Ja, leuk doe eens citaten geven. Mijn reactie als je met bijvoorbeeld stukken uit Romeinen en homo's gaat aankomen is dat ik op dat punt moeite heb met de bijbel, de bijbel in twijfel trek en zeker ander interpreteer.
Er zijn zat anderen stukken waar ik het niet mee eens ben in de bijbel. Dat over de Romeinen en Homos is just the tip of the iceberg. Maar ik zoals nu ben heb niks tegen Christenen, ik heb ook geen behoefte om de Bijbel en christenen aan te vallen. Ik bezit zelfs een enige mate van respect omdat ze de mensen van het Boek zijn, en ook nog steeds in god geloof.
Weet je waarom dat is? Dat zit in het verschil van godsbeeld:
Is God de vader of de Meester , ben ik een zoon van god of ben ik onderworpen?
Ik als moslim heb me onderworpen aan de Almachtige ja.
Islam betekent onderwerping en een moslim acht zich ten opzichte van God een onderworpene. Christenen zien de mens als kind van God. De mens is veeleer een partner van God en hij mag Hem vader noemen.
Ik zal nooit mijn schepper, de Heerser van het Heelal waarvan het licht van Allah het raam is dat zich opent boven alle schepping. Wij als mens zijnde als dienaar zijnde mogen en kunnen ons nooit scharen in dezelfde klasse als hem astagfirullah.
En aan je vader mag je kritiek hebben, mijn vader is leerzaam voor me maar soms verkoopt hij lulkoek (passage bijbel over homo's) Een zoon mag zijn vader vragen stellen en een goed vader stimuleert de vragen van zijn zoon. De onderworpen die heeft te buigen en niet te vragen en zeker niet te ontkennen.
Nogmaals, Allah als mijn vader zien is Blasphemy
Ik zal Allah swt nooit als vader kunnen zien, en inderdaad als dienaar van Allah dien ik te buigen.
Ik roep spiertje16 dan ook op, PROOF ME WRONG, relativeer de koran het woord van Allah zoals ik het woord van God relativeer. Twijfel aan zijn woorden. Geloven doe je met een ? en niet met een !
Twijfel aan zijn woorden?
Wtf voor een christen ben jij,jij bent helemaal geen christen schijnheilige duivel. Jij doet je voor als christen, jij bent helemaal geen christen. Een gelovige twijfelt niet aan het woord van God als hij deze bestuurd heeft. Jij bent een grap, een joker en ik neem jou niet serieus. Jij bent gewoon een atheist in disguise
en een messcherp betoog, die dien je van repliek met argumenten en doe je niet af met het oordeel zielig. Dat oordeel zegt dan meer over jou dan de reactie waar jij geen antwoord op hebt.