MuscleMeat

Iran bevat grootste Joodse gemeenschap in het MiddenOosten na Israel

Komt door hen die ze tegen elkaar uit spelen.

Laat de Koran maar voor zichzelf spreken 5:82. Waarlijk, gij zult de Joden en de afgodendienaren het meest vijandig jegens de gelovigen vinden. En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen..;)

Zelfs toen was al bekend dat het christendom een flink kneedbaar zooitje is?

ok ;) spijtig dat moslims en christenen dat niet vaker tegen elkaar zeggen

Er zijn echt genoeg christenen met een goede toewijding voor Allah/God die echt wel de hemel gun.
Joden daarentegen zijn het verdoemde volk volgens de koran

Zij die geloven, (Moslims), Joden, Christenen en Sabiërs; al ieder die gelooft in God en de Oordeelsdag en goede werken doet: zij zullen hun beloning van God krijgen; zij zullen niets te vrezen hebben, noch zullen zij verdrietig moeten zijn.' (Sura 2 vers 62;

Laatst bewerkt:
Laat de Koran maar voor zichzelf spreken 5:82. Waarlijk, gij zult de Joden en de afgodendienaren het meest vijandig jegens de gelovigen vinden. En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen..;)
Even voor de duidelijkheid ik ben geen Moslim, persoonlijk ben ik van mening dat iedere overtuiging die niet crimineel is gezien kan worden als geloof en geaccepteerd dient te worden.

Zelf geloof ik in de gehoornde god (niet satanisme) en de godin welke met 2 manen wordt afgebeeld, het wiccanisme, waarin de goden slecht in mijn ogen symbool staan voor de tegenstellingen.

Wat is dit voor een zielig aanval?
Zal ik eens wat leuke dingetjes uit je heilig bijbel gaan citeren?
Ik dacht dat jij beter wist als gelovige zijnde

Ja, leuk doe eens citaten geven. Mijn reactie als je met bijvoorbeeld stukken uit Romeinen en homo's gaat aankomen is dat ik op dat punt moeite heb met de bijbel, de bijbel in twijfel trek en zeker ander interpreteer.

Weet je waarom dat is? Dat zit in het verschil van godsbeeld:

Is God de vader of de Meester , ben ik een zoon van god of ben ik onderworpen?

Islam betekent onderwerping en een moslim acht zich ten opzichte van God een onderworpene. Christenen zien de mens als kind van God. De mens is veeleer een partner van God en hij mag Hem vader noemen.

En aan je vader mag je kritiek hebben, mijn vader is leerzaam voor me maar soms verkoopt hij gedateerde lulkoek (passage bijbel over homo's) Een zoon mag zijn vader vragen stellen en een goed vader stimuleert de vragen van zijn zoon. De onderworpen die heeft te buigen en niet te vragen en zeker niet te ontkennen.

Ik roep spiertje16 dan ook op, PROOF ME WRONG, relativeer de koran het woord van Allah zoals ik het woord van God relativeer. Twijfel aan zijn woorden. Geloven doe je met een ? en niet met een !

en een messcherp betoog, die dien je van repliek met argumenten en doe je niet af met het oordeel zielig. Dat oordeel zegt dan meer over jou dan de reactie waar jij geen antwoord op hebt.

Laatst bewerkt:
Er zijn echt genoeg christenen met een goede toewijding voor Allah/God die echt wel de hemel gun.
Joden daarentegen zijn het verdoemde volk volgens de koran

En volgens spiertje16? Toon jezelf als een denker en onderwerp je niet aan de koran. Ik wil niet weten wat dat boek schrijft ik wil weten wat jij vind!

Anders moet ik namelijk een debat aangaan met een boek, de koran. En als ik iets over dat heilige boek schrijf is dat niet goed voor mijn gezondheid, schijnt. Echter als moslims zich altijd verschuilen achter een boek, is een aanval op dat boek dan niet logisch? Als onderworpenen aan een boek, waar de citaten net van genoemd, als een goed onderworpene zich gedragen naar dat boek. Wat moet ik dan als ik me daar aan stoor? Een denker die spreek ik aan op zijn denken en daar uit voort vloeiende handelingen. Hoe spreek ik een onderworpene aan? Iemand die een volk verdoemd om een boek? Ik voel me dan gedwongen een boek aan te vallen en dat doe ik niet graag.

Komt door hen die ze tegen elkaar uit spelen.

Wie zou Cirkel hier nu bedoelen? Het verdoemde volk volgens spiertje16=hen die ze tegen elkaar uitspeelt.

En die band die is echt ****ing creepy. Dat waren die "mooie foto's" laatst van die mufti in WOII. Indien dat waar is dan is er niet veel verschil tussen islam, nazisme, antisemitisme en fascisme. Maar gelukkig zijn moslims mensen en een geloof maar een ideologie. Mits een moslim zelfstandig kan denken en niet de onderworpene is zoals ik in mijn vorige reactie betoog. tot nu toe weiger ik mensen te veroordelen op basis van hun religie en de citaten die net genoemd zijn, die ontegenzeggelijk vreselijk zijn.

Laatst bewerkt:
Ja, leuk doe eens citaten geven. Mijn reactie als je met bijvoorbeeld stukken uit Romeinen en homo's gaat aankomen is dat ik op dat punt moeite heb met de bijbel, de bijbel in twijfel trek en zeker ander interpreteer.

