MuscleMeat

Iron Man 2009 met live webcast !

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Over een maandje is het al weer zover, 24 januari a.s. zal de eerste pro wedstrijd in 2009 plaats gaan vinden in LA. De Iron Man is traditioneel de jaaropener en is tevens een van de oudste pro wedstrijden binnen het circuit.

Traditioneel heeft de Iron Man een ijzersterk deelnemersveld, waarbij de pro's $ 30.000,-. kunnen verdelen en 5 Mr.O klasseringen !:cool:....tevens is het een gegeven dat 1 a 2 atleten die goed presteren op de Iron Man alsnog een invitatie krijgen voor de Arnold Classic die vlak daarna plaats heeft.

Mooie line up met veel grote namen als Mark Dugdale, Marcus Haley, Silvio Samuel, Ronny Rockel, Don Long, Daniele Seccarecci, Hidetada Yamagishi en Deshaun Grimez. Tevens zal Ahmad Haider zijn come back maken, na een tijdje afwezig te zijn geweest in het circuit en zullen een aantal pro's die net
in het pro-circuit zijn zich laten zien. Had een beetje gehoopt dat ook een van de Nederlandse pro's zich in het geweld van het voorseizoen zou storten maar voorlopig dus nog geen Nederlanders.

Kreeg net nog de informatie door dat er ook weer een live webcast:coffeepc: zal zijn zodat iedereen de wedstrijd live kan volgens, als iemand Nederlandse uitzend tijden heeft post het dan ff ergens in dit topic.

Ik denk dat vooral Dugdale, Haley, Samuel en Rockel gaan uitvechten wie er
met de hoofdprijs naar huis gaat;).

dat zou wel kunnen ja,tis te hopen .

• Topic Starter Topic Starter
dat zou wel kunnen ja,tis te hopen .

Ik ga het in iedergeval even in de gaten houden;) en hoop straks dat iemand de Nederlandse tijden voorhanden heeft. Ook zal ik natuurlijk ff posten als er nog nieuwe interessante namen voorbij komen in de line up daar.

Ik ben trouwens nieuwsgierig naar Don Long, dat was al een grote naam voor
10 a 15 jaar terug...eens kijken of hij het niveau van de hedendaagse pro's nog steeds kan halen.

Ff hier nog wat op de kop gezet, het is toch kerst:eek::D, Don Long draaide
in 1996 al zijn eerste pro wedstrijd, The Night Of The Champions (New York) en haalde hier direct zijn hoogste pro notering (3e plaats), daarna pakte hij nog een top 10 op de Arnold Classic en verschillende andere aardige klasseringen bij pro grand prix wesdtrijden.

Was het niet zo dat hun het in de middag deden en dus hier s'avonds kijken of deden hun het nu s'avonds en wij hier s'ochtends kijken? I forgot.. :o

Was het niet zo dat hun het in de middag deden en dus hier s'avonds kijken of deden hun het nu s'avonds en wij hier s'ochtends kijken? I forgot.. :o

Volgens mij ook...dacht dat ik vorig jaar ergens rond 21.00 uur achter het scherm zat maar kan me vergissen:dunno:....eerst ff de aankondigingen afwachten op bb.com dan kunnen we de tijden gaan omzetten....hoop echt
dat we goed zitten kwa tijden, zo mooi zijn:cool:.

Ook Gustavo Baddell zal deelnemersveld van de Iron Man versterken:cool:, volgens mij was hij ook de winnaar van vorige jaar.

Ff een voorzichtige voorspelling (voor nu):study::
1. Gustavo Baddell
2. Silvio Samuel
3. Ronny Rockel
4. Mark Dugdale
5. Marcus Haley

Misschien dat Ahmad Haider en Deshaun Grimez nog wat met hun outsiders rol kunnen doen en de bovenstaande mannen het moeilijk maken.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar pics hoe de jongens er gaan bij staan die avond.

Mohammad Bannout

Nieuwe toevoeging in de line up;)..Mohammad Bannout, ken hem nog niet maar ben benieuwd.

Mohammad Bannout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mohammad Bannout

[Link niet meer beschikbaar]

Hmmm:no:...denk niet dat we hem terug zien in de top 10.
Volgens mijn informatie van een tijdje terug, zou ook Kris Dim zijn comeback maken op de Iron Man maar hij staat nog niet officieel op de lijst, blijft ff afwachten dus.

patje volgens mij is hij geen familie van;).

"waarbij de pro's $ 30.000,-. kunnen verdelen "

Whaha, wat een bedragen ook, kunnen ze net voor terug vliegen (in het bagageruim).

"waarbij de pro's $ 30.000,-. kunnen verdelen "

Whaha, wat een bedragen ook, kunnen ze net voor terug vliegen (in het bagageruim).

Yep, dat is de realiteit in onze sport:o....meeste pro's hebben wel goede contracten dus is die $ 30.000,-., die de top 5 mag verdelen een leuk zakcentje. Volgens mij krijgen ze tegenwoordig wel tickets en hotel accommodatie beschikbaar gesteld.

Tegenwoordig is het ook eigenlijk niet meer te doen dergelijke wedstrijden te organiseren, vorig jaar waren er b.v. bij sommige pro wedstrijden nog geen 200 betalende toeschouwers:eek:...en is de tendens ook op de fora in de USA vaak negatief en wordt er meteen "all drugs" geroepen.
Wel is het positief dat we daardoor wat meer wedstrijden buiten de USA krijgen, al is een wedstrijd in Europa voor 2009 natuurlijk bar weinig.

Hmmm:no:...denk niet dat we hem terug zien in de top 10.
Volgens mijn informatie van een tijdje terug, zou ook Kris Dim zijn comeback maken op de Iron Man maar hij staat nog niet officieel op de lijst, blijft ff afwachten dus.

patje volgens mij is hij geen familie van;).

geen nederlanders??

Nopes:nope:...khalid Almohsinawi richt zich volgens mij op die wedstrijd in Berlijn en ergens een aan het eind van het jaar in Dubai (staat nog niet op de officiele IFBB kalender).

Ed van Amsterdam, Shehab Eldin, Alison Maria, Neset Icli en Hedwig Parden hebben volgens mij nog geen concrete plannen m.b.t. dit voorseizoen.
Hoop in het nieuwe jaar, dat we deze mannen regelmatig zullen tegenkomen bij de pro wedstrijden, maakt het altijd wat leuker om te volgen;).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven