MuscleMeat

Is dit haalbaar?

weet niet of je bostin loyd kent nam aas vanaf dag 1 prohormonen dan eerst maanden maar is gewoon aas imo
Zullen er nog wel zijn ken persoonlijk mensen die aas willen nemen zonder te trainen ^^

bostin loyd....

die guy zat in ze conta casta prep aan zoveel shit dat hij geen plekken meer had on te injecteren.

maat van mij van school die 1-2x in de week beetje lifte kwam met '' kom we gaan zamen dbol nemen dan ga ik 5x per week trainen enzo en begeleid je mij hoe dat moet met al die anabolen en dan betaal ik voor jou wel''

pls gtfo.

oh en hij wilde niet prikken want dat is eng en zat op 18% bf.

1Ik heb bijvoorbeeld zeurende gewricht pijn aan me linker schouder, als ik me schouder train kan ik wel 'janken' van de zeurende pijn zou winstrol het erger maken?

2En klopt man ben 19 leuk toch, wat veranderd er aan de situatie..

1. Dan zou ik winstrol ver achterwege laten. Eerst je schouder goed laten herstellen is een pre.
Schouderpijntjes hebben vaak niets met de spieren zelf te maken, eerder met de gewrichten + pezen. AAS in het algemeen heeft hier geen lekkere werking op, met name winstrol doordat deze het vocht onttrekt uit het synoviaal slijmvlies, de gewrichtsvloeistof als het ware.

'Inb4 hurr durr Deca'
Nandrolon daarentegen smeert je gewrichten wat pijnvrij trainen mogelijk maakt. Dit kan je echter niet zien als herstellend. Als je niets aanpast aan de manier hoe je traint en je schouder belast dan doe je uiteindelijk meer kwaad dan goed aan je rotator cuffs(geldt ook voor andere gewrichten).

2. Zeg ik toch, helemaal NIKKSCHHH:o

• Topic Starter Topic Starter
Of 19, misschien inmiddels zelfs 20, whatever. Laatste topic dat ik van je las was je nog een tiener.

laatst dat ik je in een topic zag was je een ecto en raad is? Je bent er nog steeds een, whatever bodybuilding is niet voor iedereen weggelegd, misschien overstappen naar schaken.

ken ze uit de U.S die na 6 maanden begonnen op 16 jaar oud.

dead srs.

Denk ook wel ja dat er daar in U.S. veel 15/ 16 jarigen zijn die beetje serieus aan sport doen al erg vroeg in aanraking komen met AAS.

Hou oud zou Arnie geweest zen, was op zen 18 toch al een redelijk groot beest.

Denk ook wel ja dat er daar in U.S. veel 15/ 16 jarigen zijn die beetje serieus aan sport doen al erg vroeg in aanraking komen met AAS.

Hou oud zou Arnie geweest zen, was op zen 18 toch al een redelijk groot beest.

15 geloof ik.

op zijn 19de fking mr universe man.

Schaken is op zich wel iets voor mij ja. Daar kan ik mijn intelligentie goed voor gebruiken. Maar kijk tegen wie ik het zeg, de grootste midget op zowel mentaal als fysiek gebied. Ga lekker je gezicht scrubben hatelijke dwerg.

Over 2 jaar ben ik 110kg en jij nog steeds 1,69.

En nog steeds geen f**k bereikt in je leven, zelfs te dom om je middelbare school af te maken :roflol:
Succes met je treurige leven, pauper.
Nu al medelijden met de Sharona die je op je 23e ongewenst zal bezwangeren.

Schaken is op zich wel iets voor mij ja. Daar kan ik mijn intelligentie goed voor gebruiken. Maar kijk tegen wie ik het zeg, de grootste midget op zowel mentaal als fysiek gebied. Ga lekker je gezicht scrubben hatelijke dwerg.

Over 2 jaar ben ik 110kg en jij nog steeds 1,69.

En nog steeds geen f**k bereikt in je leven, zelfs te dom om je middelbare school af te maken :roflol:
Succes met je treurige leven, pauper.
Nu al medelijden met de Sharona die je op je 23e ongewenst zal bezwangeren.

hihiihhiih een dikke snaar geraakt :D

Absoluut niet, alleen als een totale loser puistenkop van 1,69 op me neer gaat kijken (voor zover mogelijk) voel ik me wel genoodzaakt om daar even op te reageren.

Absoluut niet, alleen als een totale loser puistenkop van 1,69 op me neer gaat kijken (voor zover mogelijk) voel ik me wel genoodzaakt om daar even op te reageren.

hihihihi schattig hoor in me onderwerpen gaan kijken en iets zoeken om me te raken f**got je raakt me niet ecotje, ga stoppen met te trainen want bodybuilders haten ectos, je zal altijd een ecto blijven now tomorrow next year sorry nogmaals dat ik een dikke snaar raakte

ga nu slapen ecto en schrijf je in een schaakclub

hihihihi schattig hoor in me onderwerpen gaan kijken en iets zoeken om me te raken f**got je raakt me niet ecotje, ga stoppen met te trainen want bodybuilders haten ectos, je zal altijd een ecto blijven now tomorrow next year sorry nogmaals dat ik een dikke snaar raakte

ga nu slapen ecto en schrijf je in een schaakclub

Ik heb niet in je onderwerpen gekeken gast. Mensen die niet over de intellectuele capaciteiten van een amoebe beschikken zijn in staat om meer dan het adres van de UWV en het menu van de KFC te onthouden.

Maar ik ga inderdaad maar eens slapen, morgen weer een drukke dag met aan een toekomst werken waar ik niet van 1100 in de maand moet rondkomen.

Doei!

2.01 92 lean over 1.68 82kilo chubby any day.

Ik heb niet in je onderwerpen gekeken gast. Mensen die niet over de intellectuele capaciteiten van een amoebe beschikken zijn in staat om meer dan het adres van de UWV en het menu van de KFC te onthouden.

Maar ik ga inderdaad maar eens slapen, morgen weer een drukke dag met aan een toekomst werken waar ik niet van 1100 in de maand moet rondkomen.

Doei!

doei ecto.

2.01 92 lean over 1.68 82kilo chubby any day.

LOL

Als ik op 10% kom ik op 75 kg? nog altijd boven me me lengtes gewicht wat kan hij zeggen?

Of kan hij dit ook aan :
130 squat
180 deadlift
130 bench
48kg per hand dumbell press

als hij dit ook aan kan laat me iets weten ik daag hem uit om videos te droppen zal ik ook doen :D

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Net te laat, hij is gaan slapen :(

Altijd dat gezeik over ga eerst trainen en dan blablabla. Rot dan ook op met je xtc op feesten. Nee ik wil eerst dat je 100 hardcore feesten keihard doorgaat zonder enkele drugs of drank. Dan ben je gevorderd genoeg.

Ga je minder zorgen maken hoelang iemand trained. Ga je meer zorgen maken over wat zijn basis kennis is, zijn voeding, en zijn leeftijd en hoe sterk is zijn dedicatie. En als dat goed zit, ga hem dan eens uitleggen wat het beste is voor zo'n iemand. AAS staan genoeg in het zwart licht ivm abuse en enorm slecht gebruik. Laatste keer dat ik gekeken had was dit een forum voor vragen, en niet het afzeiken. Elke keer wordt de vraag ontweken en alleen maar commentaar geleverd. Geef dan bijv eerst eens de juiste kuur volgens je zelf, maar eindig het met advies. Dom gedoe.

LOL

Als ik op 10% kom ik op 75 kg? nog altijd boven me me lengtes gewicht wat kan hij zeggen?

Of kan hij dit ook aan :
130 squat
180 deadlift
130 bench
48kg per hand dumbell press

als hij dit ook aan kan laat me iets weten ik daag hem uit om videos te droppen zal ik ook doen :D

Net te laat, hij is gaan slapen :(

denk niet dat hij daar ver van af zit XD

best wel slechte squat eigelijk, ik squat al kut gewicht en zit op 130 3x3.

maar ben nogsteets liever manmore met iets minder massa.

Goed topic

. Elke keer wordt de vraag ontweken en alleen maar commentaar geleverd. Geef dan bijv eerst eens de juiste kuur volgens je zelf, maar eindig het met advies. Dom gedoe.

2e post, 3e pagina staat al een volledig 10/10 antwoord. OP is alleen zo druk bezig met terugvuren dat het 10/10 advies compleet genegeerd word:treuren:

Terug
Naar boven