- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Wat moet hier positief gezegd worden over Trump?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet hier positief gezegd worden over Trump?
Hopelijk vinden ze nu de tijd om ons te bevrijden van communisme
![]()
Part of the deal uiteraard. Trump zei het toch ook, binnen nu en een tijdje hebben ze een bom.En Iran blij aangezien ze hun verrijkt Uranium nog hebben.
Deal gesloten om oorlog te voorkomen?
Ik weet niet of hij dat gezegd heeft, maar als het werkelijk zo is, dan is deze wapenstilstand zo weer voorbij.Part of the deal uiteraard. Trump zei het toch ook, binnen nu en een tijdje hebben ze een bom.
Daar was toen nog niks van bekend?
De geilligheid van democratiën in het algemeen en de Amerikaanse in het bijzonder zorgt ervoor dat Iran nukes nodig zal vinden om zich te verdedigen, nog los van natte dromen over een eindtijd waar de vernietiging van Israël de terugkeer van de Mahdi inluidt.Daar was toen nog niks van bekend?
Maar het zou mooi zijn als dat inderdaad stand zou houden.
Dan heeft Trump toch een deal gesloten die heeft geholpen om een oorlog vroegtijdig te beeindigen die hij zelf mede veroorzaakt heeft door zich terug te trekken uit een deal die een voorganger gemaakt had die daadwerkelijk wel deze oorlog eerder voorkomen had.
ThE aRt Of ThE DeAl
Soms denk ik dat je een wijf bent zo zuur kan je zijnDaar was toen nog niks van bekend?
Maar het zou mooi zijn als dat inderdaad stand zou houden.
Dan heeft Trump toch een deal gesloten die heeft geholpen om een oorlog vroegtijdig te beeindigen die hij zelf mede veroorzaakt heeft door zich terug te trekken uit een deal die een voorganger gemaakt had die daadwerkelijk wel deze oorlog eerder voorkomen had.
ThE aRt Of ThE DeAl

Dat noemt men gewoon wokeSoms denk ik dat je een wijf bent zo zuur kan je zijn![]()
Ben jij van die genderfluide groep?Soms denk ik dat je een wijf bent zo zuur kan je zijn![]()
![]()
Truth Social
Truth Social is America's "Big Tent" social media platform that encourages an open, free, and honest global conversation without discriminating on the basis of political ideology.truthsocial.com