Fitness Seller

Is Dit Een Goeie Kuur Voor Na Mijn Vakantie?

gewoon deca/test/mast en dan alles op een gram. slin pwo voor alle 16 weken.hgh alles pwo. dbol 4 weken op/4 weken af op 50mg ed.

-rodge

ik vind het wel een goede om je lichaam weer te laten wennen aan wat komen gaat:D

• Topic Starter Topic Starter
Ja dacht aan een Ovation primo-kuur hierna:D

zing ik aiyayppieye zing ik ayayipie ye hiep hoi lalalalalala lerpjes prut

-rodge

Ik vind het op zich wel een goed topic. :o

Anyway, de keuze voor Test. = ok, die van Eq. boven Tren. mag Maussie even toelichten. :)

Ik vind het op zich wel een goed topic. :o

Anyway, de keuze voor Test. = ok, die van Eq. boven trenbolone. mag Maussie even toelichten. :)

Nou dat heeft alles te maken met ''je beter voelen''.

D.w.z. van tren raak je behoorlijk uitgeput.
Zweten, stinken etc.

Eq zal je rode bloedlichaampjes ten goede komen en samen met de test me de nodige kiloos bezorgen.

nu we het toch over Boldenon hebben.

ik heb eens op 400mg gezeten, vond er geen **** aan, maar ik zag staan dat Overdrive 200 bold + 120 methandriol is, wat is nu de toegevoegde waarde ervan, kan je dan niet beter overdrive nemen ipv boldenon?

ik was ook wat aan het brainstormen voor een volgende kuur na de winter, maar ben er nog niet echt uit en boldo vond ik maar zwakjes maar dat zal ook door de dosering komen.

nu we het toch over Boldenon hebben.

ik heb eens op 400mg gezeten, vond er geen **** aan, maar ik zag staan dat Overdrive 200 bold + 120 methandriol is, wat is nu de toegevoegde waarde ervan, kan je dan niet beter overdrive nemen ipv boldenon?

ik was ook wat aan het brainstormen voor een volgende kuur na de winter, maar ben er nog niet echt uit en boldo vond ik maar zwakjes maar dat zal ook door de dosering komen.

Uhhh, open je eigen topic ouwe!!

Maar eh, je brengt me aan het twijfelen.
Overdive of welke drive dan ook, zou ervoor moeten zorgen dat je ''gevoeliger'' word voor aas.
Door de toegevoegde methandriol....of zoiets.

Nou dat heeft alles te maken met ''je beter voelen''.

D.w.z. van trenbolone raak je behoorlijk uitgeput.
Zweten, stinken etc.

Eq zal je rode bloedlichaampjes ten goede komen en samen met de test me de nodige kiloos bezorgen.

Ok, good point.

Maar de hoeveelheden zijn voor jouw lichaam redelijk laag kerel. 750mg Test en 600mg Bold /w zou ik aanraden.

Uhhh, open je eigen topic ouwe!!

Maar eh, je brengt me aan het twijfelen.
Overdive of welke drive dan ook, zou ervoor moeten zorgen dat je ''gevoeliger'' word voor aas.
Door de toegevoegde methandriol....of zoiets.

ja daarmee, maar is dat nu zo, want in dat geval ben je misschien beter af met 4ml overdrive per week , dus 800 bold en 500 methandriol + test natuurlijk, dat zou toch voor wat musclegrowth moeten zorgen.

maar is de drive in overdrive die shit waar ik zoveel van hoor, de echt goeie ouwe drive waar je een teringsterke vochtballon van word? :D

Ok, good point.

Maar de hoeveelheden zijn voor jouw lichaam redelijk laag kerel. 750mg Test en 600mg Bold /w zou ik aanraden.

Ja maar ik ben als ik begin al wel een week of 8 off....ja je hoort t goed:D

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt en zal de eq of dus de, over/ultra/super drive verhogen naar 1000mg.

ik toen ook 5-6 weken op 400mg maar werd 2x ziek op die tijd en ben toen gekapt met de kuur, dus kan eigenlijk ook weinig vertellen over de werking en gains ervan.

Terug
Naar boven