- Waardering
- 2.963
Ik denk dat er veel meer achter zit inderdaad, die complottheorieën zitten volgens mij wel wat dichter bij de waarheid dan de media (eh propagandamachine) ons wil doen laten geloven.
Over één ding echter ben ik er nog niet helemaal uit, maar misschien weet jij daar wat meer van te vertellen. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen dat een dergelijke grootschalige operatie waarin naar mag ik aannemen duizenden mensen hebben meegewerkt deze allemaal in één lijn praten? Ik bedoel, niemand die uit de school klapt, per ongeluk of expres vanwege morele strubbelingen of geld/aandacht bejag? Enig idee? Verder snap ik ook niet waarom de Amerikaanse overheid juist op deze manier de boel zou hebben opgezet, gekeken naar het door mij eerder genoemde nogal riskante operatie en met het oog op de natuurlijke aard van de mens? Hadden ze geen veel simpelere ramp/incident op poten kunnen zetten om legitimatie te vinden de ''Axis of Evil" aan te pakken?
Ben benieuwd hoe je hierover denkt.
Dit dus, behalve de sarcastische eerste drie zinnen, want hierdoor kunnen mensen denken dat ik dat echt denk.

.