XXL Nutrition

Insuline in de laatste 4 weken van mn kuur

Bezoekers in dit topic

of let je er ook op dat ie niet te hoog wordt.
te hoog :eek:

Door te veel in 1 x (suiker) te eten?

wat gebeurt er als i te hoog wordt?

wist niet dat i te hoog kon worden ???

Het is wel veel eten, bol buikje
Dat dacht ik al bij je eerste post. Moet nu wel heel consequent zijn, lijkt mij heel heel heel moeilijk :o

erg goed topic
 
te hoog :eek:

Door te veel in 1 x (suiker) te eten?

wat gebeurt er als i te hoog wordt?
wist niet dat i te hoog kon worden ???


Dat dacht ik al bij je eerste post. Moet nu wel heel consequent zijn, lijkt mij heel heel heel moeilijk :o

erg goed topic

kan je last krijgen van je ogen en zenuwen en misschien nog wel meer.
 
Dat maakt het effect van die slin wel duidelijk! Ik stond vandaag op 6.8 toen ik begon, injecteer 8 iu en neem een shake met 80 gram druivesuiker (10 gram per iu). Verschil daarna was heel klein, ik zat op 7.2 maar voor een diabeet zou dat geweest zijn: 80 gram x 0,3 mmol = 24 mmol. Plus de ruim 7 die ik had is 31 mmol!!!


was je bloedsuiker 6,8 vanmorgen nuchter, dan is deze toch wat aan de hoge kant, hoort nuchter meende ik onder de 6,1 te zitten.
 
was je bloedsuiker 6,8 vanmorgen nuchter, dan is deze toch wat aan de hoge kant, hoort nuchter meende ik onder de 6,1 te zitten.

Nee, was 6.8 toen ik thuis was na workout. Nuchter zit ik tussen 4.5 en 5.5.
Vanmorgen op de weegschaal gaan staan, ben van deze drie keer 0 aangekomen :(
Zal hel wel ff volhouden natuurlijk, drie keer is te weinig om conclusies aan te verbinden...
 
Met de kilo's komt het wel goed, met slin is het de bedoeling om meer koolhydraten op te nemen. Dit heeft wel even z'n tijd nodig.

Ikzelf neem ook de dagen dat ik niet train 2x p/d 10iu slin, dan wel maand op maand rust. Ik ben van mening dat je slin gewoon elke dag moet nemen, en niet alleen op de dagen dat je traint. Maar dat is mijn opvatting.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen dagen niet helemaal lekker geweest, gisteren weer naar de gym en gelukkig toch nog aardig kracht. Kon mn eerder verbeterde PM's nog halen.

Na afloop 8iu slin en opvolgen met het hele dieet. Heb er nu ook glutamine, taurine en creatine bij.
Zat wederom aardig vol. En wederom bij opstaan wel een iets voller buikje, maar niet aantoonbaar alles naar de spieren getransporteerd.

Erger nog, ik val af!

Maar ff rustig een week of twee doorgaan en dan maar zien wat het resultaat was. Mijn verwachtingen waren wat te hoog denk ik. Ik had gelezen dat als je de eerste keer slin PWO gaat gebruiken je makkelijk 5-10 kg pakt in 4 weken. Dan had ik nu dus minimaal een kilo moeten pakken. Die veronderstelling klopt niet.
 
Niet voor een niet diabeet.

Redelijk laag voor een niet diabeet vind ik.
Verder alles onder controle dus, blijf alert.;)

Dank voor je feedback. Ik blijf zeker alert, en bij die 4,5 voel ik me al wat trillerig/dizzy en hongerig. Als mn glucose zo laag is neem ik ook eerst mn druivensuiker en zet daarna pas mn slin...
 
Back
Naar boven