MuscleMeat

Iran Hormone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindabeer

Cool Novice
Waardering
8
Als eerste: ik weet mijn god niet waar ik dit anders zou moeten posten dus mocht ik in de verkeerde sectie zitten moderators gelieve dit topic verplaatsen naar het juiste adres. :D

Ok, ik ga over 3 maanden naar Iran. Nou vraag ik me af of de spullen daar ook worden nagemaakt? Van wat ik heb begrepen kost het daar geen drol. Zou het dan mogelijk zijn om een klein kuurtje mee te nemen op de terug weg? Mijn oom heeft een eigen sportschool daar alleen durf ik mijn mond niet open te trekken uit angst voor hele nare klappen en teleurstelling. :eek:

Aan de andere kant.. ik heb hem al jaren niet meer gezien dus misschien dat ik toch nog de moed krijg om met hem erover te praten. Tot dan wil ik graag van jullie horen hoe en wat.. Misschien dat iemand hier daar op vakantie is geweest... "kuch" om te kuren "kuch". Als je zo wanhopig wordt van al die fakes hier.. :o

zucht topic nummer 81230 hierover koskesh.
Nee nee en nog eens nee. Waarom zou je een beginner kuurtje die je een keer rond honderd euro kost daar aanschaffen omdat je paar tientjes bespaard en dan voor dat bedrag gaat zweten bij douane. Denk gewoon na.

neem anders gelijk wat uranium-235 mee terug.

--

Laatst bewerkt:
Ga in.iran kuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
zucht topic nummer 81230 hierover koskesh.
Nee nee en nog eens nee. Waarom zou je een beginner kuurtje die je een keer rond honderd euro kost daar aanschaffen omdat je paar tientjes bespaard en dan voor dat bedrag gaat zweten bij douane. Denk gewoon na.

Haha koskesh :o

Ik ga er sowieso heen op vakantie maar goed ik weet genoeg. Gaat overigens niet om het geld maar om de real deal.
@ Timbol

Zou kunnen maar ik ga naar Iran om eindelijk mijn famillie te zien. Ik blijf er wel lang.

Laatst bewerkt:
alsof ze geen fakes verkopen in Iran :roflol:

Dat zou kunnen. Maar goed .. mijn oom zal dan ook inderdaad paar vialletjes ochtendpis geven.

Je kan in NL toch ook gewoon goed spul krijgen. Als je gepakt wordt heb je een groter probleem. Misschien is de kans klein dat je gepakt wordt, maar waarom het risico lopen.

Beste bb's,
zou er een risico zijn als je vanaf 17 jaar een kleine kuur probeert???

waarom staat dit k*ttopic nog steeds in de verkeerde sectie?

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 06:06 ----------

Beste bb's,
zou er een risico zijn als je vanaf 17 jaar een kleine kuur probeert???

pff kerel open lekker een eigen topic en lees eerst de regels

@ Persian AM

Get real.

@ TestoAnimal

Als je dit topic k*t vind hoef je er niet op klikken. Overigens heb ik al in mijn beginpost gezegd dat ik niet weet waar dit thuis hoort aangezien het om aas gaat. Je kan overigens ook normaal reageren.

edit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven