AndroidHealthClinic

Is dit de ventroglute?

twinmatrix

Cool Novice
Waardering
25
Ben wat videos aan het bekijken over ventrogluteal injecties. Om eerlijk te zijn heb ik nog moeite om de spier op mijzelf te vinden.

Ik wil zeker zijn dat ik niet verkeerd prik dus kunnen jullie mij helpen? Hoe vind ik hem precies?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Die ken ik en dat helpt niet. Weet niet zeker of ik de glute heb of TFL of iets anders... zou fijn zijn iemand kan zien of ik hem goed heb in 't plaatje

Als je zit is de betreffende glute die bolle uitstekende spier die je onderlichaam en bovenbeen lijkt de verbinden op de vouw waar je been begint?

Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon dorsogluteaal of in je quad?

Maar goed met deze techniek is het de bedoeling via de voorzijde in de gluteus medius te spuiten (gelegen tussen maximus en minimus). Ventroglute is geen spier en is een afkorting van ventraal gluteaal wat betekent buik/ voorzijde bilspieren. Dus zoek ff een anatomie plaatje op en kijk hoe alles loopt.

Ah ok

Ja ik zit te kijken maar ik kom er nog niet uit. Zo te zien is de injectie spot (gluteus medius dus) wel te zien als een bolling als je staat?

Laatst bewerkt:
Ff nog een poging gedaan... Is het waar de wijsvinger staat?

ventro3.jpg

deed duim op lilac crest, midden vinger op bovenkant van femur en wijsvinger in het midden ertussen

excuses voor de nudity lol

Doe toch niet moeilijk. Ergens gaan zitten en gewoon in zijkant van je dijbeen. Veel gemakkelijker dan in je kont of bil.

Nah, ik wil de VG wel vinden eigenlijk. Zou fijn zijn als iemand die er bekend mee is reageerde :)

Dit lijkt me echt een slecht idee.

Hoezo? Las dat VG juist a goede spot is

Alles wat op het internet staat is waar natuurlijk.

Heb je het van een amerikaans forum? Daar is alles van het niveau 'kijk wat ik kan' en dan gaat het over zowel dosissen als achterlijke plekken om overal maar aas in te rammen. Alsof je opeens 5 kilo vvm meer aanzet omdat je het in een andere spier douwt.

Alles wat op het internet staat is waar natuurlijk.

Heb je het van een amerikaans forum? Daar is alles van het niveau 'kijk wat ik kan' en dan gaat het over zowel dosissen als achterlijke plekken om overal maar aas in te rammen. Alsof je opeens 5 kilo vvm meer aanzet omdat je het in een andere spier douwt.
Neuh ik geloof dat TomCruise hier op het forum het vertelde in de andere topic die ik had gepost

gevonden:
Eerste kuurtje

Ik zou toch een beetje opletten waar je naalden induwt. Als het al zo'n expeditie is om de site te lokaliseren dan zou ik het achterwege laten. :emo:

Terug
Naar boven