AndroidHealthClinic

Is dit een goed bulkschema / trainingsschema voor massa :

Patrick741

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Ik train sinds kort en ik zou graag willen weten wat jullie van dit bulk en training's schema vinden :

Bulk :
Maaltijd 1 ( ontbijt 07:00 ) = 60 g brinta + 0,5 l melk + 4 boterhammen pindakaas + weightgainershake
Maaltijd 2 ( 10:30 ) = 2/3 boterhammen met kipfilet of pindakaas
Maaltijd 3 ( 12:15 ) = 2/3 boterhammen met kipfilet of pindakaas
Maaltijd 4 ( 15:00 ) = 2/3 boterhammen met kaas of jam + 2 bananen
Maaltijd 5 ( 18:30 ) = Avondeten ( meestal kip/vis met zilver rijst ) + weightgainer
Maaltijd 6 ( 21:15 ) = Blikje tonijn 150/200 g of andere vis + wat fruit
Maaltijd 7 ( 22:45 ) = 500 g magere kwark + weightgainer

Training :
Maandag : borst&triceps : 1.bankdruk 2.bankdruk incline 3.benchpress machine 4.dumbell fly's 5. tricep exention 6. tricep cable exention 7. dumbell exention 8. skull crushers

Dinsdag : rug&biceps : 1.bend over rows 2.deadflift 3. lat pulldown 4. seated cable row 5. lat pulldown close grip 6.bicep curls 7. hammer curls 8.ez curl bar 9.preacher curl's

Woensdag : Rust

Donderdag : schouders&kuiten : 1. shoulder press dumbells 2. shoulder press bar 3. side raises 4. rear dealt fly's. + twee machine's voor de kuiten ( weet niet hoe ze heten ) hierbij doe ik veel herhalingen

Vrijdag : Bovenbenen : 1.squat's 2.leg press 3.leg exention + twee machine's ( weet niet hoe ze heten )

Ik train in sets van : 15,12,10,8, dus er komt steeds meer gewicht bij + ik train tot failure, tot dat ik niet meer kan dan laat ik het gewicht los

Hierbij wil ik nog een dag invoegen ( zaterdag of zondag ) voor alleen mijn armen ( biceps + triceps )
te trainen.

Ik ben nu 1,86 en weg 77 kilo.

Ben ik nu goed op weg, graag jullie commentaar op deze schema's !

Alvast bedankt !

Laatst bewerkt:
Als je echt elke set tot faillure gaat hoef je geen extra armendag in te voeren. Ook vind ik dat je erg veel tricep doet.
Je kan ook je benen in voor en achter verdelen zodat je een armen dag krijgt zonder een dag toe te voegen ;)

En post het even netjes onder elkaar dat is wat duidelijker en krijg je misschien meer reacties...

Weet niet hoeveel KCal dit dieet oplevert, maar volgens mij te weinig om bulk genoemd te worden?

13 broodjes met pindakaas tikt aardig aan hoor, tel daarbij op 3 weightgainershakes plus de rest nog, denk dat het aardig wat kcal zijn. Het is handiger als je ook even de voedingswaarden erbij vermeld en hoeveel hiervoor at.

voor iemand die net traint zou ik eerder een fullbody als bulk routine aanraden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben sinds pas weer begonnen, heb vroeger ook al aan fitness gedaan alleen nooit rekening gehouden met mijn voeding, ben er sinds pas pas achter gekomen hoe belangrijk voeding is om spiermassa te kweken. Denk zal dat ik idd de kcal moet uitrekenen van alles bij elkaar, zo krijg ik een beter beeld van mijn voeding zelf.

Terug
Naar boven