XXL Nutrition

Interessant artikel of toch niet?

Apollyon

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
http://www.timinvermont.com/fitness/test1.htm

Was even aan het rondneuzen en kwam dit tegen.

Voor een beginnerskuur raadt hij dit aan:

Weeks 1-10:
*500mg testosterone per week
*1 quarter tablet of Fincar per day (1.25mg)
*1 quarter tablet of Arimidex every other day (0.25mg)
*1 tablet of clomid every other day (50mg)
*320mg of standardized Saw Palmetto Extract per day

Week 11:
*300mg testosterone per week
*1 tablet of clomid every other day (50mg)

Week 12:
*200mg testosterone per week
*1 tablet of clomid every day (50mg)

Week 13:
*1.25mg of finasteride per day
*.25mg of Arimidex every other day
*100mg of clomid every day

Week 14:
*1 quarter tablet of Arimidex every 3rd day (0.25mg)
*50mg of clomid every day

Alles lijkt wetenschappelijk onderbouwd te zijn met verwijzing naar de bronnen, maar toch zie ik al deze zaken weinig voorkomen bij mensen die kuren.

Clomid en arimidex tijdens kuur? Dan kan je beter een niet aromatiserend middel nemen zoals primo. En Finvar en saw palmetto voor DHT omzetting te remmen dan. Dat kan, maar je hebt dan al genoeg aan Finvar. En je gaat wel bepaalde coïtusuele functies wel beinvloeden door minder DHT.

Waardeloos schema. Daarom komt het weinig voor ;) Hij heeft zelf wat samengesteld uit onderzoeken van afzonderlijke middelen. Ben je niets mee omdat bv. als je testosteron (wat omzet naar oestrogeen) neemt en een middel zoals clomid (wat de oestrogeenreceptor blokkeert) en arimidex (wat de omzetting naar oestrogeen verhinderd) dan heb je gewoon primobolan, maar minder sterk zelfs.

Laatst bewerkt:
clomid tijdens kuur omdat de eigen produktie niet helemaal plat zou gelegd worden. ik weet niet of het klopt maar er is nog een bekende Nederlandse dopingdokter die dit beweert.

Je kan prima een anti e tijdens de kuur nemen, maar 3 soorten is echt erover. En als je niet weer of je gevoelig voor haar verlies is het al helemaal onzinnig meteen DHT blockers te nemen.

Je kan prima een anti e tijdens de kuur nemen, maar 3 soorten is echt erover. En als je niet weer of je gevoelig voor haar verlies is het al helemaal onzinnig meteen DHT blockers te nemen.
Als je het wel bent, hoeveel hindert het dan gains(niet vocht maar massa)
Als je dan dht blocker neemt, kun je dan die a-dex achterwege laten?

Als je het wel bent, hoeveel hindert het dan gains(niet vocht maar massa)
Als je dan dht blocker neemt, kun je dan die a-dex achterwege laten?
dht en oestrogeen zijn 2 verschillende dingen dus nee

Hoeveel het je gains tegenhoudt zou ik niet weten, maar ik denk zelf dat arimidex veel gains zal tegenhouden terwijl aromasin dat bv niet zo zeer doet. Nolvadex zal je gains vooral tegenhouden aangezien het je igf-1 verlaagt, maar ook niet verschrikkelijk (helemaal als je GH of GH releasers gebruikt boeit dat niet).

Van DHT blockers heb ik helemaal geen verstand dus zou ik niet durven zeggen of het uberhaupt je gains tegenhoudt, maar ik gok van wel.

dht en oestrogeen zijn 2 verschillende dingen dus nee

Hoeveel het je gains tegenhoudt zou ik niet weten, maar ik denk zelf dat arimidex veel gains zal tegenhouden terwijl aromasin dat bv niet zo zeer doet. Nolvadex zal je gains vooral tegenhouden aangezien het je igf-1 verlaagt, maar ook niet verschrikkelijk (helemaal als je GH of GH releasers gebruikt boeit dat niet).

Van DHT blockers heb ik helemaal geen verstand dus zou ik niet durven zeggen of het uberhaupt je gains tegenhoudt, maar ik gok van wel.

Hmm dan moet ik nuanceren, arimidex stopt de vochtgains, niet de lean muscle gains?

Terug
Naar boven