AndroidHealthClinic

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ...

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... IK EEN BODYBUILDER BEN.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... HET GEWOONWEG WAANZIN IS ERGENS ANDERS TE GAAN.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... IK ALLEEN HET BESTE WIL.

Michaël

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... er geen betere winkel is, ik zeg doen!

Xxl nutrition is mijn wink...... Oh sorry:o

Body en Fitshop is mijn winkel, omdat het namelijk gewoon een goeie zaak is, punt uit!!

Laatst bewerkt:
Hop hop hop, trainen doe je met body&fitshop.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat;
Het mijn body fit houd

Body en fitshop.nl is mijn winkel, want van al hun goede producten krijg ik in mijn ogen een twinkel.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat het anders van iemand anders zou zijn! :eek:

Oh shit dat klopt ook al niet.

Ik kies voor Body en Fitshop, want zij houden mijn fysiek top

Body&fishop.nl is mijn winkel, want zeg nou eens eerlijk, de Whey (isolaat perfection) smaakt alleen bij hen ZOOOO f*cking heerlijk!! :)

body en fitshop is mijn winkel want, ze zijn net als hun producten; goed, 100% eerlijk, betrouwbaar, hardwerkend en je kunt er op verder bouwen.

Body&fishop.nl is mijn winkel, omdat ik elke keer een kop van geluk trek als ik de doos open maak
egqs14.gif
''mmmm''.

ik een pot kan winnen hihihi

Ik een 'zuinige' Nederlander ben.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel omdat ik graag slijm bij bedrijven en ze dat hier wel weten te appreciëren :)

...het je, groot, gezond en sterk maakt :D.

Body en fitshop.nl is mijn winkel omdat ik er zo enthousiast over ben dat zelf mijn vriendin er supplementen begint te bestellen...... en het enige wat zij in de gym doet is een zonnebank pakken

Body en Fitshop.nl, dat zouden meer mensen moeten doen!

Mag men meer dan 1x meedoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven