AndroidHealthClinic

Is dit haalbaar?

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey Dbbers,

ik heb een vraagje.

Ik ben vandaag begonnen met de cut, weeg momenteel : 168cm met 81kg 16-17%

Ik wil natty gaan cutten tot 12-13% eindig ik hopelijk op : 75kg en dan wil ik me cut verder doen dan met AAS ik dacht aan winstrol only waardoor ik 2-3% tenminste zou dalen en 2-3kg zou pakken? dan zou ik normaal gezien eindigen op : 77-78kg met 10-11%

Is dit haalbaar tot juni? of moet ik(of jullie) een nieuwe plan maken?

(Jaja, beachboy toestanden ik weet het)

alvast bedankt

2-3% zakken en 2-3 kg pakken tegelijk met alleen winny.
Nee.

gewoon cut doorzetten naar 10-11-12% en dan met test bulken.

maar train jij niet pas 9 maanden ofzo?

misschien wat aan je persoonlijkheid doen ipv aas?

• Topic Starter Topic Starter
gewoon cut doorzetten naar 10-11-12% en dan met test bulken.

maar train jij niet pas 9 maanden ofzo?

Ik train een jaar en 3 maanden, wat veranderd er aan de situatie en mijn vraag?

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

???

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

???

Haha winny is de moeite niet waard bro.
Je moet je doelen wat bijstellen. Als je wilt gaan kuren en er niet fatty bij wilt staan zou ik natty cutten en tot de 10 proberen te komen ergens in mei.
Vanaf daar gewoon 500mg test pakken. Die massa die je verliest met snel naar de 10% cutten pak je plus meer er bij met de test.

Haha winny is de moeite niet waard bro.
Je moet je doelen wat bijstellen. Als je wilt gaan kuren en er niet fatty bij wilt staan zou ik natty cutten en tot de 10 proberen te komen ergens in mei.
Vanaf daar gewoon 500mg test pakken. Die massa die je verliest met snel naar de 10% cutten pak je plus meer er bij met de test.

Mwah test wil ik over laten na de zomer ga ik dan ook gelijk bulken met test en dbol

dus echt geen winstrol?

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

bitches houden van aas, net zoals van instagram followers.

Ha-ha lekker funny man

bitches houden ook van ectos hé

Mwah test wil ik over laten na de zomer ga ik dan ook gelijk bulken met test en dbol

dus echt geen winstrol?

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Ha-ha lekker funny man

Zelf weten, kuur goed of kuur niet.
Winny gaat je niks brengen.

dus echt geen winstrol?

Ha-ha lekker funny man

cut dan naar 10% tot mei, onderhoud, begin in juli met test en winstrol kickstart te bulken, zie je er nog droog uit tot eind augustus.

ga nou niet zo hatelijk doen tegen de mensen van je advies vraagt, je doet dit steeds en je lijkt echt te denken dat je de man bent en iedereen die jij minder lijkt te vinden geef je kanslose opmerkingen.

dus echt geen winstrol?

Ha-ha lekker funny man

Bang bang shots fired, je hebt gelijk. Train nu zo'n 12 maanden serieus, wordt wel langzamerhand tijd voor mijn eerste kuurtje.

Na 15 maanden moet je imo nog geen aas gebruiken, is gewoon de makkelijkste weg kiezen.

Fysiek staat voorop bij jou, kracht en gezondheid daar gelaten. Hoe oud ben je?

Want?
Zolang de basics in orde zijn zie ik het probleem niet.

Na 15 maanden moet je imo nog geen aas gebruiken, is gewoon de makkelijkste weg kiezen.
Fysiek staat voorop bij jou, kracht en gezondheid daar gelaten. Hoe oud ben je?

Met alle respect, ik vroeg naar tips om welke kuur te zetten en niet of ik AAS mag gaan gebruiken.

15 maanden kan kort lijken maar heb genoeg resultaten geboekt in die tijd.

Srs, heb je foto's van je progressie in die 15 maanden?
Oprecht benieuwd.

Want?
Zolang de basics in orde zijn zie ik het probleem niet.

Als je zo wanhopig bent voor bitches dat je AAS gaat gebruiken..
Doet me een beetje denken aan dat 'houden vrouwen van merkkleding' topic. Doe liever wat aan je autisme.

cut dan naar 10% tot mei, onderhoud, begin in juli met test en winstrol kickstart te bulken, zie je er nog droog uit tot eind augustus.

ga nou niet zo hatelijk doen tegen de mensen van je advies vraagt, je doet dit steeds en je lijkt echt te denken dat je de man bent en iedereen die jij minder lijkt te vinden geef je kanslose opmerkingen.

waar zie je me hatelijk doen tegen mensen die me advies geven lol?

ik ben je advies dankbaar maar ik denk dat ik test toch liever laat voor na de zomer, om echt serieus te gaan gainen samen met dianabol

Als je zo wanhopig bent voor bitches dat je AAS gaat gebruiken..
Doet me een beetje denken aan dat 'houden vrouwen van merkkleding' topic. Doe liever wat aan je autisme.

Jacked

met alle respect, je maakt hier volkomen belachelijk.. Wie zeg dat ik voor de 'bitches' AAS wil gebruiken? Tuurlijk is dat ook een van de redenen dat ontken ik niet maar ik wil ook lekker in me vel voelen in de zomer, ik wil gewoon hard zijn in de zomer, wilt elke 'bodybuilder' hopelijk toch?

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Srs, heb je foto's van je progressie in die 15 maanden?
Oprecht benieuwd.

Jordi,

Eet, slaap en train.

Terug
Naar boven