MuscleMeat

Nieuws Iran wordt vernietigd als het Israël aanvalt

Laat ze elkaar maar afmaken.

Klinkt veelbelovend. :o

Ff zakje popcorn halen *zucht*

Ik moet zeggen dat Irans plotseling hernieuwde agressie tegen haar 'opponenten' en de bouw van een kerncentrale wel verdacht begint te worden.....

laten ze in Iran maar eens de Bijbel gaan lezen..............daarin wordt al verteld dat er ALTIJD een Israel zal (blijven) bestaan......
;)

Iran maakt geen schijn van kans tegen Israel.

allemaal grootspraak van beide partijen. het zijn net kleuters..

Ah dat word weer mooi vuurwerk

(stelletje idioten)

Heel veel landen verrijken uranium en hebben kerncentrales. Alles wat niet amerikaans of europees is word als een dreiging gezien...

Lekker Iran, keep it goin'

Ik vind dat ze net nog meer wapens naar daar moeten sturen. En dan uiteindelijk
lost het zichzelf wel ... en de overblijver is dan zodanig verzwakt dat zelfs het
Belgische leger het nog kan halen ervan :p

Ik vind dat ze net nog meer wapens naar daar moeten sturen. En dan uiteindelijk
lost het zichzelf wel ... en de overblijver is dan zodanig verzwakt dat zelfs het
Belgische leger het nog kan halen ervan :p

Zélfs met 4 kogels per soldaat? :D

laten ze in Iran maar eens de Bijbel gaan lezen..............daarin wordt al verteld dat er ALTIJD een Israel zal (blijven) bestaan......
;)

Serieus ?

Dan klopt er toch nog iets in het boek, lijkt me niet dat ze het stuk grond weghalen.

Dat Israel zo'n geweldig leger heeft is volgens mij een fabeltje met al hun verouderde k*tapparatuur. Bij die Arabische landen verwacht je niet meer dan een paar AK-47's en een paar kamelen, maar je weet nooit wat er onder die zandlaag tevoorschijn kan komen.

Ben benieuwd wat er sterker is, kapitaal of religie.

De states krijgen 60% van al hun olie van Chavez en Ahmadinejad.

Terug
Naar boven