MuscleMeat

Intimidate Log Peer

• Topic Starter Topic Starter
Mmm interresant ik denk dat ik me er nog wat in ga verdiepen :)

Slik je het al lang? merk je enig resultaat of iets dergelijks?
Slik het al een maand of 5 denk ik..
Er is niets bijzonders te merken, misschien dat ik wat sneller herstel. Ik kan wat langer in de zon zitten zonder te verbranden. Vooral gezondheids-voordelen dus..

update peeeer

Ja telang niet meer gedaan :P

Igg 2e pot is open :D ( al ff maar denk vermeld het ff :) )

Moet zeggen dat het in week 3 idd interesant werd en ik hoopte dat het nog een stapje verder zou gaan maar het blijft hetzelfde, goede slaap testpiekje

Tegen beter weten in? :p

Hoe bedoeld u?

OT : same shizz different day, slaap goed ( iets te heb me anderhalf uur verslapen :p ) testpiekje aanwezig :cool: maar nogsteeds hetzelfde
Ik denk dat hij het effect van Intimidate de prijs niet waard vindt, en dus begin je met het 2de potje tegen beter weten in..
Maarja zo te zien gebruikt Punjab anabole steroiden en vergeleken daarmee is een test booster heel zwak natuurlijk! :p

Ik denk dat hij het effect van Intimidate de prijs niet waard vindt, en dus begin je met het 2de potje tegen beter weten in..
Maarja zo te zien gebruikt Punjab anabole steroiden en vergeleken daarmee is een test booster heel zwak natuurlijk! :p
daar heb je een punt nee ik vind het nogsteeds een prima product alleen had ik er na er op het begin al vrij veel van te voelen toch wat meer van verwacht dusja ben enigzins teleurgesteld :P maar moet zeggen heb geen spijt van het 2e potje maar ga hierna wel een andere proberen :)

Overigens OT: niet veel geupdate maar tot nu toe elke dag goede slaap, goed humeur ( heb ik van mensen om me heen ), libido piekje en testpiekje elke dag aanwezig mijn conclusie tot nu toe is dat het een goed product is maar ik vind het meer een combi van ZMA + een testbooster en ik wil eigenlijk alleen die dikke test boost dus ik zoek nog even verder :)

daar heb je een punt nee ik vind het nogsteeds een prima product alleen had ik er na er op het begin al vrij veel van te voelen toch wat meer van verwacht dusja ben enigzins teleurgesteld :P maar moet zeggen heb geen spijt van het 2e potje maar ga hierna wel een andere proberen :)

Overigens OT: niet veel geupdate maar tot nu toe elke dag goede slaap, goed humeur ( heb ik van mensen om me heen ), libido piekje en testpiekje elke dag aanwezig mijn conclusie tot nu toe is dat het een goed product is maar ik vind het meer een combi van ZMA + een testbooster en ik wil eigenlijk alleen die dikke test boost dus ik zoek nog even verder :)
Ik denk er zelf over om over een paar weekjes te beginnen met een stack met Intimidate, Reversitol V2 of Triazole, Acetyl L carnitine (zou de NMDA receptor gevoeliger maken.) en Agmatine..

Ik denk er zelf over om over een paar weekjes te beginnen met een stack met Intimidate, Reversitol V2 of Triazole, Acetyl L carnitine (zou de NMDA receptor gevoeliger maken.) en Agmatine..
Ik heb inderdaad spjt dat ik intimidate niet heb gestackt met Reversitol v2 omdat ik reversitol al een goed product vind dus de combi van deze 2 is helemaal goud denk ik! Overigens ga ik binnenkort toch maar Agmatine meestacken, wat vind jij de meerwaarde van de carnitine is dat puur voor vetverlies? probeer anders Oxyelite is ook een prima product naar mijn mening :)

Ik zit nu op 50 dagen, en ik moet zeggen dat ik qua geheugen en ZEKER qua slaap een duidelijke verbetering merk.
Vannacht maar 5u geslapen en zonder moeite 12u werken. Vanavond nog even lekker sporten, heb er net een rustweekje opzitten :D

Ik heb inderdaad spjt dat ik intimidate niet heb gestackt met Reversitol v2 omdat ik reversitol al een goed product vind dus de combi van deze 2 is helemaal goud denk ik! Overigens ga ik binnenkort toch maar Agmatine meestacken, wat vind jij de meerwaarde van de carnitine is dat puur voor vetverlies? probeer anders Oxyelite is ook een prima product naar mijn mening :)
Ik heb ergens gelezen dat Acetyl L carnitine de NMDA receptor gevoeliger maakt.. Wat er dus voor zou zorgen dat intimidate of DAA beter zou werken met ALC samen.. :)

Ik ga
[Link niet meer beschikbaar]

die er bij stacke op.

Ik zit nu op 50 dagen, en ik moet zeggen dat ik qua geheugen en ZEKER qua slaap een duidelijke verbetering merk.
Vannacht maar 5u geslapen en zonder moeite 12u werken. Vanavond nog even lekker sporten, heb er net een rustweekje opzitten :D
Helemaal mee eens :D alleen van dat geheugen heb ik niet helemaal kunnen testen want rookte eerst nog weleens een groene jongen en was ook tijdje nuchter tijdens intimidate :P

en viel me ook al op dat ik kort kon slapen en veel werken zonder al te veel moeite :D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 18:45 ----------

Ik ga
[Link niet meer beschikbaar]

die er bij stacke op.
Juh wat is het voordeel daarvan dan bro? Wel flex dat het ook een fatburnende werking heeft broski:D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 18:45 ----------

Ik heb ergens gelezen dat Acetyl L carnitine de NMDA receptor gevoeliger maakt.. Wat er dus voor zou zorgen dat intimidate of DAA beter zou werken met ALC samen.. :)
Aha :d nice! waar heb je info vandaan?

Klinkt goed,

Heb je voor de rest het idee dat je spiergroei er wat sneller door is gegaan ?,
Is het een aanrader, of toch zonde van het geld ?

Ik merk nu in de 3e week. Wel meer geilheid:o

Hmm jammer bro.
Ik denk behoorlijk veel aan coïtus

Haha ja vind t ook wel jammer. Had een meid al gesmst voordat ik aan t spul begon dat ze maar wat avondjes vrij moest gaan houden doordeweeks voor herhaaldelijke gezelligheid. Van dat herhaaldelijke komt niet elke week zoveel terecht=p

Terug
Naar boven