MuscleMeat

Iran is lekker bezig

Ik denk dat er veel meer achter zit inderdaad, die complottheorieën zitten volgens mij wel wat dichter bij de waarheid dan de media (eh propagandamachine) ons wil doen laten geloven.

Over één ding echter ben ik er nog niet helemaal uit, maar misschien weet jij daar wat meer van te vertellen. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen dat een dergelijke grootschalige operatie waarin naar mag ik aannemen duizenden mensen hebben meegewerkt deze allemaal in één lijn praten? Ik bedoel, niemand die uit de school klapt, per ongeluk of expres vanwege morele strubbelingen of geld/aandacht bejag? Enig idee? Verder snap ik ook niet waarom de Amerikaanse overheid juist op deze manier de boel zou hebben opgezet, gekeken naar het door mij eerder genoemde nogal riskante operatie en met het oog op de natuurlijke aard van de mens? Hadden ze geen veel simpelere ramp/incident op poten kunnen zetten om legitimatie te vinden de ''Axis of Evil" aan te pakken?

Ben benieuwd hoe je hierover denkt.

Dit dus, behalve de sarcastische eerste drie zinnen, want hierdoor kunnen mensen denken dat ik dat echt denk.

Landjes inpikken :roflol:

Ja want Irak en Afghanistan zijn nu eigendom van de V.S. inderdaad :o

Quotes verkloten is trouwens tegen de regels.

yep landjes inpikken zijn ze goed in. Onze grote moraalridders die al strijdend over de hele wereld het kwade bevechten en hulp verlangen of afdwingen van hun bondgenoten in de wereld zijn ze goed in... en zoals murray al aangaf de paradijzen die voorgaand bekend stond als Irak en Afganistan zouden er zeker mee gebaat zijn...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ach ja.. je kunt ook op de lange termijn kijken en daarmee voorbij alleen de oorlog zelf kijken.

Ach ja.. je kunt ook op de lange termijn kijken en daarmee voorbij alleen de oorlog zelf kijken.

Zeg dat eens tegen de nabestaanden van de zovele slachtoffers. Had liever de slachtoffers zelf gezegd, maar jammer genoeg is dat niet mogelijk.

Als je eens 2 seconden de film bekeek Big T, dan zie je daar al staan: us installs sjah als dictator in Iran. Wie heeft er dan oogkleppen ?

Laatst bewerkt:
Die oogkleppen zitten vast met super wonder glue man, het werkt toch niet wat je ook zegt.
Die oorlogen dienen alleen maar voor macht en financieel belang maar dat is sowieso gerelateerd aan elkaar.
Daarbij nodig financiert men gerust de tegenstander.

Ooh, kijk jij dan ook even naar de mostergas slachtoffers van saddam hussein? En de voetballers die zweepslagen kregen omdat ze een wedstrijd hadden verloren?

Ooh, kijk jij dan ook even naar de mostergas slachtoffers van saddam hussein? En de voetballers die zweepslagen kregen omdat ze een wedstrijd hadden verloren?

Dus?

Irak had zogezegd weapons of mass destruction, die rapporten bleken vervalst. Zweepslagen en mostergas hebben niets te maken met de motieven van Amerika vrees ik. :o

Laatst bewerkt:
Dan snap je mijn vorige post niet.

Zeg dat eens tegen de nabestaanden van de zovele slachtoffers. Had liever de slachtoffers zelf gezegd, maar jammer genoeg is dat niet mogelijk.
Dus zodra er slachtoffers vallen is een strijd slecht? Goed dat men in 1945 zo niet dacht...

(En jah **** Godwin.)

Landjes inpikken :roflol:

Ja want Irak en Afghanistan zijn nu eigendom van de V.S. inderdaad :o

Quotes verkloten is trouwens tegen de regels.

Zonder enig belang zouden ze er niet zijn binnen gevallen, Irak voor de olie. Afghanistan voor andere grondstoffen, helaas voor de VS had China al contracten met de huidige regering gesloten, helaas pindakaas :) .

Maarja zelfde verhaaltje, hitler werd gefinancierd door de engelse banken en ze gebruikte een olie toevoeging voor de vliegtuigen die uit Amerika kwam. ???

Laatst bewerkt:
Zonder enig belang zouden ze er niet zijn binnen gevallen, Irak voor de olie. Afghanistan voor andere grondstoffen, helaas voor de VS had China al contracten met de huidige regering gesloten, helaas pindakaas :) .
Ga mezelf niet blijven herhalen, heb hier al op gereageerd paar pagina's terug.

Zal ik doen. :)
Dacht toch echt dat het algemeen bekend was, sorry.

Zo werkt elke oorlog, een oorlog is alleen maar profijt voor de banken.

De oorlog zelf moet gefinancierd worden = geld bij banken lenen
Opbouwen na de oorlog = geld bij de banken lenen

Terug
Naar boven