XXL Nutrition

Is dit niet te veel van het goede?

Bezoekers in dit topic

Hardloopster

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2009
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Ik sport momenteel 4x per week.:
Ma: krachtrainingen en carido (totaa 1 uur en 45 minuten)
Woe : krachtraining en cardio (totaal 1 uur en 45 minuten)
Vrij: spinning en Bodypump (totaal 2 uur)
Zat: spinning. (titaal 1 uur)
Nu wil ik graag 2x per week op dinsdag en donderdag een extra cardio sessie van 45 minuten op de crosstrainer inbouwen. Ik heb thuis een crosstrainer staan dus de drempel is laag.
Mijn vraag is of dit niet te veel van het goede is?

Momenteel ben ik voldoende uitgerust om weer aan de volgende training te beginnen.

Waarom 2x extra sessie? Ik moet nodig nog wat afvallen en vet verliezen.
 
Je sport nu 6,5 uur per week, en dat is echt meer van voldoende. Vergeet niet dat je lichaam ook rust nodig heeft. Het is verleidelijk om veel te sporten en sneller gewicht te verliezen maar dit heeft lang niet altijd positieve invloed op je gezondheid. In combinatie met goede voeding en deze beweging moet het vet al weg smelten ;)

Maar.. als jij voelt dat je het aan kan zonder dat je jezelf oververmoeid dan is het wel mogelijk. Voor iedereen licht de 'teveel' grens anders en de enige manier om erachter te komen waar die van jou licht is door het gewoon te proberen. Echter sport je in mijn ogen genoeg, meer is absoluut geen must.

Succes!
 
In combinatie met goede voeding en deze beweging moet het vet al weg smelten

Bedankt.
Ik zal mezelf nog eens flink te spiegel voorhouden en nogmaals eerst een kritische blik op mijn voeding werpen.
 
Bedankt.
Ik zal mezelf nog eens flink te spiegel voorhouden en nogmaals eerst een kritische blik op mijn voeding werpen.

Voor hulp met je voeding kun je natuurlijk altijd je voedingsschema posten. Gegarandeerd dat je feedback krijgt ;)

Bekijk eens schema's van leden, erg leerzaam

Grtz
 
Back
Naar boven