MuscleMeat

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fit shop is mijn winkel, omdat haar klanten zo enthousiast en tevreden zijn, dat het onmogelijk is voor mij om de hier geposte slogans nog te overtreffen :D

Body en fit is mijn winkel omdat die wedstrijd-bodybuilder in de gym met zijn grote borst en biceps en sixpack altijd uit een shakebeker van jullie winkel drinkt

Body en fit is mijn winkel omdat ze mij op 24 mei een gratis pot whey geven

Body en fit is mijn shop omdat ik een aanslag ga plegen op jullie vestiging als ik geen pot whey win

en dan nog eentje for real (die eerste ook wel :o)

Body en fit is mijn shop omdat omdat ze goede producten aanbieden tegen een goede prijs

Laatst bewerkt:
Body en fit is mijn winkel omdat die

Best Over Da Years en Fucking Interesting Tremendous Sick Hero Overkill Proteines ... potje wel naar mij mag worden gestuurd :D

Body en fit is mijn winkel omdat die wedstrijd-bodybuilder in de gym met zijn grote borst en biceps en sixpack altijd uit een shakebeker van jullie winkel drinkt

Body en fit is mijn winkel omdat ze mij op 24 mei een gratis pot whey geven

Body en fit is mijn shop omdat ik een aanslag ga plegen op jullie vestiging als ik geen pot whey win

en dan nog eentje for real (die eerste ook wel :o)

Body en fit is mijn shop omdat omdat ze goede producten aanbieden tegen een goede prijs

???

mensen draaien door zie ik hierboven ???

• Topic Starter Topic Starter
Er zitten weer een paar orginele tussen! :D

Het wordt nog een flinke kluif straks om een top 5 te maken haha. :D

-Leon

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik er geil van word als ik iets bestel.

Body en fitshop is mijn winkel omdat ik een gratis pot whey krijg! :D TOCH?
Body en fitshop is mijn winkel omdat ik hun emmertes doneer aan mijn werk!
Body en fitshop is mijn winkel omdat ik alles items recyle! (shake drink ik zelf op, emmers doneer ik aan me werk en de schepjes geef ik aan mijn moeder) Iedereen blij!
Body en fitshop is mijn winkel omdat je met hun emmers leuke zandkastelen kan bouwen! SUMMER TIME!
Body en fitshop is mijn winkel omdat ze altijd met leuke acties komen.
Body en fitshop is mijn winkel omdat ik zelfs op mijn werk de B&F website bekijk.
Body en fitshop is mijn winkel because its just the way it is!

Body en fitshop is mijn winkel !!

Laatst bewerkt:
Er zitten weer een paar orginele tussen! :D

Het wordt nog een flinke kluif straks om een top 5 te maken haha. :D

-Leon

hmm, waarom zou je een top 5 maken als je nu 5 potten mag weggeven, leon?
Begrijp niet hoe wij dan kunnen stemmen? of zie ik iets geheel over het hoofd?

(ps ben net wakker, zou best eens kunnen dat ik daarom niet begrijp wat je bedoeld):p

Weet niet of hij al voorbij is gekomen..

Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze in het buitenland kwalitatief betere supplementen verkopen.

*Snap de grap*

hmm, waarom zou je een top 5 maken als je nu 5 potten mag weggeven, leon?
Begrijp niet hoe wij dan kunnen stemmen? of zie ik iets geheel over het hoofd?

(ps ben net wakker, zou best eens kunnen dat ik daarom niet begrijp wat je bedoeld):p

Was een foutje. Ilco wou meer potten weggeven aan de DBB Leden. Dus nu kies ik zelf gewoon de top 5! :)

-Leon

Ben benieuwd Leon, dat word flink wat lezen :D .. wel beetje gaar dat mensen trouwens 80 zinnen opschrijven.... neem aan dat 1 zin per persoon, meer als voldoende is? toch

Ben benieuwd Leon, dat word flink wat lezen :D .. wel beetje gaar dat mensen trouwens 80 zinnen opschrijven.... neem aan dat 1 zin per persoon, meer als voldoende is? toch

Geen zorgen. Dat heeft inderdaad geen invloed op mijn eind beslissing. :)

-Leon

Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ik geen liefde krijg van mijn ouders, maar wel van het B&F team!

n4w01t.png

http://i56.tinypic.com/n4w01t.png

Zo, leuke actie!
Ben ook wezen brainstormen:

Body en Fitshop is mijn winkel, omdat het iedereen zijn winkel is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat het ook jouw winkel is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ik een meeloper ben.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat de mens een kuddedier is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze kwaliteit leveren.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze vijftien uur per dag voor je klaar staan.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat er geen andere winkel is die zo een goede prijs/kwaliteit verhouding biedt.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze dagelijks de laagste prijs hebben, je voor 22:00 een bestelling kan maken en dit de volgende dag in huis hebt, je geen verzendkosten betaalt, zij een grote assortiment aan topmerken hebben en ze persoonlijke en eerlijke adviezen geven. ;)
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat de service er perfect is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat zij sinds 1995 hét vertrouwelijkste adres is voor vele sporters in Nederland! :D
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze zelf voor honderd procent achter hun topproducten staan!
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze betrouwbaar zijn door hun jarenlange ervaring!
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat je gulden daar een daalder waard is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat het geen punt is, bij Body en Fitshop.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat elke workout een Body en Fitshop-workout is. :D
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat Body en Fitshop mijn winkel is!!
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat een klanttevredenheidsonderzoek overbodig is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat Google het maar.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze keer op keer 'PR's' veroorzaken!
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat je er niet als koning, maar KEIZER wordt behandelt.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat diens gezag niet te overheersen is.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat jij toch ook naar de plee gaat als je moet schijten.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ik er als keizer word behandelt.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat je toch ook geen kwark haalt bij de drogist?
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat een keizer toch ook aan het hoofd staat van een keizerrijk?
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat alle andere winkels n00b zijn.
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat jij toch ook het beste voor jezelf hebt?
Body en Fitshop is mijn winkel, omdat ze alle andere winkels 0wnen.

Laatst bewerkt:
Geld maakt niet gelukkig, B&F shop is een goede manier om er snel vanaf te komen.

Body en Fitshop is mijn winkel omdat mirin is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven