MuscleMeat

Iran is lekker bezig

Even voor de helderheid, ik ben zeker niet tegen interventies en wat mij betreft mag er wel vaker ingegrepen worden ten aanzien van dictaturen en andere onderdrukkers als daar genoeg aanleiding voor is maar het gaat ook een beetje om de manier waarop. De boel zodanig achterlaten dat er helemaal niemand bij gebaat is met uitzondering van Westerse bedrijven (Irak) is niet exact wat ik me voorstel bij een volk bevrijden van boze dictators. Een belangrijk probleem is, dat dergelijke ingrepen en de zorg/wederopbouw achteraf lange termijn zaken zijn en dat die ingrepen worden uitgevoerd door staten die afhankelijk zijn van democratische besluitvorming. M.a.w. na een paar jaar kan er via democratische wegen besloten worden de boel om te gooien, andere aanpak of gewoon pleite gaan terwijl dergelijke zaken voor een veel langere periode dienen te worden aangepakt als je werkelijk een verschil wil maken ter plekke voor jan met de pet.

@ - t heb je er ooit bij stil gestaan dat de irakezen niet willen dat hun land bezet wordt door de v.s. De enige mensen die pro amerika zijn daar zijn de sjieten. Dat zijn de mensen die werden vergast door saddam. De soenieten van irak hebben nooit een hekel gehad aan saddam. En waar gaat dit nou over? Er wordt een hele discussie gevoerd over een uitspraak van iran, waar naar mijn mening niks mis is" als amerika aanvalt zullen wij terug slaan, daar komt het op neer" iran is misschien een land dat geen nuclaire wapens hoort te hebben, maar als je werkelijk denkt dat amerika om die reden irak heeft binnen gevallen en iran wil binnenvallen is zacht gezegd " bullshit" amerika is net zo gevaarlijk met nuclaire wapens als iran zou zijn, hiroshima is daar een perfect voorbeeld van. Dat bewijst maar weer dat als amerika in het nauw wordt gedreven naar dat soort wapens grijpt. Saddam was misschien wel een dictator, maar er wordt minstend net zoveel gemoord dan niet meer in de v.s. Dan in irak gaande was. Het enige waar amerika goed in is, is oorlog voeren, olie stelen, mensen rechten schenden en de wereld een financiele crisis bezorgen. Maar goed, geen enkel regie is naar mijn mening goed bezig, amerika niet en iran niet.

Het enige waar amerika goed in is, is oorlog voeren, olie stelen, mensen rechten schenden en de wereld een financiele crisis bezorgen. Maar goed, geen enkel regie is naar mijn mening goed bezig, amerika niet en iran niet.

Zie hier even de algemene opvatting over Amerika.

Of het waar is, is natuurlijk een tweede. Maar dat laat ik even in het midden..

Zie hier even de algemene opvatting over Amerika.

Of het waar is, is natuurlijk een tweede. Maar dat laat ik even in het midden..

dat is mijn opvatting over amerika idd, net als de meeste de landen van het midden oosten als een gevaar voor de wereld zien, terwijl het westerse landen zijn die afrikaanse landen hebben kaalgeplukt en nu graag de overstap maken naar de landen in het midden oosten.

Lekker simplistische zwart-wit opvattingen weer hier. Lees je weleens een boek Nador?

Nador weet duidelijk waar hij over praat en zal zeker wat research gedaan hebben, ben het helemaal met hem eens.

Tja jij gelooft in een 9/11 complot, nuff said.

Jij gelooft dat een vliegtuig die op ongeveer 3 kwart hoogte van een gebouw inklapt, em met bijna de snelheid van de zwaartekracht RECHT naar beneden laat instorten.

Zelfs een kleuter die met blokken speelt snapt dat dat onmogelijk is.
Zou op zich wel handig zijn, al die demolition experts hoeven niks meer te berekenen, gewoon een vliegtuigje erin rammen, LOL!

Om maar niet over gebouw 3 te beginnen!

Jij gelooft dat een vliegtuig die op ongeveer 3 kwart hoogte van een gebouw inklapt, em met bijna de snelheid van de zwaartekracht RECHT naar beneden laat instorten.

Zou op zich wel handig zijn, al die demolition experts hoeven niks meer te berekenen, gewoon een vliegtuigje erin rammen, LOL!

:roflol: Maar goed jij hebt er voor gestudeerd natuurlijk! Ik zou mijn collegegeld terugvragen als je met zulke onzin durft aan te komen, zeker bijna 9 jaar na dato. Al die crap van de complottheoristen is allang ontkrachtigd en alleen de diehardaluhoedjes blijven geloven in die complotonzin.

Niet te vatten dat er nog steeds mensen zijn die in dat complot geloven. En dan ook echt met een arrogantie alsof zij het allemaal weten. Iemand met een greintje verstand zou tenminste zeer voorzichtig zijn argumenten aanbrengen om die twijfels te onderbouwen, maar nee hoor, het is zo en niet anders, achterlijk volk.

Oke leg mij uit hoe wtc 7 zo maar kan instorten?

En ik geloof dat nog maar zo'n 15% van de Amerikaanse bevolking gelooft dat de waarheid wordt verteld.
Alleen de diehardaluhoedjes ja:eyes:

dat is mijn opvatting over amerika idd, net als de meeste de landen van het midden oosten als een gevaar voor de wereld zien, terwijl het westerse landen zijn die afrikaanse landen hebben kaalgeplukt en nu graag de overstap maken naar de landen in het midden oosten.

Of we nou Amerika schieten of het midden oosten kaalplukken..Wij als wereldburgers zijn nergens bij gebaat. Af en toe zie ik toch wel uitkomst in een wereldregering??? Want momenteel werken landen als Amerika, Iran en eigenlijk de rest van de wereld niet mee aan het verbeteren van de situatie.

Nador Nador Nador:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Niet te vatten dat er nog steeds mensen zijn die in dat complot geloven. En dan ook echt met een arrogantie alsof zij het allemaal weten. Iemand met een greintje verstand zou tenminste zeer voorzichtig zijn argumenten aanbrengen om die twijfels te onderbouwen, maar nee hoor, het is zo en niet anders, achterlijk volk.

Die mong*len zie je overal opduiken:scratch:

motivatorb77807e715237c23fe1b2581ae8e7501bb0269a8.png

Of we nou Amerika schieten of het midden oosten kaalplukken..Wij als wereldburgers zijn nergens bij gebaat. Af en toe zie ik toch wel uitkomst in een wereldregering??? Want momenteel werken landen als Amerika, Iran en eigenlijk de rest van de wereld niet mee aan het verbeteren van de situatie.

Wereldregering? Vlaanderen en Wallonie kunnen nog niet samenwerken in 1 regering :roflol:.

Wereldregering? Vlaanderen en Wallonie kunnen nog niet samenwerken in 1 regering :roflol:.

Maakt niks uit. Dat was een suggestie in het geval dat de wereldleiders wakker worden en denken van: ****, het gaat ons allen om hetzelfde belang..In plaats van elkaar te slim af willen zijn.

Maakt niks uit. Dat was een suggestie in het geval dat de wereldleiders wakker worden en denken van: ****, het gaat ons allen om hetzelfde belang..In plaats van elkaar te slim af willen zijn.

Daar kunnen we nog lang op wachten denk ik. Wel verwachte dat we meer en meer op elkaar afgestemt geraken maar er zullen altijd idiote landen blijven die voor problemen zorgen.

Terug
Naar boven