Fitness Seller

IRONMIKE is going solid!

Gaat lekker kerel. Ben benieuwd naar de rest.

Goed fysiek kerel :thumbs:

Kracht komt vanzelf.

Goeie fysiek al . Armen zijn dik in orde . Minpuntje dat ik zie zijn de traps , maar niet in die mate dat het echt opvalt . Noem het muggenzifterij. Goed bezig ! :thumbs:

Je hebt zeker geen stevige poten? Bovenlichaam ziet er buff uit.

Kracht is zo overrated. Ziet er gewoon goed uit.

ohnee? ik heb nooit gezegd dat ik een powerlifter ben he :) ben een bodybuilder,kracht maakt me geen reet uit,als ik volgende week maar 50 kg bank,maar toch nog groei,dan zal je mij 50 kg zien banken!

Goede post Ironmike! Ik was ook altijd enorm aan het smijten met enorme gewichten.. het ging op zich wel lekker en ik groeide ook wel redelijk, maar tegenwoordig.. ik heb er 40-50 kilo af gesmeten met benchen .. en WTF? ik begin spontaan enorm te groeien !

omdak ik meer deadlift dan bench? opmdat ik meer bench dan squat? :)

Als je idd met dat gewicht de spieren kunt raken en em een opdonder kunt geven zit je goed! BB-en gaat niet om het gewicht, het gaat om wat je in de spieren voelt!

Omdat je 110kg bij 10% weegt en 12*110 squat :rolleyes: Dat bodybuilders niet op kracht trainen betekend niet dat ze ook wel flink sterk kunnen worden, er blijft toch een samenhang tussen massa en kracht.

Klopt: vandaar ook dat BB-ers de grote compounds doen.

Ik vind mike een toffe peer met een goed fysiek, maar ik had die kracht stats ook wat hoger verwacht. Misschien omdat hij ze benen niet kon trainen dat de deadlift erbij inschoot? Ik snap zijn reden met doelgericht trainen.

Hier nog zo 1 die doelgericht traint: ik MOEST wel door al het blessureleed wat ik heb gehad.. IK ga MEER kapot in de trainingen tegenwoordig met MINDER gewicht ... en ik ben nog nooit zo hard vooruit gegaan..

Kracht is zo overrated. Ziet er gewoon goed uit.

Nogmaals:) karmawaardig!

• Topic Starter Topic Starter
dank je :)

Wow, goeie vooruitgang !

Ziet er goed uit. Je moet je hoofd gewoon rechthouden. Je buigt hem nu steeds naar voren.
Plus bij latspread moet je je schouders opzij drukken i.p.v. naar voren.

Ff over die krachtstats. Zwaar trainen levert wel degelijk iets op. Iemand die zwaar traint oogt toch anders heb ik het idee.

En wie er sterk uitziet hoort ook sterk te zijn (maar dat is een mening).

ziet er puik uit ... ben benieuwd na je volgende cycle ;)

ziet er goed uit!

zieke krachtstats of niet, dit is een net fysiek. Ze hebben et hier een beetje te veel op de getalletjes :p Je bent pas een beest hier als je fictief 270 kg fullsquat ^^

Ziet er goed uit. Je moet je hoofd gewoon rechthouden. Je buigt hem nu steeds naar voren.
Plus bij latspread moet je je schouders opzij drukken i.p.v. naar voren.

Ff over die krachtstats. Zwaar trainen levert wel degelijk iets op. Iemand die zwaar traint oogt toch anders heb ik het idee.

Eens! Mooi voorbeeld was gijs op de ybf. Je zag de kracht en kwaliteit van hard en zwaar trainen er gewoon inzitten itt een hoop anderen..

Eens! Mooi voorbeeld was gijs op de ybf. Je zag de kracht en kwaliteit van hard en zwaar trainen er gewoon inzitten itt een hoop anderen..

Verklaar dan toch eens waarom ik ineens veel harder groei terwijl ik nu veel minder gewicht gebruik..Op squats en Deadlifts heb ik dan wel behoorlijke gewichten in de hand, maar de rest stelt in verhouding niet zo veel voor (Squat en Deads allebeide 160) Bench daar en tegen doe ik nu juist veel lichter en sindsdien voel ik de borstspieren beter tijdens de oefening en mijn borst groeit ook veel harder nu.

Laatst bewerkt:
Sterk zijn en sterk ogen zit een groot verschil in.

Je hoeft niet sterk te zijn om op het podium te gaan staan.
Je hoeft niet sterk te ogen om 200 kg te deadliften

Verklaar dan toch eens waarom ik ineens veel harder groei terwijl ik nu veel minder gewicht gebruik..Op squats en Deadlifts heb ik dan wel behoorlijke gewichten in de hand, maar de rest stelt in verhouding niet zo veel voor (Squat en Deads allebeide 160) Bench daar en tegen doe ik nu juist veel lichter en sindsdien voel ik de borstspieren beter tijdens de oefening en mijn borst groeit ook veel harder nu.

Ieder lichaam is niet hetzelfde he

ziet er aardig uit.. kracht stats boeie mij ook geen fl**ker.. maarja beetje kracht is wel leuk natuurlijk

Enige reden die ik kan bedenken is dat je uitvoering dan niet goed was, en je mischien teveel naar de getallen heb gekeken. Bench is ook geen borst oefening imo... de "grote" 3 doe ik ook voor algemene kracht, omdat ik dan merk dat ik op de neven oefeningen beter vooruit ga, en zo meer massa kweek. Maar als dit werkt voor jou... can't knock ya hustle ;)

Terug
Naar boven