Fitness Seller

"Iran verplicht joden- en christenbadge "

Bloemen van de door links gesteunde Hofstadgroep? BB Charles je redenatie slaat als een tang op een varken. Jij zegt eerst dat links dolblij is met moslim terreur en dan kom je met nietszeggende urls.

Yep er komt van de linkse kant steun voor bepaalde groeperingen in de Palestijnse gebieden, maar niemand moedigt aanslagen of terrorisme aan.

BB Charles zei:
Dit is niet qua religie maar etnisch gezien.
ok ik dacht dat je het over geloof had.

Wat bedoel je eigenlijk met de islam heeft geen toekomst? Bedoel je dat er uiteindelijk geen aanhangers van de islam zullen zijn?

charles jongen, wil je es je identiteitskaart inscannen, en het gedeelte naast
"nationaliteit" hier plakken :)

BB Charles aka Biceps Blitz has left the building.

waarom? is toch leuk eric? gewoon wat praten :o

Waarom is BB Charles gebanned? :rolleyes:

EricR zei:
Anders lees je even het topic goed door. Niet doen alsof dit soort denkbeelden hier niet geuit mogen worden d.m.v. die smiley.

Ik heb het hele topic gelezen, oke, die bb charlie is een rare snuiter maar om vind een ban toch echt overdreven. Hij kan er niks aan doen dat hij het "zo" heeft geleerd dat over iran.

Martie, ouwe Smartie het is een gebande kloon. Voor jouw tijd, waarschijnlijk was hij al hier voordat je werd geboren zelfs, maar kloontjes hebben geen bestaansrecht op DBB.

take a break eric, you nee it, really

ach die kloontjes hebben toch meer inhoud dan een paar veelposters hier op het forum, hé edje :)

Kijk he, het irriteerd mij ook best dat nieuwenlingen zich hier voordoen als kenners van rechtvaardigheid, maar grondkennis van 't forum compleet missen. Het gaat hier niet om domme opmerkingen Sport2000, als mensen in jou huis te gast zijn, en ze misdragen zich, trap je ze eruit, logisch, als ze dan weer aanbellen met een masker op hun hoofd wetende wie ze zijn, krijgen ze dan wel toegang?

Eric staat in z'n recht, ik heb BicepsBlitz bewust meegemaakt en weet exact waarom hem de toegang hier ontzegd is. En met een soepel beleid als hier, is z'n verbanning echt aan zichzelf te wijten.

Terug
Naar boven