Er zijn zat anderen stukken waar ik het niet mee eens ben in de bijbel. Dat over de Romeinen en Homos is just the tip of the iceberg. Maar ik zoals nu ben heb niks tegen Christenen, ik heb ook geen behoefte om de Bijbel en christenen aan te vallen. Ik bezit zelfs een enige mate van respect omdat ze de mensen van het Boek zijn, en ook nog steeds in god geloof.

Weet je waarom dat is? Dat zit in het verschil van godsbeeld:

Is God de vader of de Meester , ben ik een zoon van god of ben ik onderworpen?

Ik als moslim heb me onderworpen aan de Almachtige ja.

Islam betekent onderwerping en een moslim acht zich ten opzichte van God een onderworpene. Christenen zien de mens als kind van God. De mens is veeleer een partner van God en hij mag Hem vader noemen.

Ik zal nooit mijn schepper, de Heerser van het Heelal waarvan het licht van Allah het raam is dat zich opent boven alle schepping. Wij als mens zijnde als dienaar zijnde mogen en kunnen ons nooit scharen in dezelfde klasse als hem astagfirullah.
En aan je vader mag je kritiek hebben, mijn vader is leerzaam voor me maar soms verkoopt hij lulkoek (passage bijbel over homo's) Een zoon mag zijn vader vragen stellen en een goed vader stimuleert de vragen van zijn zoon. De onderworpen die heeft te buigen en niet te vragen en zeker niet te ontkennen.
Nogmaals, Allah als mijn vader zien is Blasphemy
Ik zal Allah swt nooit als vader kunnen zien, en inderdaad als dienaar van Allah dien ik te buigen.
Ik roep spiertje16 dan ook op, PROOF ME WRONG, relativeer de koran het woord van Allah zoals ik het woord van God relativeer. Twijfel aan zijn woorden. Geloven doe je met een ? en niet met een !
Twijfel aan zijn woorden?
Wtf voor een christen ben jij,jij bent helemaal geen christen schijnheilige duivel. Jij doet je voor als christen, jij bent helemaal geen christen. Een gelovige twijfelt niet aan het woord van God als hij deze bestuurd heeft. Jij bent een grap, een joker en ik neem jou niet serieus. Jij bent gewoon een atheist in disguise

en een messcherp betoog, die dien je van repliek met argumenten en doe je niet af met het oordeel zielig. Dat oordeel zegt dan meer over jou dan de reactie waar jij geen antwoord op hebt.

Je weet niet waar je het over hebt

En volgens spiertje16? Toon jezelf als een denker en onderwerp je niet aan de koran. Ik wil niet weten wat dat boek schrijft ik wil weten wat jij vind!

Anders moet ik namelijk een debat aangaan met een boek, de koran. En als ik iets over dat heilige boek schrijf is dat niet goed voor mijn gezondheid, schijnt. Echter als moslims zich altijd verschuilen achter een boek, is een aanval op dat boek dan niet logisch? Als onderworpenen aan een boek, waar de citaten net van genoemd, als een goed onderworpene zich gedragen naar dat boek. Wat moet ik dan als ik me daar aan stoor? Een denker die spreek ik aan op zijn denken en daar uit voort vloeiende handelingen. Hoe spreek ik een onderworpene aan? Iemand die een volk verdoemd om een boek? Ik voel me dan gedwongen een boek aan te vallen en dat doe ik niet graag.

Praat alsjeblieft niet wolf in schaapskleren. Wat je ook wilt bereiken, het zal je toch niet lukken

Vind ik ook, noem je geen Christen als je het niet bent. Nog even vraagje spiertje, je zegt dat de joden het gedoemde volk zijn, maar in de tekst die je erbij zet (Zij die geloven, (Moslims), Joden, Christenen en Sabiërs; al ieder die gelooft in God en de Oordeelsdag en goede werken doet: zij zullen hun beloning van God krijgen; zij zullen niets te vrezen hebben, noch zullen zij verdrietig moeten zijn.' (Sura 2 vers 62;) staat dan toch ook dat de joden die in hem geloven en goede werken doen niets te vrezen hebben?

Vind ik ook, noem je geen Christen als je het niet bent. Nog even vraagje spiertje, je zegt dat de joden het gedoemde volk zijn, maar in de tekst die je erbij zet (Zij die geloven, (Moslims), Joden, Christenen en Sabiërs; al ieder die gelooft in God en de Oordeelsdag en goede werken doet: zij zullen hun beloning van God krijgen; zij zullen niets te vrezen hebben, noch zullen zij verdrietig moeten zijn.' (Sura 2 vers 62;) staat dan toch ook dat de joden die in hem geloven en goede werken doen niets te vrezen hebben?
Kun je me er dan ook een noemen die dit doet?

Daarbij is het een opsomming van overtuigingen.

Hoe kan dannymarx zien dat ik geen christen ben? Waarom denk je dat?

Mischien moet ik toch een beetje nuance hier aanbrengen

En de joden in de tijd van moesa(as) zijn verdoemd. Zij bleven maar ongehoorzaam. Als je duidelijke bewijs wil uit de koran lees soera Al-Baqara maar eens goed. De joden die hun geloof niet praktiseren zijn gevaarlijke mensen hun doden zelfs hun mede broeders als het moet. Bij hun gaat het om macht en rijkdom waar helaas de dag van vandaag de meerderheid nog tot behoort. Deze mensen zijn verdoemd voor tot in de eeuwigheid

Champagne vlaai is echt megalekker.

Terug
Naar boven