XXL Nutrition

INTERESSANT! Bloedtesten na gebruik ALRI producten

Bezoekers in dit topic

The bloodwork posted shows nothing without prior tests to support, plain and simple.... JW can very well lower total test, but free test will be elevated, thus the ratio of free to bound will be significantly higher, thus putting us in a more anabolic state. Nettle has some literature showing slight thyroid elevation, but nothing out of normal ranges.

Intressant, wat ik echter merkte toen ik JW nam is dat mijn tepels die al puffy zijn nog puffy'er werden:p, maar kracht en gewicht nam toe. Mss is er ook een prolactine verhoging door JW..
 
Ik vraag me alleen af in hoeverre het totale test. gehalte weer op gang komt.
 
Ok, bij één van die gasten daalt zijn totaal testosteron van 500 mg/dl naar 300 mg/dl. Stel hij doet een kuurtje test/deca zal zijn testoteron dan een gelijkaardige daling ondergaan of is dat dan eerder iets van bijv: 500 mg/dl naar 50 mg/dl?

Want als die alri "supplementen" even onderdrukkend zijn als reguliere AAS dan ga ik liever aan de AAS, daar pak ik veel meer kilo's mee...
 
Goeie vraag!
 
Wie o wie geeft het verlossende antwoord?
 
The bloodwork posted shows nothing without prior tests to support, plain and simple.... JW can very well lower total test, but free test will be elevated, thus the ratio of free to bound will be significantly higher, thus putting us in a more anabolic state. Nettle has some literature showing slight thyroid elevation, but nothing out of normal ranges.

Intressant, wat ik echter merkte toen ik JW nam is dat mijn tepels die al puffy zijn nog puffy'er werden:p, maar kracht en gewicht nam toe. Mss is er ook een prolactine verhoging door JW..

ik ga dit spul echt niet gebruiken. Ik heb al puffy nipples overgehouden aan Tribulus.
 
Want als die alri "supplementen" even onderdrukkend zijn als reguliere AAS dan ga ik liever aan de AAS, daar pak ik veel meer kilo's mee...

No way, gast die ik ken heeft zijn boeltje bijna volledig plat gekregen door Havoc 6 weken hoog gedoseerd te doen.
De werking en resultaten van 8 weken JW komt er nog niet in de buurt van.
 
No way, gast die ik ken heeft zijn boeltje bijna volledig plat gekregen door Havoc 6 weken hoog gedoseerd te doen.
De werking en resultaten van 8 weken JW komt er nog niet in de buurt van.

Hij is wel hersteld daarna?
 
ik ga dit spul echt niet gebruiken. Ik heb al puffy nipples overgehouden aan Tribulus.

De nieuwste trend onder producenten van designer spul en PH is om te claimen dat hun product helpt gyno te doen verdwijnen:orly::rolleyes:

???
 
Net weer een flinke dosis ALRI shizzle laten overkomen.

6x JW
4x BAM
1 x Pro anabol
1x restore

Tis niet voor mij alleen. Ik wacht nog een tijdje voordat ik weer begin. Net 6 weken off
 
Net weer een flinke dosis ALRI shizzle laten overkomen.

6x JW
4x BAM
1 x Pro anabol
1x restore

Tis niet voor mij alleen. Ik wacht nog een tijdje voordat ik weer begin. Net 6 weken off

wat een geld voor een beetje koop dan gelijk potje havoc
 
Haha allemaal aan de Designer-steroids hiero :D



:jk:
 
Ondertussen is Jungle Warfare dus ook al illegaal geworden en mag niet meer verkocht worden. Stond in de muscle&fitness blijkbaar.
 
Ondertussen is Jungle Warfare dus ook al illegaal geworden en mag niet meer verkocht worden. Stond in de muscle&fitness blijkbaar.

onzin, je kunt het overal nog krijgen. Zelfs NL webshops.
 
onzin, je kunt het overal nog krijgen. Zelfs NL webshops.

heb zaterdag nog een een evolution stack weten te bemachtigen van 1 van de bekende webshops hier, weet niet of t verstandig is de naam te noemen.
 
Back
Naar boven