Fitness Seller

insu-stim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal ik het eens aan een test onderwerpen? Binnenkort toch vakantiegeld:p

Geef maar aan mij, ik brouw wel iets voor je. ;) Doe het niet, zelfs niet van je vakantiegeld. Kan je nog beter van uit eten gaan dan.
 
Ondanks de grote negativiteit over insu stim had ik het wel besteld. gewoon rebels ofzo. ik zal de komende weken posten over dit middel.

1 vooruitgang heb ik een beetje bankdruk van 2 maal 120 kg naar 5 maal 120 kg. dat kan net zo goed het placebo effect zijn.

toch voel ik wel een lichte hoofdpijn door die bende
 
Ondanks de grote negativiteit over insu stim had ik het wel besteld. gewoon rebels ofzo. ik zal de komende weken posten over dit middel.

1 vooruitgang heb ik een beetje bankdruk van 2 maal 120 kg naar 5 maal 120 kg. dat kan net zo goed het placebo effect zijn.

toch voel ik wel een lichte hoofdpijn door die bende


ik ben alvast reuzebenieuwd
 
Dag 3

Nu op dag 3 had ik een beetje last van 1 schouder (jiu jitsu kan slecht voor je schouders zijn, vanwege het vele vallen bij oefeningen), dus ik heb het een beetje rustig aan gedaan. komende maandag meer ervaringen van mijn kant.
 
Nu op dag 3 had ik een beetje last van 1 schouder (jiu jitsu kan slecht voor je schouders zijn, vanwege het vele vallen bij oefeningen), dus ik heb het een beetje rustig aan gedaan. komende maandag meer ervaringen van mijn kant.

tijd voor een update'je ;)
 
⇒Verdubbel de werking van alle andere supplementen
Ieder supplement heeft zijn eigen werking / eigenschappen? Als je een fiets koopt gaat je auto harder rijden ???. Beetje onzinnig.
Beetje onzinnige opmerking van jou ja. Nooit scheikunde gehad? ;)
 
Beetje onzinnige opmerking van jou ja. Nooit scheikunde gehad? ;)

Die beschrijving van insu stim vind ik ook een hoop gezwets... misschien dat er wel een kern van waarheid in zit, maar er is een hoop omheen geluld. Dat er een hoop omheen geluld wordt maakt het product juist minder geloofwaardig. Wat ik wel voel is dat na het innemen van insu stim en als ik niet daarna ga eten, dat daarna een lichte hoofdpijn opkomt. na goed eten is dat weg. Hieruit kan voorzichtig worden geconcludeerd dat de glucose spiegel lager wordt (door opname van spieren). Of misschien is het een truc van de fabrikant om je te laten denken dat het werkt.... toch was ik iets sterker vorige week... Niet in de mate dat het 80 euro waard is. Of het de 80 euro waard is moet de komende weken blijken.

Ik hou jullie op de hoogte... ik zal posten na de volgende training. dus vanavond na 9 uur zal er een update-tje komen
 
Neem ik liever mijn GF mee uit eten, elkaar lekker opgeilen tijdens het eten zodat mijn test-level stijgt.

Sure brothers, gaat weer nergens over :roflol:
 
Die beschrijving van insu stim vind ik ook een hoop gezwets... misschien dat er wel een kern van waarheid in zit, maar er is een hoop omheen geluld. Dat er een hoop omheen geluld wordt maakt het product juist minder geloofwaardig. Wat ik wel voel is dat na het innemen van insu stim en als ik niet daarna ga eten, dat daarna een lichte hoofdpijn opkomt. na goed eten is dat weg. Hieruit kan voorzichtig worden geconcludeerd dat de glucose spiegel lager wordt (door opname van spieren). Of misschien is het een truc van de fabrikant om je te laten denken dat het werkt.... toch was ik iets sterker vorige week... Niet in de mate dat het 80 euro waard is. Of het de 80 euro waard is moet de komende weken blijken.

Ik hou jullie op de hoogte... ik zal posten na de volgende training. dus vanavond na 9 uur zal er een update-tje komen

bedankt voor je update'je :thumbs:
 
dat daarna een lichte hoofdpijn opkomt. na goed eten is dat weg.

Verkopers van Insu-stim geven dit an

Insu-Stim - Revolutions
Sommige gebruikers ervaren een lichte vorm van hoofdpijn. Dit is direct gerelateerd aan een te kleine vocht inname. Drink bij Insu-Stim minimaal 3 liter water/vocht.

maar als je even verder zoekt dan blijkt dat hoofdpijn gewoon een bijverschijnsel van Berberine is.

