AndroidHealthClinic

Iron Man 2009 met live webcast !

• Topic Starter Topic Starter
Laatste nieuwtjes Eddie Ebbew en volgens mij ook Aiman Faour hebben het contract met Iron Man getekend:cool:.

Eddie Ebbew is wat mij betreft zeker van een plaats in de top 10 en kan volgens mij ook zelfs de top 5 bedreigen mits in vorm, grote naam er weer bij in de line up.

Voor mij altijd nog de ongekroonde Mr.O van de Gym...ik heb hem in zijn laatste film in een shape zien staan beter dan Ronnie, Jay of Dexter ooit maar op de een of andere manier was het op de wedstrijddag steeds niet:(.
Hij zit dicht tegen zijn houdbaarheidsdatum, dit jaar moet het dan gebeuren anders is het wat betreft de top voorbij....

Idd spijtig, hij heeft totnogtoe gewoon nooit de 'total package' kunnen tonen zoals we die wel zien bij dex in '08 en jay in '07. Hij heeft alles wat hij nodig heeft om top 3 te eindigen of zelfs shows te winnen, maar zijn midsectie blijft hem parten spelen, ook op de laatste olympia waar ze in vergelijking met andere jaren toch redelijk onder controle was. Het moet nog beter, Dennis!

Toch ff een foto om van de laatste olympia: runner-up Jay vs 8STE plaats Dennis

2008mro_198.jpg
2008mro_78.jpg

Iemand al wat info m.b.t. de uitzendtijden voor Nederland???...altijd wel handig dan kunnen we er rekening mee houden.

Sorry, weet geen tijden.

Heb nog wel een toevoeging aan de line-up.

Johnnie Jackson gaat ook meedoen.

Won Phil Heath vorig jaar deze show niet?

Iemand al wat x weeks out foto's van deelnemers?

Iemand al wat x weeks out foto's van deelnemers?
Zelf dan al wat gevonden:D

Hidetada Yamagishi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De rest staat [Link niet meer beschikbaar]

Hidetada Yamagishi

Hmm, ik dacht dat Hide wat problemen gehad had mbt steroidetests de afgelopen maanden, is dit nu al verleden tijd?

Het is toch ook en farse, dat hele rookgordijn terwijl iedereen weet van de hoed en de rand....

Hide heeft een hartaanvalletje gehad meende ik, maar trekt zich er schijnbaar niks van aan:rolleyes:

Hide heeft een hartaanvalletje gehad meende ik, maar trekt zich er schijnbaar niks van aan:rolleyes:

:rolleyes: Zijn kaaklijk is ook behoorlijk breder geworden ivm de Olympia 2007, das toch een teken aan de wand, misschien gebruikt hij overmatig...

Hidetada Yamagishi

Heel andere look...maar denk dat hij niet voor de grote plaatsen gaat...ook omdat hij geen vrienden heeft gemaakt bij de IFBB nadat hij, ik dacht eind 2006 met een vliegtuigvol ampulletjes was betrapt en daardoor o.a. ook de Japanse Pro GP werd geschapt:o. Heb ook al wat foto's van Marcus Haley zien langs komen, die heeft zeker wat progressie gemaakt.

Ff breaking news tussendoor Gustavo Baddell heeft zich teruggetrokken uit de line up...zijn vrouw schijnt zwanger te zijn en hij wil meer tijd met zijn familie doorbrengen:o.

Heel andere look...maar denk dat hij niet voor de grote plaatsen gaat...ook omdat hij geen vrienden heeft gemaakt bij de IFBB nadat hij, ik dacht eind 2006 met een vliegtuigvol ampulletjes was betrapt en daardoor o.a. ook de Japanse Pro GP werd geschapt:o. Heb ook al wat foto's van Marcus Haley zien langs komen, die heeft zeker wat progressie gemaakt.

Ff breaking news tussendoor Gustavo Baddell heeft zich teruggetrokken uit de line up...zijn vrouw schijnt zwanger te zijn en hij wil meer tijd met zijn familie doorbrengen:o.

Als vervanger van Gustavo wordt Moe El Moussawi ingevlogen, maakte vorig jaar een stormachtige ontwikkeling door waardoor hij o.a. een invitatie verdiende voor de Arnold Classic en een deelname plek op de Mr.O:cool:.

Heb ook even verder gezocht Mohammad Bennout...is het neefje van;).

Terug
Naar boven