AndroidHealthClinic

Iron Man 2009 met live webcast !

jammer er zitten momenteel nochtans n paar heel goeie tss.Ik weet wel dat er 3nederlanders gekwalificeerd zijn voor de "Arnold-classic" binnenkort, heb ik gisteren gelezen in de SeF.
Vooral die gast waarvan ik overlaatst n deel foto's gepost heb gehad,die gaat het ver schoppen volgens mij.Ik moet effe opzoeken hoe hij heet,hij heeft iig gigantische triceps.

roelly winklaar :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nounou,niet overdrijven,momenteel heeft branch warren de beste pecs,ik zal es effe wat pics posten :D

wat denk je hiervan?? beter ,niet??:D

wat denk je hiervan?? beter ,niet??:D

Nee sorry, ik vind dat echt te extreem, waar is de definitie, ik zie klompen vlees met aders, Roelly heeft 100x betere definitie. Kwestie van smaak, maar ik vind dit echt bijna lelijk.

ok,ieder zijn ding natuurlijk maar zeg niet dat branch geen definitie heeft want dan ben je aant zwanzen ;)

ok,ieder zijn ding natuurlijk maar zeg niet dat branch geen definitie heeft want dan ben je aant zwanzen ;)

Het is wel definitie, maar andere definitie, bij Roelly zie je echt al die kleine aanhechtingspunten en pezen lopen enzo, ik vind dat echt vet, vind het interresant om te zien wat er allemaal gebeurt onder die massa :)

definitie genoeg?

Over smaak valt niet te twisten.
Sorry, ik vind Branch gewoon TE.

Mijn ideaal is dan ook Phil heath

Het is wel definitie, maar andere definitie, bij Roelly zie je echt al die kleine aanhechtingspunten en pezen lopen enzo, ik vind dat echt vet, vind het interresant om te zien wat er allemaal gebeurt onder die massa :)

dat heeft branch ook hoor (anders was hij ook geen pro) ,dat hangt gewonn van de pose af en hoe de foto gemaakt is......
Zoek maar s achter branch zijn foto's.....

• Topic Starter Topic Starter
jammer er zitten momenteel nochtans n paar heel goeie tss.Ik weet wel dat er 3nederlanders gekwalificeerd zijn voor de "Arnold-classic" binnenkort, heb ik gisteren gelezen in de SeF.
Vooral die gast waarvan ik overlaatst n deel foto's gepost heb gehad,die gaat het ver schoppen volgens mij.Ik moet effe opzoeken hoe hij heet,hij heeft iig gigantische triceps.

Dat gaat om de amateurwedstrijd;)...maar de Nederlanders die daar mee doen zouden niet misstaan op pro niveau...kijk b.v. maar eens naar Roely Winklaar en Robin Brantz;).

Trouwens Branch Warren staat wel op de AC, misschien dat hij dus zomaar nog wordt toegevoegd aan de line up van de Iron Man.....je weet nooit of
hij de centjes nog kan gebruiken:D.

Dat gaat om de amateurwedstrijd;)...maar de Nederlanders die daar mee doen zouden niet misstaan op pro niveau...kijk b.v. maar eens naar Roely Winklaar en Robin Brantz;).

Trouwens Branch Warren staat wel op de AC, misschien dat hij dus zomaar nog wordt toegevoegd aan de line up van de Iron Man.....je weet nooit of
hij de centjes nog kan gebruiken:D.

Branch heeft een tijdje geleden nog 1 van zijn sportscholen verkocht , dus voor dat kleingeld zal hij het niet doen;)

Branch heeft een tijdje geleden nog 1 van zijn sportscholen verkocht , dus voor dat kleingeld zal hij het niet doen;)

Dat kan ook zijn omdat hij de centjes hard nodig heeft:D....Dexter pakte vorige jaar ook een paar wat kleinere wedstrijden en wist in 2008 toch zo'n
$ 300.000,-.:eek: aan prijzengeld binnen te halen buiten zijn Muscle Tech contract en alle gastoptredens.

Laatste update

Zag net ergens dat Adorthus Cherry ook gaat deelnemen...goede nieuwkomer, die mogelijk in de top 10 kan komen;).

Adorthus Cherry

Zo mooie fysiek heeft die kerel zeg:)

niet slecht maar er zijn betere

Terug
Naar boven