lichaamseigen Groeihormoon van maar liefst 200% na 1 dosering. Deze stijging bleek gelijk te zijn aan maar liefst 3IU’s injecteerbare synthetische Groeihormoon!

Daarnaast werd de testosteron spiegel met meer dan 50% verhoogd. De onderzoekers (en de gebruikers zelf) waren verbaasd dat een volledig natuurlijk product zo effectief kan zijn!

Deze claims zijn gewoon onmogelijk, ook wordt gezegd dat dit allemaal zonder bijwerkingen is. Als je je testosteron spiegel natuurlijk of met anabolica 50% verhoogt hebben beide even veel kans op bijwerkingen. Dus al zou het product werken dan zouden er ook bijwerkingen zijn.
Mocht blijken dat hun claims (wat ik zeer ongeloofwaardig vind) waar zijn.
Dan zou Revolutions misschien wel een nobelprijs verdienen. Dit lijkt me dus allemaal zeer onwaarschijnlijk.
Anyway ik hoop dat er mensen zijn die het gaan proberen en ons dan op de hoogte houden. Maar goed als je er maar goed genoeg in geloofd zal zelfs een placebo effect hebben.


Weet je wat ook zo mooi is, ''Deze stijging bleek gelijk te zijn aan maar liefst 3IU’s injecteerbare synthetische Groeihormoon!''. 3IU's verdeeld over welke periode? Een maand, ja dan er er ook geen werking. Krachtig stukje informatie hoor :roflol:. Om maar niet te spreken over injecteren, is er ook hgh dat je kan slikken dan :p
 
Ik ben er nu mee bezig, samen met endo-stim. Ik slaap veel en veel beter, en ben van 79,5 naar 82 kg gegaan (ik heb nog nooit zwaarder dan 80 kg gewogen). Ik heb al een hoop supplementen gebruikt, maar dit zijn een van de weinigen waar ik zo snel een duidelijk verschil van merk. Het enige nadeel is dat het pleuris duur is, dat je 4x per dag moet schijten, en dat je af en toe pijn in je kop krijgt als je er te weinig bij drinkt. Met claims over dat net zo sterk als synthetisch groeihormoon gooien ze hun eigen glazen in omdat het gewoon ongeloofwaardig over komt. Anti-aging stond er geloof ik ook bij. Nog ff en je tampeloerus wordt er 10 cm groter van......

Maar ik zweer bij deze producten, ik kan veel meer eten, train harder, en ben zwaarder dan ooit. Ik kan me voorstellen dat mensen negatieve reacties posten als ze die claims lezen van ze, maar ik weet zeker dat er hier straks meer positieve reviews staan zodra er gasten zijn die het geprobeerd hebben.
 
Nogmaals, als je niet onder de 1,70 bent zal het eerder aan je training en voeding hebben gelegen dan aan de keuze van supplementen. Van 79,5 naar 82 Kg gaan heb je geen supplementen voor nodig.
 
Ik ben al van 74 kg naar 79,5 gegaan door gewoon veel te eten. Maar kwam niet verder dan die 79,5. Nu ben ik in korte tijd 2,5 kg aangekomen, met dezelfde voeding die ik de laatste maanden eet. Ik ben van mening dat dit door die endo-stim en insu-stim komt.
 
Nogmaals, als je niet onder de 1,70 bent zal het eerder aan je training en voeding hebben gelegen dan aan de keuze van supplementen. Van 79,5 naar 82 Kg gaan heb je geen supplementen voor nodig.

1m80 met 82kg ripped to da bone is behoorlijk groot hoor makker ;)
tis altijd maar te zien hoe de kwaliteit is van de massa die je gained, iedereen kan 10kg vet gainen.
 
INGREDIENTEN

Berberine extract – voordat je zegt; “He, Berberine dat ken ik wel, dat is toch niets bijzonders”, bedenk even wat Revolutions met een simpel kruid van de brandnetel heeft kunnen doen. Revolutions heeft precies hetzelfde met Berberine; ze hebben ongelooflijk veel bekende en minder bekende kruiden en planten onder de loep genomen en onder andere bleek Berberine een zeer interessant kruid... Revolutions vond sporen van een stof die ze nog niet eerder waren tegen gekomen in andere planten en kruiden. Pas na maanden van testen vonden ze een manier om deze actieve stof in voldoende hoeveelheden te extraheren. Testgebruikers rapporteerden ongelooflijke ervaringen. Ervaringen die bevestigen wat de chemische structuur al deed vermoeden; dit specifieke berberine extract heeft het vermogen GLUT4 te activeren in de cellen. Maar wat de onderzoekers nooit hadden durven hopen, het bleek alleen GLUT4 te activeren én vermeerderen in spiercellen; niet in de vetcellen. Met de ontdekking van deze stof was Insu-Stim geboren.

Hydroxl4 – dit is de naam voor de actieve stoffen in het Cissus kruid die een anabolische werking hebben. Hydroxl4 is specifiek gericht op het creëren van een anabolische (spieropbouwende) toestand in het lichaam. Gebruikers merken na 5 – 12 dagen gebruik dat spieren harder en sterker worden. Hydroxl4 zorgt voor sterkere en betere spiercontracties (aanspannen van spieren) en voor een mogelijk zeer sterke onderdrukking van cortisol. Dit kan weer leiden tot een hogere testosteronproductie, minder spierafbraak en een geweldige pomp.

Kolere, dit had ik nog niet eens gezien. Beetje natuurlijk kruiden boven kunstmatige testosteron, insuline en HGH prijzen. Ze zouden die idioten in de boeien moeten slaan :roflol:
 
Zal ik het eens aan een test onderwerpen? Binnenkort toch vakantiegeld:p
 
Back
Naar boven