MuscleMeat

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat kwaliteit en service samen nummer 1 vormen.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ...

die pot wel mooi staat op mijn nachtkastje

Body en fitshop is mijn winkel omdat:
- het een goede webshop is, met goed geprijsde producten, snelle levering, en top service.
- de een hele goed eigen supplementen merk hebben met de nieuwste supplementen erbij, welke ook erg goed geprijsd zijn! (agmatine komt er al aan bijvoorbeeld :) )

Leuke reacties al trouwens!

Komen er trouwens ook nog samples bescikbaar?

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat goed met de reacties mannen!!!:)

Ga zo door, het wordt nog moeilijk om een keuze te maken:D

Wie weet ben je de eerste vrouw die reageert? :P

ik wil spieren gainen zonder over de prijs te moeten wenen.

Body en Fitshop.nl is MIJN winkel, omdat i'm lovin'it !

Wie weet ben je de eerste vrouw die reageert? :P

Nou al is het alleen voor de mannen, ik doe toch lekker mee:p Wie weet maak ik nog kans!

Dan hier nog een:

NUMMER 5: BODY&FITSHOP.NL IS MIJN WINKEL, WANT GEEN ENKEL CONCURRENT KAN EVENAREN, HOEVEEL GELD JE WEL NIET ALS SPORTER BIJ BODY&FITSHOP KAN BESPAREN!! :rolleyes:

EN Nog 1:

NUMMERO 6: Body&fitshop is mijn winkel, want zoals elke DBB weet, maken ALLEEN de supplementen van B&F de GAINS VAN JE LEVEN compleet.

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop is mijn winkel omdat het personeel in de winkel(s) zelf, op het DBB forum en op de website altijd super vriendelijk en zeer kundig is. Ze zullen je nooit een poot uitdraaien maar altijd een eerlijk advies geven wat echt aansluit op wat je nodig hebt. Hierdoor heb ik in al die jaren dat ik er koop/bestel altijd supersnel topproducten in huis gekregen! :thumbup:

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik daar al mijn vet in spieren kan omzetten!!!

Dat is toch wat ze willen? :P

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik kan niet per post reageren omdat jullie gaan beslissen maar er zitten een paar leuke bij:)

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat mijn biceps ook een mening hebben :)

body & fitshop is mijn winkel, omdat je bij elke bestelling wheysamples krijgt die ik opspaar en dan elke x dat ik op vakantie ga mooi kan meenemen als gesealde portieverpakkingen :D
:cool:

Yaaay. :D. Tot wanneer kunnen we deelnemen Leon?En moeten we gewoon hier posten of via PM sturen? :p

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat:

Beste service ooit.
Ongelofelijk vriendelijk.
De allerbeste supplementen.
Yaaay weer een leuke actie.

Elke levering is een cadeau.
Nooit laten ze je in de steek.

Feilloos krijg ik elke bestelling aan.
Ik moet niks anders meer hebben.
The best by far.
Super team.
Handig zijn hun uren.
Overheerlijk zijn hun shakes.
Perfection!!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: vergeleken met Body en Fitshop zijn de andere winkels een flop. Want tegen Body en Fitshop kan gewoonweg niemand op. Kort gezegd Body en Fitshop is gewoonweg op en top :thumbs:

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: hun supplementen je training tot een hoger niveau brengen.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: once you're hooked you can't stop.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: ik deadlift met emmers whey aan mijn barbell.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: ik enkel het allerbeste wil.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: een whey hier een creatine daar B&F maakt al je stoute supplement dromen waar.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: bestellen tot een uur of tien prettig is om te zien.

Dit gaat gewoon te ver.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat je alleen hier kan groeien!

Ja idd. Als iedereen 50 post gaat doen wordt het wel erg onoverzichtelijk. Mss beperken tot 1 per lid

KAAARWAAAAN waar zit je???

Er is iets gratis te verkrijgen bij B&F man !

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven