XXL Nutrition

Is dit haalbaar?

waar zie je me hatelijk doen tegen mensen die me advies geven lol?

ik ben je advies dankbaar maar ik denk dat ik test toch liever laat voor na de zomer, om echt serieus te gaan gainen samen met dianabol

naja dan kan je winstrol only gaan doen maar zal je waarschijnlijk niet brengen wat je wil.

heb eigelijk ook wel intresse in pics.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

[/COLOR]

Jordi,

Eet, slaap en train.

Doe ik, 6 keer per week en sommige zaken zelfs 7 keer per week.
Je kunt waarschijnlijk na 15 maanden trainen nog genoeg massa natty pakken dus hoezo gezondheidsrisico's nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Doe ik, 6 keer per week en sommige zaken zelfs 7 keer per week.
Je kunt waarschijnlijk na 15 maanden trainen nog genoeg massa natty pakken dus hoezo gezondheidsrisico's nemen?

Tuurlijk kan ik na 15 maanden nog pak weg 10+ vvm pakken maar ja zoals de meeste gaat het snel hé we willen altijd meer.

Wie zeg dat ik voor de 'bitches' AAS wil gebruiken?
Tuurlijk is dat ook een van de redenen dat ontken ik niet maar

^

Jacked

ik wil gewoon hard zijn in de zomer, wilt elke 'bodybuilder' hopelijk toch?

Ik ook, maar zoals Jordi het vraagt waarom gezondheidsrisico's nemen. Want hoe oud ben je nou precies?
No hate maar als ik jou was zou ik eerst nog wat massa pakken zonder toevoegingen.

^

Ik ook, maar zoals Jordi het vraagt waarom gezondheidsrisico's nemen. Want hoe oud ben je nou precies?
No hate maar als ik jou was zou ik eerst nog wat massa pakken zonder toevoegingen.

Trollen jullie of wat?
Hoezo zijn jullie oh zo bezorgd om mijn gezondheid? Ga gelijk elke AAS topicschrijver aanvallen met : denk aan je gezondheid..

Kom op man.

Wat een gejank, als die jongen wilt kuren doet die het toch wel.
Ik hoop dat die alleen zo verstandig is om het goed te doen.

Jordy en jack, face it..
Jullie gaan ook kuren soon or late. (Ik hoop dat jullie natty zijn iig)
Tegen de tijd dat jullie gaan beginnen is hij al een heel stuk verder.

Deadsrs, hoe oud ben je?

Zelf weten, kuur goed of kuur niet.
Winny gaat je niks brengen.

Als introductie aan AAS + als ondersteuning in de cut om VVM vast te houden is een oral only prima. Alleen zou ik eerder voor anavar kiezen als je een verleden hebt met zeurende gewrichten.

Na 15 maanden moet je imo nog geen aas gebruiken, is gewoon de makkelijkste weg kiezen.
Fysiek staat voorop bij jou, kracht en gezondheid daar gelaten. Hoe oud ben je?

Hij is 19 of 20 meen ik mij te herinneren. Wat in dit geval compleet irrelevant is sinds hij hier zijn zinnen op heeft gezet en zijn plannen om de beste pokemo- bodybuilder aller tijden te worden hoe dan ook zal doorzetten.

15 maanden kan kort lijken maar heb genoeg resultaten geboekt in die tijd.

Pics or it didn't happen. (srs benieuwd)

Als introductie aan AAS + als ondersteuning in de cut om VVM vast te houden is een oral only prima. Alleen zou ik eerder voor anavar kiezen als je een verleden hebt met zeurende gewrichten.

Hij is 19 of 20 meen ik mij te herinneren. Wat in dit geval compleet irrelevant is sinds hij hier zijn zinnen op heeft gezet en zijn plannen om de beste pokemo- bodybuilder aller tijden te worden hoe dan ook zal doorzetten.

Pics or it didn't happen. (srs benieuwd)

Ik heb bijvoorbeeld zeurende gewricht pijn aan me linker schouder, als ik me schouder train kan ik wel 'janken' van de zeurende pijn zou winstrol het erger maken?

En klopt man ben 19 leuk toch, wat veranderd er aan de situatie..

Ik heb bijvoorbeeld zeurende gewricht pijn aan me linker schouder, als ik me schouder train kan ik wel 'janken' van de zeurende pijn zou winstrol het erger maken?

En klopt man ben 19 leuk toch, wat veranderd er aan de situatie..

gewrichtspijn bij winstrol is bijna een garantie.

het blijft nooit bij 1 kuurtje.

en brengt innd risico's mee voor je gezondheid of je dat nu wil horen of niet, verder succes met je doel

Hij is 18.

En na 15 maanden aan de AAS gaan is zoiets als na 4x neuken iemand ten huwelijk vragen.

ken ze uit de U.S die na 6 maanden begonnen op 16 jaar oud. dead srs.
weet niet of je bostin loyd kent nam aas vanaf dag 1 prohormonen dan eerst maanden maar is gewoon aas imo
Zullen er nog wel zijn ken persoonlijk mensen die aas willen nemen zonder te trainen ^^

Hij is 18.

En na 15 maanden aan de AAS gaan is zoiets als na 4x neuken iemand ten huwelijk vragen.

Oh ik ben 18, lol oké.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

weet niet of je bostin loyd kent nam aas vanaf dag 1 prohormonen dan eerst maanden maar is gewoon aas imo
Zullen er nog wel zijn ken persoonlijk mensen die aas willen nemen zonder te trainen ^^

hee drunkenmaster

wat zou jij mij aanraden dan?
winny only of niet

Of 19, misschien inmiddels zelfs 20, whatever. Laatste topic dat ik van je las was je nog een tiener.

hee drunkenmaster

wat zou jij mij aanraden dan?
winny only of niet

Terug
Naar boven