- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er aardig uit.. kracht stats boeie mij ook geen fl**ker.. maarja beetje kracht is wel leuk natuurlijk

en 5 keer 120 benchen is relatief weinig? anyway, mijn trainingsmaatje drukte vroeger ook 140 150, en nu doet ie vrolijk met mij mee met setjes van 70 en 80, en maar " squeeeeezen"maar voor hem werkt het ook prima (plus dat zijn pols niet meer zwaarder toelaat)

ik heb toch een beetje kracht?
idd zwaarder trainen is meer kans op blesures,laat mij dan maar iets lichter trainen en langer meegaan![]()
.. [B zei:"It ain't about how much you can bench press,
it's about how much you look you can bench press"[/B]
![]()
beestige fysiek mike, who gives a **** om die krachtstatsje ziet er goeduit
pluimpje voor u
kijk dolfijntje snapt hemBeest! Als je er maar goed uitziet in de spiegel of niet?![]()

Ook agreed..
ik zoek altijd een gewicht waarmee ik de spieren in kwestie keihard voel werken ... een aantal weken terug had ik aan 110 kilo met de deadlift meer dan voldoende. .. en jah op een gegeven ogenblik voel je weinig meer met dat gewicht en dan word het tijd te verzwaren...
Uitvoering en controle nummer 1.. daarna komt het gewicht wel.. en als je een partij blessures acher de rug hebt ga je er wel over nadenken ..
idd gewicht zegt niets by BB-en
lookin good mike!!
"It ain't about how much you can bench press,
it's about how much you look you can bench press"
![]()

kijk dolfijntje snapt hem
@mike ik bedoel ook niet dat je geen kracht hebt. Maar ik bedoel het is leuk als veel kracht te hebben maar absolut onbelangrijk imo. Ik heb liever 50cm armen en dan curls met 50kg
myofibrillaire hypertrofie:
Bij deze vorm van hypertrofie, wordt de massadichtheid van je spierweefsel verhoogd.
In tegenstelling tot bodybuilders, ondervinden weight-, powerlifters amper sarcoplasmische hypertrofie, die de spieren vergroot via celvocht (plasma) en niet door meer spierweefsel op te bouwen. (En die dat weefsel heeft een grotere massadichtheid dan plasma.)

Verklaar dan toch eens waarom ik ineens veel harder groei terwijl ik nu veel minder gewicht gebruik..Op squats en Deadlifts heb ik dan wel behoorlijke gewichten in de hand, maar de rest stelt in verhouding niet zo veel voor (Squat en Deads allebeide 160) Bench daar en tegen doe ik nu juist veel lichter en sindsdien voel ik de borstspieren beter tijdens de oefening en mijn borst groeit ook veel harder nu.
ik heb toch een beetje kracht?
idd zwaarder trainen is meer kans op blesures,laat mij dan maar iets lichter trainen en langer meegaan![]()
ziet er goed uit
stats zeggen geen **** over hoe je eruit ziet