Marcellllll
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marcellllll zei:Ik eet elke dag zon 8 b'tween repen.![]()
Noemen ze tussendoortje maar goed, heeft wel granen, noten en fruit.
Je moet toch wat om aan de koolhydraten te komen.
Samen met 100 gram rozijnen is dat toch weer 1000kcal.

SHUTTERSPEED zei:gooi ik ook achterover onder het mom niet zeuren maar slikken![]()
Benni zei:Dát is het!Met brood net zo...gewoon vreten die handel!
boerenkool zei:Ok, maar dan moet je wel goed brood hebben: Alison brood!!!
Benni zei:Helden!
Het zit zo: momenteel eet ik als kh-bron overdag altijd zilvervliesrijst of volkoren macaroni. Erg leuk allemaal, maar ik sta per dag al gauw anderhalf uur in de keuken om al het eten klaar te maken...
Benni!

2Ripped4U zei:Met pasta's en rijst heb ik een uur later alweer honger met brood veel minder.
2Ripped4U zei:Met pasta's en rijst heb ik een uur later alweer honger met brood veel minder.
Benni zei:maar ik sta per dag al gauw anderhalf uur in de keuken om al het eten klaar te maken.
Hoop snel wat wijzer te worden![]()

RvR zei:1,5 uur in de keuken om je eten klaar te maken?
mijn manier van rijst klaarmaken:
kip snijden en marineren (15 minuten)
water opzetten
rijst koken en tegelijkertijd de kip opbakken (15 minuten)
en dan nog 5 minuten om het even te mixen ofzo en klaar..
je bent maximaal 3 kwartier van je dag kwijt om rijst te maken voor de gehele dag..
Rijst koken, groente stomen, eieren koken enzo; kind kan de was doen! Maar de kipfilet grillen...daar zit altijd veel tijd in aangezien er maar 200 gr. in de grillpan past per keer (ik at altijd 400 gr. p/dag). Dan altijd alles op de digitale weegschaal en in bakjes doen. Afwassen als icing on the cake!