XXL Nutrition

IRONMIKE is going solid!

Je gaat me nu toch niet zeggen dat wanneer Mike zijn krachtstats hoger hadden geweest,
zijn lichaam ook beter was ontwikkeld? Kan toch helemaal niet. Een spier is genetisch.
Maakt niet uit op welke manier je ze oppompt, ze wordt uiteindelijk toch dezelfde spier.

en 5 keer 120 benchen is relatief weinig? anyway, mijn trainingsmaatje drukte vroeger ook 140 150, en nu doet ie vrolijk met mij mee met setjes van 70 en 80, en maar " squeeeeezen" :P maar voor hem werkt het ook prima (plus dat zijn pols niet meer zwaarder toelaat)

• Topic Starter Topic Starter
ziet er aardig uit.. kracht stats boeie mij ook geen fl**ker.. maarja beetje kracht is wel leuk natuurlijk

ik heb toch een beetje kracht? :)

en 5 keer 120 benchen is relatief weinig? anyway, mijn trainingsmaatje drukte vroeger ook 140 150, en nu doet ie vrolijk met mij mee met setjes van 70 en 80, en maar " squeeeeezen" :P maar voor hem werkt het ook prima (plus dat zijn pols niet meer zwaarder toelaat)

idd zwaarder trainen is meer kans op blesures,laat mij dan maar iets lichter trainen en langer meegaan ;)

beestige fysiek mike, who gives a **** om die krachtstats??? je ziet er goeduit

pluimpje voor u

ik heb toch een beetje kracht? :)

idd zwaarder trainen is meer kans op blesures,laat mij dan maar iets lichter trainen en langer meegaan ;)

Ook agreed :) ..

ik zoek altijd een gewicht waarmee ik de spieren in kwestie keihard voel werken ... een aantal weken terug had ik aan 110 kilo met de deadlift meer dan voldoende. .. en jah op een gegeven ogenblik voel je weinig meer met dat gewicht en dan word het tijd te verzwaren...

Uitvoering en controle nummer 1.. daarna komt het gewicht wel.. en als je een partij blessures acher de rug hebt ga je er wel over nadenken ..

idd gewicht zegt niets by BB-en :)

lookin good mike!!

"It ain't about how much you can bench press,
it's about how much you look you can bench press"

;)

goed fysiek maar lame ass stats.

Inderdaad bruut massief fysiek, maar zou inderdaad niet misstaan als je 5x5 150 kilo zou benchen bijvoorbeeld.

Beest! Als je er maar goed uitziet in de spiegel of niet? :D;)
kijk dolfijntje snapt hem:D

@mike ik bedoel ook niet dat je geen kracht hebt. Maar ik bedoel het is leuk als veel kracht te hebben maar absolut onbelangrijk imo. Ik heb liever 50cm armen en dan curls met 50kg

• Topic Starter Topic Starter
Ook agreed :) ..

ik zoek altijd een gewicht waarmee ik de spieren in kwestie keihard voel werken ... een aantal weken terug had ik aan 110 kilo met de deadlift meer dan voldoende. .. en jah op een gegeven ogenblik voel je weinig meer met dat gewicht en dan word het tijd te verzwaren...

Uitvoering en controle nummer 1.. daarna komt het gewicht wel.. en als je een partij blessures acher de rug hebt ga je er wel over nadenken ..

jij snapt em!! heb ook al wat pijn en blesure leed achter de rug (schouder,knieen,heup,maar wel altijd blijven trainen!) en dan denk je wel om wat lichter te gaan in gewichten en het werkt voor me.en geloof me,als ik 120kg bench of ik ben aan het squaten staan ze soms nog te kijken vol verbazing,dus zooooo weinig gewicht is het nou ook niet.

idd gewicht zegt niets by BB-en :)

lookin good mike!!

"It ain't about how much you can bench press,
it's about how much you look you can bench press"

;)

hehe goede quote maatje! :D

kijk dolfijntje snapt hem:D

@mike ik bedoel ook niet dat je geen kracht hebt. Maar ik bedoel het is leuk als veel kracht te hebben maar absolut onbelangrijk imo. Ik heb liever 50cm armen en dan curls met 50kg

het is leuk ja maar het boeit me niet meer om veel kracht te hebben,ik heb kracht,ik kan nog steeds elke normale tot goed gebouwde mens kloppen met armworstelen,and thats how far my interest goes...

ziet er goed uit

stats zeggen geen **** over hoe je eruit ziet

myofibrillaire hypertrofie:
Bij deze vorm van hypertrofie, wordt de massadichtheid van je spierweefsel verhoogd.
In tegenstelling tot bodybuilders, ondervinden weight-, powerlifters amper sarcoplasmische hypertrofie, die de spieren vergroot via celvocht (plasma) en niet door meer spierweefsel op te bouwen. (En die dat weefsel heeft een grotere massadichtheid dan plasma.)

Dus je kan zeggen dat zwaar trainen (krachtgericht) over het algemeen voor meer spierdichtheid zorgt. G-men is hier toch wel een mooi voorbeeld van :)

Verklaar dan toch eens waarom ik ineens veel harder groei terwijl ik nu veel minder gewicht gebruik..Op squats en Deadlifts heb ik dan wel behoorlijke gewichten in de hand, maar de rest stelt in verhouding niet zo veel voor (Squat en Deads allebeide 160) Bench daar en tegen doe ik nu juist veel lichter en sindsdien voel ik de borstspieren beter tijdens de oefening en mijn borst groeit ook veel harder nu.

Hiekie,

jouw mind muscle connection laat te wensen over.
Deels door je concentratieproblemen.
Ik merk echt wel dat wanneer ik zwaarder train dat mijn spieren daar beter op reageren.
Jij hebt moeite met spannen en liften tegelijk. Ik heb juist wanneer ik meer gewicht gebruik dat ik elke vezel goed aanspan en als ik lichter ga net lijkt of ik maar de helft gebruik (dit kan niet I know).

@Kale: Idd de look die Gijs had is gewoon imo erg belangrijk als je op een wedstrijd staat. Gijs was niet de grootste, maar wel de scherpste, hardste en zag er ook uit als iemand die zwaar en hard traint (wat hij dus ook doet).

goed fisiek

ga zo door mike

:lifter:Netjes !!!
Een doel voor vele op het forum hier :)

Je onderarmen zijn ook nice

Terug
Naar boven