Fitness Seller

intensieve borstoefeningen?

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
iemand wat goeie oefeningen om je borst "leeg" te trainen?

bij mij lukt dat enkel nog met zware peckdecks...

:sad:
 
bart82 zei:
iemand wat goeie oefeningen om je borst "leeg" te trainen?

bij mij lukt dat enkel nog met zware peckdecks...

:sad:


fly's..?
 
Zware cross-over.
 
Dumbbell pullover helpt bij mij altijd erg goed, die doe ik dan vaak als eerste en dan dumbbell presses en flyes, heb er nu al een paar weken elke keer 2 dagen spierpijn van.

Dus deze oefening:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Doe eens een samengestelde set met machine presses en cable crossovers.

Ga op 50%-75% van je normale gewicht zitten, maak je set, gelijk door met de volgende oefening. 1 minuut rust, dan herhalen, nog een minuut rust en dan nog een keer herhalen.
 
Emizea zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

QUOTE]

tot hoever laat jij de db komen dan boven je lichaam. als ik m goed in mn brst wil voelen is de db in t voorbeeld al dat punt gepasseerd. bij mij moet ik m net voorbij kinhoogte stoppen o weer terug te keren
 
flyes en DB pollover baten niet echt, kan hierbij niet echt m'n borst isoleren...

doe ze anders eens voorvermoeien

hmmm... kan ik wel eens proberen, doe je dit zelf ook dandy?

@dandy; die pullovers tot aan je kin is prima, als je verder gaat kom je toch in een "dood punt".
 
bart82 zei:
hmmm... kan ik wel eens proberen, doe je dit zelf ook dandy?

je voelt echt dat je meer moeite hebt. je kan t proberen he. en ik doe zelf de triceps voor mn borst..wat denk je zelf:) aardig wat moeite mee. heb vorige week eerst de borst gepakt om daarna triceps te pakken en wat een verschil. eens in de zoveel tijd de boel omgooien, al dan niet met spiergroepen als met oefeningen kan zeker een handje helpen.

probeer anders eens een training enkel 1 oefening..flyes werpen bij jou niet zn vruchten af maar denk als je een training alleen incline flyes pakt (mits goed uitgevoerd) je borst niet weet wat m overkomt en dat is tcoh wat je voor ogen hebt he..juist omdat de borst dat niet verwacht:thumb:

@dandy; die pullovers tot aan je kin is prima, als je verder gaat kom je toch in een "dood punt".[/QUOTE]

idd, heb ok t gevoel als ik dan niet meer met mn borst werk
 
Back
Naar boven