Mushral
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 257
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 8%
Iemand enig inzicht (liefst onderbouwd door studies) in de invloed van de hoeveelheid vetten die je consumeert op de definitie van je spieren? Daarmee bedoel ik dus niet verhogen of verlagen van je vetpercentage o.i.d. Sommige mensen hebben (bijvoorbeeld) een six-pack bij 12%, anderen moeten tot 10% gaan voordat je überhaupt iets ziet. Factoren die daartoe bijdragen zijn (voor zover bij mij bekend) vooral pure genetics, maar ook hoeveelheid vocht die je vasthoudt en totale massa natuurlijk.
Aangezien vetten het type voeding is wat met name doorwerkt op je hormoonhuishouding vroeg ik me af of de hoeveelheid vetten die je inneemt hier dan ook invloed op zouden kunnen hebben? Iemand enig idee hoe dit zit met studies o.i.d? Of ervaringen uit (professionele) bodybuilding met betrekking tot vet inname zou hier ook al inzicht in kunnen verschaffen.
Aangezien vetten het type voeding is wat met name doorwerkt op je hormoonhuishouding vroeg ik me af of de hoeveelheid vetten die je inneemt hier dan ook invloed op zouden kunnen hebben? Iemand enig idee hoe dit zit met studies o.i.d? Of ervaringen uit (professionele) bodybuilding met betrekking tot vet inname zou hier ook al inzicht in kunnen verschaffen.