XXL Nutrition

Nieuws Iran wordt vernietigd als het Israël aanvalt

laten ze in Iran maar eens de Bijbel gaan lezen..............daarin wordt al verteld dat er ALTIJD een Israel zal (blijven) bestaan......
;)

Het oorspronkelijke beloofde land was aan de grond van Jezus z'n bestaan een metafoor welke enkel bestond in het bewustzijn van mensen om een dragende brug te zijn tijdens het leven waaruit hoop en kracht gehaald kon worden.

De aardse zachtaardigheid en ongedwongenheid van Jesus staat haaks op de egoistische drift om te domineren zoals er nu volop in religies aanwezig is.

Religie en gedeeltelijke ego opoffering had een plaats voor iedereen betekend. Religie en ego versterking is de grootste kanker die er bestaat.

Het oorspronkelijke beloofde land was aan de grond van Jezus z'n bestaan een metafoor welke enkel bestond in het bewustzijn van mensen om een dragende brug te zijn tijdens het leven waaruit hoop en kracht gehaald kon worden.

De aardse zachtaardigheid en ongedwongenheid van Jesus staat haaks op de egoistische drift om te domineren zoals er nu volop in religies aanwezig is.

Religie en gedeeltelijke ego opoffering had een plaats voor iedereen betekend. Religie en ego versterking is de grootste kanker die er bestaat.

dit keer ben ik het idd met je eens!
:thumbs:

Dat Israel zo'n geweldig leger heeft is volgens mij een fabeltje met al hun verouderde k*tapparatuur. Bij die Arabische landen verwacht je niet meer dan een paar AK-47's en een paar kamelen, maar je weet nooit wat er onder die zandlaag tevoorschijn kan komen.

Als ze iets hadden, hadden ze het al lang gebruikt.

Dat Israel zo'n geweldig leger heeft is volgens mij een fabeltje met al hun verouderde k*tapparatuur. Bij die Arabische landen verwacht je niet meer dan een paar AK-47's en een paar kamelen, maar je weet nooit wat er onder die zandlaag tevoorschijn kan komen.

Iran is geen Arabisch land, als je daar Arabisch praat dan kijken ze je aan of ze water zien branden.

Iran is een islamistisch land,men spreekt er Farsi (Perzisch).

Israel krijgt wapens van Amerika, zit echt wel goed met hun leger.
Ook hebben ze een top luchtmacht: IAF

Ik zie Isräel als een westers land in het midden-oosten.
Isräel kunnen we veel beter vertrouwen dan al die Islamitische en Arabische landen...

Wist je dat je in de meeste Arabische landen niet in komt met een Israelische stempel in je paspoort.

Wist je dat je in de meeste Arabische landen niet in komt met een Israelische stempel in je paspoort.

Bijna alle Arabische landen, daarom krijg je in Israel dan ook een inlegvel. Omgekeerd geldt overigens hetzelfde en in die Arabische landen krijg je meestal gewoon een stempel.

een grote paddestoel en plots is er een enorme parkeerplaats in Iran

Wellicht dat Israel er nu werk van gaat maken......

@ Tractortje de grootste wapenindustrie staat in die regio in Israel, wel eens van IMI gehoord? , en verder bestaat er nog zo iets als de Joodse Liga in de Amerikaanse Senaat........

De VS/ UK zijn per "ongeluk" taliban strijders al gevolgd tot in Iran.................

Laatst bewerkt:
Wie zijn er altijd de dupe?,.. mannen vrouwen kinderen,..de gewone burger.
De plannen liggen trouwens al klaar om Iran binnen te vallen.
ww3 here we come !,.. met nog ff een zooitje flinke natuurrampen erbij.
Heerlijk die eindtijd he!

Laatst bewerkt:

ww3 :orly: Een paar atoombommen en weg is Iran.

wie anders dan de vrouwen en kinderen...........???

De machthebbers die buiten schot blijven en de soldaten.
Soldaten sneuvelen ook, maar die hebben zelf bloed aan hun handen.

Laten ze ook meteen afghanistan en irak meenemen .zijn toch de buren.

een pot nat ?

soldaten worden ook gestuurd,zijn een stuk gereedschap van de leiders........

Ja net marrionette aan een touwtje,..helemaal gebrain washed,..want dat is wat ze doen bij de opleiding.
Keihard in je oor schreeuwen je kleineren.
Ze maken je tot zombies en dan ben je kanonnenvoer!

Ik vertrouw de zoinisten net zo min als de ji-had'isten, laat ze maar lekker oorlogje spelen. Jammer vind ik het wel dat de westerse wereld Israël zo steunt, ken zelf ook enkele christenen die geld aan de kant zetten voor Israël. Als de westerse wereld zich nooit met Israël had bemoeid hadden we nu geen last van terrorisme, helaas zitten de joden overal en kunnen ze nogal goed praten. Ik zie geen enkele reden waarom wij ze bij zouden moeten staan, WOII is inmiddels al een tijdje voorbij en als het volk van god kunnen ze het vast wel alleen af.

Toch zie ik hier wel weer een voordeel in; olieprijs zal waarschijnlijk stijgen, dus alternatieven worden aantrekkelijker. Ik zeg stukkie land kopen in brazilie, suikerriet verbouwen, en wachten tot men overstapt op bio brandstof.

Terug
Naar boven