XXL Nutrition

Is dit normaal

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
113
Vandaag had ik het druk op stage en op een gegeven moment had ik 5u niet gegeten. Normaal eet ik om de 3u. Mijn zicht werd wazig, ik kreeg buikpijn en mijn spieren begonnen licht te trillen. op het moment dat ik 2 broodjes pindakaas en een banaan at voelde ik mij weer normaal. Is dit misschien suikerziekte ofzo?

Als je normaal vaker eet en het nu een keer druk hebt en niet aan eten toekomt dan kan je dat idd merken.
Niks aan de hand, gewoon een energie dipje.

Heb ik ook, als ik een tijdje niet gegeten heb (langer dan normaal) krijg ik echt hevige buikpijn haha.

word vaak wakker met scheurende buikpijn ook van de honger.

tegenovergestelde van suikerziekte, hoe voelde je je nadat je wat at? them gainiz xD

Ook al heb je geen suikerziekte kan je suikergehalte wel dramatisch kelderen.
Als je 5 uur niet eet tenminste, let er wel op de volgende keer.
5 uur niet eten is echt ver van verstandig al je spieren wil ontwikkelen.

Ochtend s wakker worden met erge honger is heel irritant. Sinds ik s avonds een bak casseine naar binnen werk heb ik hier gelukkig minder last van.
Normaal ook elk aantal uur eten, maar op de zaterdagen wil hier wel eens niet van komen door werk, en eet ik ook wel eens te laat.
Ook slap gevoel, misselijk worden, eten heb je echt nodig.
Naar mate je meer gaat trainen gaat je verbranding ook omhoog en heb je gauw meer en vaker eten nodig, dan de mensen om je heen die heen de hele dag liggen te lamballen en niet bewegen.

• Topic Starter Topic Starter

Komt normaal ook nooit voor. Dat is dan ook waarom ik er niet tegen kan.

Maar als je altijd om de 5 uur eet is het niet direct ver van verstandig als je spieren wil ontwikkelen. Als je maar goed en genoeg eten binnenkrijgt, dan kan je net zoveel massa opbouwen als wanneer je om de 2,5 uur eet. Denk ik... :D

Maar als je altijd om de 5 uur eet is het niet direct ver van verstandig als je spieren wil ontwikkelen. Als je maar goed en genoeg eten binnenkrijgt, dan kan je net zoveel massa opbouwen als wanneer je om de 2,5 uur eet. Denk ik... :D

Ik denk het niet.

Omdat er in zoveel uren volgens mij altijd wel een deel van de voeding verloren gaat en niet opgenomen wordt.
Vergeet niet dat de voeding in een verschrikkelijk sterk zuur beland en daarna met gal nog eens flink gaat verteren.
Er zal gerust nog wel wat worden opgenomen na enkele uren maar naar mijn idee wordt de kwaliteit alleen maar slechter en de hoeveelheid voedzame delen ook naarmate het langer aan het verteren is.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat er in zoveel uren volgens mij altijd wel een deel van de voeding verloren gaat en niet opgenomen wordt.
Vergeet niet dat de voeding in een verschrikkelijk sterk zuur beland en daarna met gal nog eens flink gaat verteren.
Er zal gerust nog wel wat worden opgenomen na enkele uren maar naar mijn idee wordt de kwaliteit alleen maar slechter en de hoeveelheid voedzame delen ook naarmate het langer aan het verteren is.

Klinkt op zich wel logisch maar 5 uur is niet zo heel veel tijd. Dan zou je alsnog 4x per dag eten.

Wat een onzin, je bloedglucose is ontzettend stabiel tenzij je iets mankeert (of bepaalde medicatie gebruikt).

Ik heb deze verschijnselen ook wel eens als ik lange tijd niet eet. Vooral wazig zicht herken ik me in. Volgens mij is dit gewoon een natuurlijke reactie van je lichaam en zou ik er niet gelijk suikerziekte achter zoeken. Als je eet is het immers weer verdwenen.

Waarom zou je überhaupt zo lang niet eten? ???
Maar geen zorgen, is gewoon een normale reactie van je lichaam. Dat heb je wel vaker als je dingen normaal om de zoveel uur eet/doet en dan ineens stopt.

Ik heb dat bijvoorbeeld met bier.

Waarom zou je überhaupt zo lang niet eten? ???
Maar geen zorgen, is gewoon een normale reactie van je lichaam. Dat heb je wel vaker als je dingen normaal om de zoveel uur eet/doet en dan ineens stopt.

Ik heb dat bijvoorbeeld met bier.
Vandaar die dikke bierpens op je foto.

Terug
Naar boven