Bullseyes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een speciaalbier he.
Kijk als je gewoon een heineken besteld begrijp ik dat je even raar opkijkt.
En al die gasten die nu hier stoer praten over maar 10 euro op zak.
Ik heb aan het einde van een avond ook geen 100 euro meer op zak hoor.

Gisteren ook voor het eerst sinds maanden weer wat bier op.
Volgende week weer een feestje dus moest ff ee beetje wennen weer![]()

En jij bent zo'n buffel dat je 3 security aankan.,, jajajajajaja
stoere jongen van 73 kg
Ik ben 1,60. Dat betekent dat ik precies op balhoogte zit. Ik ram die 3 security gewoon in hun ballen, en dan maakt het niks uit dat ze de politie bellen want ik ben zo klein dat ze me niet eens zien.
Ik snap het verhaal wel dat het zn laatste 10 euro is na een avond zuipen (wat ook wel zal verklaren waarom hij zich als een idioot gedroeg), maar ik zou dan toch eerst ff kijken wat het kost zodat ik niet voor schut sta. Mocht ik er achter komen dat ik niet genoeg geld heb dan is het enige wat ik zeg "sorry dat had ik niet verwacht, ik bel wel ff iemand die geld heeft" ipv te zeuren over hoe duur het bier wel niet is. Die gozer zette een grote bek op en de meeste mensen in de horeca zijn al die dronken paupers al behoorlijk zat, die vent heeft gewoon gelijk. Als ik daar zou werken en je zou met je dronken kop een grote bek tegen mij opzetten zou ik je er ook uit laten zetten.
Als hij een beetje vriendelijk was gebleven had die ober hem er echt niet uit laten zetten.
Hoe kan je dat zeggen, RichardV heeft hier de afgelopen jaren nogal uitvoerig tot in detail aangegeven in ieder geval geen sloeber te zijn!

Geef het maar toe, je bent gewoon aan het oefenen voor de bbq![]()

Speciaalbieren worden heus niet elke 5 minuten verkocht en zelf dan kan je moeilijk een bier verkopen waar het schuim van is en al wat opgewarmd is. Er wordt hier volgens mij echt niet over gewone pinten gesproken. Normaal dus dat hij die 10 euro hield. Dat achter de toog zetten gebeurt standaard als niet meteen betaald kan worden, anders zouden er genoeg zijn die proberen met hun drank weg te geraken.
Waarschijnlijk heb je inderdaad op zijn tenen getrapt door te opdringerig te doen als je daar met je extra geld stond. Als je net een hoop drankjes aan het onthouden bent van een klant en daar gaat iemand anders tussen roepen en denken dat je alles voor hem gaat laten vallen, raak je snel geïrriteerd. Misschien hadden enkele andere irritante zatlappen zijn cortisol al doen stijgen en was jij de druppel die de emmer deed overlopen.
Hoe dan ook, leg jezelf er gewoon bij neer. Het is vaak hard werken in het nachtleven en er gebeuren soms fouten. Beetje begrip daarvoor kan wonderen doen.
zijn er mensen die toevallig barplassen? Of ben ik de enige?