AndroidHealthClinic

Is dit normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gezever over 1ml meer of minder; ga je ook klagen als er 11ml in zit??
Koop altijd net wat meer dan je nodig hebt. Dan heb je ook niet meteen een probleem als een keer de spuit uit je handen tieft bij het wisselen van de naald omdat je aan een hoge dosis clen zit.:D

En trouwens, als je 1ml HG uit je glazen ampul trekt blijf je nog steeds met verlies in je spuit/naald zitten. Dus effectief 1ml HG zetten gaat dan ook niet lukken. En heb bij HG ampullen ook wel eens verschil gezien; enkele 10de meer of minder komt gewoon voor. Niet vaak maar het komt voor.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gezever over 1ml meer of minder; ga je ook klagen als er 11ml in zit?? Koop altijd net wat meer dan je nodig hebt. Dan heb je ook niet meteen een probleem als een keer de spuit uit je handen tieft bij het wisselen van de naald omdat je aan een hoge dosis clen zit.:D En trouwens, als je 1ml HG uit je glazen ampul trekt blijf je nog steeds met verlies in je spuit/naald zitten. Dus effectief 1ml HG zetten gaat dan ook niet lukken. En heb bij HG ampullen ook wel eens verschil gezien; enkele 10de meer of minder komt gewoon voor. Niet vaak maar het komt voor.

Het komt misschien over als gezever voor jou maar het is iets wat ik constateerde en vroeg me af of dit normaal is. Je betaald ervoor en je wilt wat je beloofd krijgt (10ml). 11ml zit er helaas nooit in ;)

Ik wist niet dat 1ml olie niet gelijk staat aan 1ml in gewicht (dus dat het altijd minder dan 10gr is op de weegschaal) en blijkbaar gaat het dus bij alle UG zo.

Thx voor de reacties, ik ga hier zoals gezegd voortaan rekening mee houden als ik gear bestel.

Het komt misschien over als gezever voor jou maar het is iets wat ik constateerde en vroeg me af of dit normaal is. Je betaald ervoor en je wilt wat je beloofd krijgt (10ml). 11ml zit er helaas nooit in ;)

Ik wist niet dat 1ml olie niet gelijk staat aan 1ml in gewicht (dus dat het altijd minder dan 10gr is op de weegschaal) en blijkbaar gaat het dus bij alle UG zo.

Thx voor de reacties, ik ga hier zoals gezegd voortaan rekening mee houden als ik gear bestel.

klopt:
1ml Sesame Oil = 0,92gr (meest gebruikte solvent)

Heb liever dat het aantal MG klopt, dan het aantal ML.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven