In de USA hebben ze best een hoge pet van hem op als nieuwkomer, nette fysiek en kan dus zomaar de richting top 10 opschuiven.....denk
ergens tussen plaats 8 en 12
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ergens tussen plaats 8 en 12
.In de USA hebben ze best een hoge pet van hem op als nieuwkomer, nette fysiek en kan dus zomaar de richting top 10 opschuiven.....denkergens tussen plaats 8 en 12
.
.
.treu

. Nah... eigenlijk één van mn favoriete fysieken!
.Voor mij altijd nog de ongekroonde Mr.O van de Gym...ik heb hem in zijn laatste film in een shape zien staan beter dan Ronnie, Jay of Dexter ooit maar op de een of andere manier was het op de wedstrijddag steeds niet.
Hij zit dicht tegen zijn houdbaarheidsdatum, dit jaar moet het dan gebeuren anders is het wat betreft de top voorbij....
Iemand al wat info m.b.t. de uitzendtijden voor Nederland...altijd wel handig dan kunnen we er rekening mee houden.

...posten die hap
.Toch ff een foto om van de laatste olympia: runner-up Jay vs 8STE plaats Dennis
http://www.ifbbpro.com/wp-content/uploads/image/2008/callout/2008mro_198.jpghttp://www.ifbbpro.com/wp-content/uploads/image/2008/callout/2008mro_78.jpg
Zelf dan al wat gevonden

Zelf dan al wat gevonden
Hidetada Yamagishi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De rest staat [Link niet meer beschikbaar]
Hide heeft een hartaanvalletje gehad meende ik, maar trekt zich er schijnbaar niks van aan![]()
Zijn kaaklijk is ook behoorlijk breder geworden ivm de Olympia 2007, das toch een teken aan de wand, misschien gebruikt hij overmatig...Zelf dan al wat gevonden
Hidetada Yamagishi
De rest staat [Link niet meer beschikbaar]
. Heb ook al wat foto's van Marcus Haley zien langs komen, die heeft zeker wat progressie gemaakt.
.Ff breaking news tussendoor Gustavo Baddell heeft zich teruggetrokken uit de line up...zijn vrouw schijnt zwanger te zijn en hij wil meer tijd met zijn familie doorbrengen.
Heel andere look...maar denk dat hij niet voor de grote plaatsen gaat...ook omdat hij geen vrienden heeft gemaakt bij de IFBB nadat hij, ik dacht eind 2006 met een vliegtuigvol ampulletjes was betrapt en daardoor o.a. ook de Japanse Pro GP werd geschapt. Heb ook al wat foto's van Marcus Haley zien langs komen, die heeft zeker wat progressie gemaakt.
Ff breaking news tussendoor Gustavo Baddell heeft zich teruggetrokken uit de line up...zijn vrouw schijnt zwanger te zijn en hij wil meer tijd met zijn familie doorbrengen.
.
.