AndroidHealthClinic

Irritatie bij het uitgaan

Ik vind 3,50 voor speciaalbier niet eens zo ontzettend duur.

zijn er mensen die toevallig barplassen? Of ben ik de enige?

Wat een zeldzame vreemde vogel ben je wel niet als je commerciële gelegenheden bezoekt en van te voren het geld circa gepast gaat meenemen of überhaupt durft te bestellen als je twijfelt of je het red met wat je op dat moment in je zak hebt zitten.

Als ik uitga of met een meid uit eten ga neem ik sowieso een hoeveelheid geld op die het dubbele is van de te verwachten rekening. Onvoorziene omstandigheden altijd meenemen in je economische denken en maandag sta ik toch weer bij de AH met een boodschappen tas vol eiwitten dus betaal ik gewoon contant met het opgenomen restant van het weekend in plaats van PIN.

Slechts 10 Euro op je rekening? De t*ring naar de nering zetten en thuisblijven, ook geen rat zijn die op z'n vrienden gaat teren.

En een echte man heeft altijd extra geld achter de hand voor leuke dingen. Die eigenschap waardeert het oestrogeen ook in je.

Voor de rest sta ik vierkant achter die ober, in mijn geval had ik de bewaking opdracht gegeven om ook nog even snel jullie jas zakken te doorzoeken om eventuele waardigheden achter over te drukken.

[ ] alfa-male
[x] beta-male

Maar jij bent hier wel in je recht en kan echt aanklacht indienen. Dit gaat gewoon om diefstal... Wat die andere domme homo's ook mogen zeggen hier. Sommige van jullie hebben misschien niet gelezen dat de TS met 20 euro afkwam, dus ik snap niet wat jullie zitten zeveren.

Maar jij bent hier wel in je recht en kan echt aanklacht indienen. Dit gaat gewoon om diefstal... Wat die andere domme homo's ook mogen zeggen hier. Sommige van jullie hebben misschien niet gelezen dat de TS met 20 euro afkwam, dus ik snap niet wat jullie zitten zeveren.

Patente onzin. Het gevraagde product is geleverd. Op dat moment heb je een betalingsverplichting. Hoe oneens je het ook bent. De enige zaak die TS zou hebben is, als alleen hij meer moest betalen dan de biertjes in die kroeg normaal kosten. Dus lul niet over diefstal. Als het al diefstal is, dan heeft TS het verschil tussen €10,- en de gevraagde prijs gestolen.

Dus lijkt me zeer leuk als TS er werk van maakt. :D

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

En een echte man heeft altijd extra geld achter de hand voor leuke dingen. Die eigenschap waardeert het oestrogeen ook in je.

Daarom was het ook een vrouwloos gezelschap, me dunkt.:D

Patente onzin. Het gevraagde product is geleverd. Op dat moment heb je een betalingsverplichting. Hoe oneens je het ook bent. De enige zaak die TS zou hebben is, als alleen hij meer moest betalen dan de biertjes in die kroeg normaal kosten. Dus lul niet over diefstal. Als het al diefstal is, dan heeft TS het verschil tussen €10,- en de gevraagde prijs gestolen.

Dus lijkt me zeer leuk als TS er werk van maakt. :D
Kan je niet lezen stomme eikel, waar lees jij dat het product geleverd is ???
Zolang dat de consument zijn goederen niet gekregen heeft, moet hij helemaal NIETS betalen. Logisch toch of snap je dat niet.

Laatst bewerkt:
Ook salieri heeft het moeilijk:

Vierde zin van de openingspost. Ja, je mag je excuses aanbieden.:D

MAAR hij heeft het bier niet ontvangst gekregen...
Lees de volgende zinnen maar eens :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Ja, jij mag je excuses aanbieden.

Laatst bewerkt:
Daarna zie ik dat mijn 4 bier achter de bar word gezet en de ober met mijn 10 euro wegloopt. Ik ben pissed off. Hij heeft mijn 10 euro, geen bier. Ik kon mijn 10 euro niet terugkrijgen en ik ben verdomme woest. Waarom? Ik had nog geprobeerd mijn geld terug te krijgen (waar ik niets voor terug had gekregen), maar nee geen cent terug.

Ik heb het ff in het vet gezet, dat je er niet over kan lezen. Het staat er tot 3maal toe in maarjah :rolleyes:

3,50 voor een biertje haha. Voor die 14 euro had je 2 kratten kunnen halen met zijn 4en en die opzuipen, heb je tenminste waar voor je geld.

Volgende keer weer 4 bier bestellen en zonder te betalen weggaan, je hebt immers tegoed. Of je houd 4 euro achter op de tafel met een briefje "**** you".

LOGISCH, dat die ze bier niet kreeg, hij is een pauper en had te weinig geld!

Die lul had al getapt HOOFD!

MAAR hij had erna wel genoeg geld. Maakt niet uit of het bier al getapt was, het geld mocht niet afgenomen worden. Moest hij anders gereageerd hebben had het waarschijnlijk wel anders affgelopen, maar in juridisch gezien is hij in zn recht, eikel :D

MAAR hij had erna wel genoeg geld. Maakt niet uit of het bier al getapt was, het geld mocht niet afgenomen worden. Moest hij anders gereageerd hebben had het waarschijnlijk wel anders affgelopen, maar in juridisch gezien is hij in zn recht, eikel :D

Ja hij beschrijft hier ook alleen zijn verhaal he.

Hoor en wederhoor verdomme! Geloof er niets van dat die zo netjes is gebleven, vooral niet omdat die maar een 10tje opzak heeft -> instant pauper -> instant agressief! En dan ook het feit dat die daarvoor ook al was wezen pilsen. dusssss

Die 4 bier zijn toch voor jouw ingeschonken? Dat je dat bier niet kan betalen, wil dan niet zeggen dat de kosten dan maar voor de kroeg zijn?

De kroeg kan ook moeilijk die 4 lauwe biertje later verkopen...

Ik snap alleen niet dat je met een 10tje opstap gaat? Neem dan gewoon genoeg geld mee, kan je altijd weer terug leggen.. En bierprijzen rond de 3.50 zijn gewoon normaal hoor, tenminste hier in de randstad. Ken je zelf soms een euro betalen om te pissen :roflol:

pfff, weet niet in welke randstad jij woont ouwe..

voor 3,50 mag het biertje wel heeeel speciaal zijn :$

Terug
Naar boven