AndroidHealthClinic

Irritatie bij het uitgaan

Jij moet inderdaad nog veel leren jongen, die ober heeft gelijk. Je gaat daar die kroeg binnen, een beetje een grote bek opzetten en uiteindelijk heb je een flinke 10 euro bij je. Dacht je dat het de kleuterkroeg was ofzo? Waarschijnlijk ben je ook nog een k*tecto want anders was je er niet uitgezet.
Echt een afgang. "Dat is duur". Weet je wat duur is? 300 euro voor een etentje, dat is duur. Je had gewoon 50 euro mee moeten nemen en je bek moeten houden als die ober 3,50 per bier vraagt, vervolgens ga je daar niet meer heen als je vindt dat dat te duur is.

Als je naar de politie gaat voor je 10 euro wordt je echt vierkant uitgelachen daar.

En jij bent zo'n buffel dat je 3 security aankan.,, jajajajajaja

stoere jongen van 73 kg

Hier is bier gewoon 2,00, in iedere bar.

14 euro voor 4 biertjes, daar schaf ik een kratje bier voor aan.

Naja, hier in het dorp scheelt het een beetje, tussen de 1,50 en 1,85 ongeveer per biertje.
Meestal in discotheken betaal je toch al snel 2,50 per biertje.

Laatst bewerkt:
Attentie, voor alle bashers hier; indien je als stoere jongen de topic starter even de grond in trapt verhoogt dat jouw aanzien en respect op het forum.

Allemaal bashen! Hahahah ecto!!! Hahahah, 10euro ahahhahahaah!

no lifers

HAHAHA ecto!
hahahahaha 10 euro! hahahahahahahah

Zo goed? :)

Attentie, voor alle bashers hier; indien je als stoere jongen de topic starter even de grond in trapt verhoogt dat jouw aanzien en respect op het forum.

Allemaal bashen! Hahahah ecto!!! Hahahah, 10euro ahahhahahaah!

no lifers

Ik zie het al: jij ook Schultenbräu 4 Life?

14 euro voor 4 biertjes , hahahaha
Naar wat voor bar ga jij man...
Koop liever een krat en ga rechtover die bar zitten zuipen

Volgende week ga je er gewoon weer heen, bestel je een meter bier, wacht je totdat ze allemaal getapt zijn
En zeg je: ' laat maar ik heb geen dorst meer"
En dan ga je naar de buren:D

Volgende week ga je er gewoon weer heen, bestel je een meter bier, wacht je totdat ze allemaal getapt zijn
En zeg je: ' laat maar ik heb geen dorst meer"sla je het bier uit zn handen en ga je lopen

zo;)

En zeg je: ' laat maar ik heb geen dorst meer"
met 3 beveiliging mensen , waarvan er waarschijnlijk ook aan de deur staan
ik denk dat er dan toch maar gedronken gaat worden :)

met 3 beveiliging mensen , waarvan er waarschijnlijk ook aan de deur staan
ik denk dat er dan toch maar gedronken gaat worden :)

ts moet proberen tegen die gozer zijn been te pissen . Hij kan proberen (onopvallend) die gast te volgen in de kroeg en wanneer hij een mooie kans ziet zeiken maar . Tip voor ts loop met je penis uit je broek de kroeg uit. ( zo kan je die 3 beveiliging mensen eventueel ook aanpakken met een stevige plasbeurt.

ts moet proberen tegen die gozer zijn been te pissen . Hij kan proberen (onopvallend) die gast te volgen in de kroeg en wanneer hij een mooie kans ziet zeiken maar . Tip voor ts loop met je penis uit je broek de kroeg uit. ( zo kan je die 3 beveiliging mensen eventueel ook aanpakken met een stevige plasbeurt.

:stupid:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

die barman zit nu lekker van zijn centen te zuipen :roflol:

Jij moet inderdaad nog veel leren jongen, die ober heeft gelijk. Je gaat daar die kroeg binnen, een beetje een grote bek opzetten en uiteindelijk heb je een flinke 10 euro bij je. Dacht je dat het de kleuterkroeg was ofzo? Waarschijnlijk ben je ook nog een k*tecto want anders was je er niet uitgezet.

Echt een afgang. "Dat is duur". Weet je wat duur is? 300 euro voor een etentje, dat is duur. Je had gewoon 50 euro mee moeten nemen en je bek moeten houden als die ober 3,50 per bier vraagt, vervolgens ga je daar niet meer heen als je vindt dat dat te duur is.

Als je naar de politie gaat voor je 10 euro wordt je echt vierkant uitgelachen daar.

Je hebt hier niet goed over nagedacht is het wel?

10 euro of niet...het is en het blijft diefstal.

Ik weet niet of hij een grote bek opzette...ongeacht...dat geeft niemand het recht om geld te jatten.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

die barman zit nu lekker van zijn centen te zuipen :roflol:

2 biertjes en een cola...want meer kan die daarvan in zijn eigen kroeg net betalen.

Gewoon even naar die anonieme meldlijn bellen dat die ober XTC achter de toonbank verkoopt:p

Tja, toch es ff met de eigenaar gaan babbelen en die ober zoveel mogelijk in diskrediet brengen. Ik zou het ook niet nemen. Is maar 10 euro, maar het gaat om het principe!

Terug
Naar boven