XXL Nutrition

Is brood een goede bron voor koolhydraten?

Is brood een goede koolhydratenbron voor bodybuilders?

  • Ja

    Stemmen: 138 37,8%
  • Ja, maar er zijn betere bronnen

    Stemmen: 203 55,6%
  • Nee

    Stemmen: 24 6,6%

  • Totaal stemmers
    365

Bezoekers in dit topic

brood is een redelijke goede bron van kh maar brood verteerd minder rap, dus niet teveel anders kun je niet zoveel eten op een dag zonder een opgezwolle buik te krijgen.
 
Wit brood verteerd nog vrij snel, je bedoelt waarschijnlijk vezelrijk en meergranen.
 
Ik voel me niet goed als ik een dag niet aan mn volkoren brood heb gezeten :rolleyes:
 
Brood voldoet prima aan de voedingseisen van een BB'er. Sommigen hebben echter last van de gist die erin verwerkt is en krijgen darmklachten. (of je moet natuurlijk niet tegen gluten kunnen).

Voor de rest is volkorenbrood een volwaardig en praktisch voedingsmiddel waarmee goed te variëren valt.:rolleyes: :rolleyes:
 
Toen ik dit topic startte, back in the days :), was ik voornemens mijn rijst en macaroni te gaan vervangen voor brood. Voornaamste reden was de tijdwinst (bereidingstijd). Gelukkig toch maar niet gedaan! Kwaliteit boven alles! :P
 
In de bulkfase eet ik alles, wil ik dat alles er beter op komt te liggen, dan ga ik over op havermout met water, rijst, en koolvis uit de magnetron plus rijstewafels met jam zonder suiker, en mijn dagelijkse fruit en groente.

Fred
 
het is zeker een goede bron van koolhydraten ,en ook een makkelijke om mee te nemen /minder bereidingstijd nodig en jaaaa ook een goede stoelgang.
 
Havermout heerst over alle andere bronnen.
 
Havermout heerst over alle andere bronnen.

Mja. Ik neem naar school ook altijd havermout + melk mee, wat ik dan vervolgens midden in de les opwarm in de magnetron :rolleyes:
 
Zelf gebruik ik gewoon meerdere koolhydraatbronnen per dag dat is toch altijd het beste variatie,net als met je eiwitten trouwes maar brood hoort hier dus ook bij en het is inderdaad simpel klaar te maken!
 
Gewoon brood BB is een lifestyle maar voel me ook weer niet geroepen om elke dag buiten mijn baan om en alle andere verplichte sores nog is veel tijd kwijt te zijn in de keuken.
Volkoren mee naar het werk,Whey in de fles en voilla.
Thuis wel aan de rijst,pasta ed.
 
ik hou helemaa niet van brood . het is droog , hard en krijg het heel moeilijk naar binnen . het smaakt me gewoon niet

daarom eet ik liever havermout en dat maak ik lekker vloeibaar dat je het in een paar slokken weg kan werken . terwijl ik op een boterham wel 10 minuten doe
 
Ja, maar er zijn betere bronnen :p
 
Ik soms wel meer :(
Als je net ff een dag geen trek hebt zit je behoorlijk te malen....
 
Back
Naar boven