MedlinePlus Herbs and Supplements: Goldenseal (Hydrastis canadensis L.)
Possible effects of berberine, a chemical found in small amounts in goldenseal, include headache, slow heart rate, nausea, vomiting, abdominal bloating, and low white blood cell count


En ook bij Cissus Quadrangularis (Hydroxl4) onderzoek komt hofdpijn als een bijwerking naar voren

Lipids in Health and Disease | Full text | The use of a Cissus quadrangularisformulation in the management of weight loss and metabolic syndrome
Adverse events with an incidence >5 included headache (12), gas (11), dry mouth (7), diarrhea (7), and insomnia (6). Since the incidence of all reported side effects was always higher in the placebo group than in any of the treatment groups, it is probably safe to conclude that the Cissus formulation had few, if any, negative side effects.

Lijkt me dus eerder dat hoogdpijn een bijwerking van de gebruikte ingredienten is dan dat het vocht te kort is of teken dat jhet werkt.


Of misschien is het een truc van de fabrikant om je te laten denken dat het werkt

lijkt mij na het bovenstaande ook :(




Maar ga door met je "kuur" en laat ons de de uitkomst weten
 
Revolutions moet het gewoon houden bij het maken van whey, geen andere fratsen.

Er word van allerlei stoffen gezegd dat ze een insuline achtige werking hebben(vanadyl sulfaat, alpha-Liponzuur e.d.) maar alleen van 4-hydroxy-isoleucine heb ik rapporten van onderzoeken gelezen waaruit blijkt dat het werkt, iemand dat al eens geprobeerd toevallig?
 
ff iets later dan 9uur... trainen ging behoorlijk goed. schuine bankdruk deed ik eerst op 80 a 90 kg. vandaag 100 kg 5 keer zonder hulp. significante verbetering. ik eet de laatse tijd wel veel meer koolhydraten, dus kan niet zeggen dat het puur door insu stim komt. visueel ben ik niet veranderd en mijn gewicht is nagenoeg hetzelfde. toch voel ik me wel sterker dan voorheen. ik blijf nog ff twijfelen aan het idee of insu stim echt werkt. en als het zou werken of het dan het geld waard is. tot nu toe vind ik het duur voor ongeveer 5 a 10 % meer kracht dat het voor mijn gevoel opleverd.
 
die 5 a 10% krijg ik ook met crea:rolleyes:
 
ik heb het product hier ook liggen ma nog niet uitgeprobeert
 
zelfde verhaal met testosting -> deed ook niets
 
ff iets later dan 9uur... trainen ging behoorlijk goed. schuine bankdruk deed ik eerst op 80 a 90 kg. vandaag 100 kg 5 keer zonder hulp. significante verbetering. ik eet de laatse tijd wel veel meer koolhydraten, dus kan niet zeggen dat het puur door insu stim komt. visueel ben ik niet veranderd en mijn gewicht is nagenoeg hetzelfde. toch voel ik me wel sterker dan voorheen. ik blijf nog ff twijfelen aan het idee of insu stim echt werkt. en als het zou werken of het dan het geld waard is. tot nu toe vind ik het duur voor ongeveer 5 a 10 % meer kracht dat het voor mijn gevoel opleverd.

....

Doet de waarde van een conclusie nogal zwaar afnemen imo. Overigens is 80 'a' 90 kg nogal een verschil (en hoeveel reps?) En hoelang is het geleden?
 
....

Doet de waarde van een conclusie nogal zwaar afnemen imo. Overigens is 80 'a' 90 kg nogal een verschil (en hoeveel reps?) En hoelang is het geleden?

80 kg gewoon 10 keer en 90 rond de 7 keer. dat was voor het gebruik van insu stim
 
Ik heb het ook gekocht en er vandaag de eerste keer mee getraind. Ik ben het zeer met jullie eens dat het marketings-aspect bij zulke producten ongeloofwaardig hoog ligt. Toch heb ik het gekocht, omdat de onderzoeken ervan mij aanspreken. Maar net zoals 3XL zegt, waar zijn deze te vinden?

Maar goed, om verder te gaan met mijn verhaal... Ik heb ook gekocht als een soort van "psychische motivatie", omdat ik er 2 weken ben uit geweest door mijn tentamens. Ik ben nu weer volop bezig, startend met dit supplement. Ik zal jullie ook op de hoogte houden van mijn eventuele vooruitgang, ik ben alleen bang dat dit weer één van de zoveelste "neem-dit-in-en-je-armen-zijn-10-cm-groter" - supplement is..
 
hehe ik kan op een maand 110kg wegen, zonder insu-stim :D
 
ik ben het nu al 3 weken aant gebruiken en ik heb er weinig van gemerkt
rip off denk ik weinig of geen effekt
 
Back
Naar boven