AndroidHealthClinic

Nieuws Iran wordt vernietigd als het Israël aanvalt

@ NiBuRu, lees je voor uit eigen werk? :angstig:

Het zijn gewoon barbaren, ze moeten nog ontwikkelen zoals wij gedaan hebben de afgelopen 100 jaar. Hoewel dat voor sommigen daar wellicht nooit zal gebeuren.

iran stelt niks voor qua economie en leger, die paar rakketen die ze showden was zowat alles wat ze aan beschaving in huis hebben.
op de politieke leiders na loopt de rest van de bevolking volgens mij nog op handen en voeten.:D

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Musclebear ben je afgekeurd omdat je schizofreen bent? wat ik dan wel apart vind als jij niet kan werken hoezo kan je dan wel trainen en je volproppen met annabolen en met een vriendin samen wonen en zelfs nog kind opvoeden.

Als je echt zo ziek bent had je dit niet gekund.

Nou sorry maar je hoort echt de klok luiden zonder dat je enig idee wat een klepel is !
Ik bedoelde dat ik afgekeurd ben voor dienst.
Dat volproppen met anabole is ook zwaar overdreven en dat over een vriendin en een kind opvoeden slaat helemaal nergens op !
En dat is allemaal persoonlijk en prive !

Israel gaat toch helemaal niks doen. Kon in 2006 niet eens winnen van een groepje baardapen met AK-47s, laat staan een groot en georganiseerd leger in een enorm land met een moeilijk terrein. Praatjes vullen geen gaatjes, en dit keer zal de VS ook niet komen helpen aangezien zij daar al jaren zitten aan te kloten in Irak en Afghanistan.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Israel gaat toch helemaal niks doen. Kon in 2006 niet eens winnen van een groepje baardapen met AK-47s, laat staan een groot en georganiseerd leger in een enorm land met een moeilijk terrein. Praatjes vullen geen gaatjes, en dit keer zal de VS ook niet komen helpen aangezien zij daar al jaren zitten aan te kloten in Irak en Afghanistan.

Alsof Israel met een groep poppetjes naar Iran gaat, invasie in Iran. :orly: Als der iets gebeurt, zijn het wat raketten richting Iran, maar troepen derheen? :nowai:

En Iran antwoordt met raketjes terug :orly:

doei doei israël lol

Zeg is eerlijk je hebt toch de diagnose Schizofrenie? slaat je Clozapine al een beetje aan?

Ik heb een schemertoestand gehad toen ik 18 was, als je dat zou graag wil weten.
En geen medicatie!
En denk niet dat het jouw nooit kan overkomen!
Er is weinig bekend van de hersens.
En buiten dat,... de meesten geleerde hadden een kronkel.
En er lopen meer gekken buiten dan dat er opgesloten zitten.

Voor mij ben je gek als je mensen willens en wetens pijn doet, en je alles doet wat God heeft verboden!
Maar in deze tijd hebben veel mensen psychische problemen.
En sommige trekken dat ook niet,...en dan is het wel zwak om daar mee te gaan denigreren, maargoed dat zegt genoeg over jezelf.

iran stelt niks voor qua economie en leger, die paar rakketen die ze showden was zowat alles wat ze aan beschaving in huis hebben.
op de politieke leiders na loopt de rest van de bevolking volgens mij nog op handen en voeten.:D

hou weet jij dat nou , ik kan met hoofdletters vertellen dat je het 2000% mis hebt

:nowai:

teveel films gekeken bascross? Iran laat zich niet zomaar aanvallen, en ze zijn daar in Israel ook niet dom genoeg om kernwapens in te gaan zetten.

Haha, ''teveel films gekeken''. Geef eens een goede reden waarom Israel geen atoombom zou gooien? Gezeik met omliggende islamitische landen is er al genoeg, dus daar zullen ze het niet voor laten.

De enige reden die ik kan bedenken is olie, maar zodra het land in gevaar komt is het snel over met de ''belangrijke'' olie.

Dat Iran zich niet zomaar laat aanvallen snap ik ook, maar wat willen ze doen tegen een atoombom? :D

Haha, ''teveel films gekeken''. Geef eens een goede reden waarom Israel geen atoombom zou gooien? Gezeik met omliggende islamitische landen is er al genoeg, dus daar zullen ze het niet voor laten.

• nucleaire vervuiling waar Israel zelf ook mee te maken zal krijgen?
  • Iran die zelf ook kernwapens zal afvuren? Israel is een klein k*tland die het in een nucleaire confrontatie toch echt sneller zal afleggen dan Iran.
  • Wereldwijd gezeik met moslims dat absoluut in het niets valt met wat ze nu hebben?
  • en dan ook nog andere dingetjes als gezeik vanuit de internationale politiek en joden in het buitenland die op straat neergestoken worden door boze mocro's, etc.
kan zo nog een boel andere redenen verzinnen.

• nucleaire vervuiling waar Israel zelf ook mee te maken zal krijgen?
    Die landen liggen ver genoeg uit elkaar om dit te verwaarlozen.
  • Iran die zelf ook kernwapens zal afvuren? Israel is een klein k*tland die het in een nucleaire confrontatie toch echt sneller zal afleggen dan Iran.
    Iran heeft toch geen kernwapens? Tenminste, dat zeggen ze zelf. Bovendien als Israel het doet, dan doen ze het wss in 1x goed.
  • Wereldwijd gezeik met moslims dat absoluut in het niets valt met wat ze nu hebben?
    Die Islamtische landen zijn (nog) niet sterk genoeg om iets uit te richten.
  • en dan ook nog andere dingetjes als gezeik vanuit de internationale politiek en joden in het buitenland die op straat neergestoken worden door boze mocro's, etc.
    Dat kan Israel geen reet schelen.
kan zo nog een boel andere redenen verzinnen.
valt best mee dus.

/\
||
Brutale beargumentatie

1 atoombom en dan barst het feest los.

Terug
Naar boven