MuscleMeat

IRONMIKE is going solid!

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i know,rug teveel gebold...latspread loopt altijd verkeerd,je zou de rest van de foto's moeten zien :D,gaat enkel goed als ik voor een spiegel sta

Stats: 21 jaar 1m94 110.5 kg 9.8%

BP 6x 120
DL 8x 140
Squat (ass to the floor) 12 x 110

making my way to the top...

goed vooruitgegaan !

minpuntje is achterkant schouder en traps vind ik vanuit deze positie!, trek die bij en het ziet er echt compleet uit! maar kzie duidelijk verandering met u andere pics!

je gaat goed vooruit kerel :thumbup:, kan me nog je eerste foto's herrineren.

hoe'st met de voorkant?

• Topic Starter Topic Starter
goed vooruitgegaan !

minpuntje is achterkant schouder en traps vind ik vanuit deze positie!, trek die bij en het ziet er echt compleet uit! maar kzie duidelijk verandering met u andere pics!

word hard aan gewerkt,heb sinds enkele weken een trainingsmaatje die er even hard tegenaan wil,gaat goed na 5 jaar alleen te trainen :)

je gaat goed vooruit kerel :thumbup:, kan me nog je eerste foto's herrineren.

hoe'st met de voorkant?

dank je :) de voorkant gaat goed, ben enkel nog niet tevreden met m'n buik (beetje verlegen zelfs) daarom voorlopig nog geen voorkant,laat je fantasie maar werken :)

Huge :eek:

maar wtf:

Klopt niet toch ???

ohnee? ik heb nooit gezegd dat ik een powerlifter ben he :) ben een bodybuilder,kracht maakt me geen reet uit,als ik volgende week maar 50 kg bank,maar toch nog groei,dan zal je mij 50 kg zien banken!

O dat bedoel ik niet hoor. Maar ik vond het beetje raar..

Omdat je 110kg bij 10% weegt en 12*110 squat :rolleyes: Dat bodybuilders niet op kracht trainen betekend niet dat ze ook wel flink sterk kunnen worden, er blijft toch een samenhang tussen massa en kracht.

Omdat je 110kg bij 10% weegt en 12*110 squat :rolleyes: Dat bodybuilders niet op kracht trainen betekend niet dat ze ook wel flink sterk kunnen worden, er blijft toch een samenhang tussen massa en kracht.

vergeet ook niet dat ik bijna 2 jaar geen benen heb kunnen trainen,kben nogmaar anderhalve maand terug bezig :)

wel erg offtopic hoor ik weet het :)
Maar wat is dat toch met bb'ers & tribals...

OT : net fysiek :thumbs:

Nette fysiek, maar BP en Deadlift moeten omhoog. Zul je zelf ook wel weten.

Je bent imo een flink stuk gegroeid sinds de 1ste pic die ik van je zag

Zeker netjes !!!

Lekker volhouden zo !

Maar heb je je BF met een tang gemeten ? als ik eerlijk zou moeten schatten had ik 12 geschat :o ( zelfde als mij )

nice !!

Met die stats en bijbehorend juice gebruik is 140 deadlift beschamend kerel.

Zeker netjes !!!

Lekker volhouden zo !

Maar heb je je BF met een tang gemeten ? als ik eerlijk zou moeten schatten had ik 12 geschat :o ( zelfde als mij )

idd ja 8 puntsmeting,borst,buik,biceps,triceps,nieren,bovenrug,kuiten,bovenbeen

Met die stats en bijbehorend juice gebruik is 140 deadlift beschamend kerel.

zoals ik al zei ben ik geen powerlifter...post jij eens een foto dan ;)
ik ben trouwens nog niet aan de juice,soon...very soon!

Ik vind mike een toffe peer met een goed fysiek, maar ik had die kracht stats ook wat hoger verwacht. Misschien omdat hij ze benen niet kon trainen dat de deadlift erbij inschoot? Ik snap zijn reden met doelgericht trainen.

Terug
Naar boven