XXL Nutrition

Is dit sterk vr 17 jarige?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe je je bench press in een gelijkwaardig apparaat zoals hierboven beschreven genaamd een smith machine?
Ben ik nu wel héééél erg benieuwd naar...:D
Smith machine - helping p*ssy's to bench over 60 kilo's since 1950:

Because it cannot fall forwards, backwards or sideways, a Smith machine is considered safer to use than an ordinary barbell. Since the weight does not need to be stabilized, this can allow unstable lifters to lift more weight. There is a risk of force loss by applying it improperly, however, which can reduce the amount of weight lifted.

The sound of silence....

• Topic Starter Topic Starter
kan je na je alles hebt gedaan en je borst bs is uitgerust(beetje) kun je dan proberen 1x te doen ? als je met je zwaarste begint denk ik ni dat je je borst dan nog goed gaat kunnen trainen

ik doe nu eerst opwarming
20 x de bar
10 x 60KG
10 x 80KG
5 x 100KG
1 X 110KG

en jawel :)
ik doe bankdrukken het eerst
daarna schuin bankdrukken,dan schuine fly's en dan nog peck deck :)

Laatst bewerkt:
hoe zwaar en hoe lang ben je en wat is je bf?

Hoe sterk je bent is relatief. Maar in mijn ogen zijn dat best goede scores.
Ga wel deadliften!

SUcces!

haha 5x100 drukken op je 17e na 8 maanden training. je doet zeker halve reps of de gewichten kloppen niet :roflol:

Ik was sterker, op je bench na. Nu niet meer, en zal dit ook nooit meer worden. kk mountainbike.

Kwa kracht denk ik dat je best potentie hebt, maar ik zou me als ik jou was is ff goed gaan verdiepen in goede compoundoefeningen. Daar ga je in je eerste jaren zo veel meer mee bereiken dan alleen een hoge bench en curl.

Trouwens, was hier laatst ook niet een jong lid die beweerde 5x120 drukte oid? En hij zou video's posten maar ben benieuwd of deze ook zijn geposts?

Ik ben bang van...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/kom-niet-hoger-benen-trainen-204756/

Niks meer van die jongen gehoord...

100kg natural kan niet. Ik weet niet wat je gebruikt maar stop ermee.

:roflol:

Het lijkt wel of dit soort topics als paddestoelen uit de grond schieten.

Ik verwacht wel filmpjes.

Ik wacht ook op de film, if so.respect

wat zijn je stats overigens? hoelang ben je en wat weeg je?

Sterk, anders sterk verhaal :)

i smell partials

Lachen deze topics.

Niks bijzonders gast, al doe je hem wel goed. Elke flapdrol kan na wat trainen 100 benchen. Kijk maar eens in de gemiddelde gym, al die knakkers drukken 90+, veel nog 120+. Zou het graag horen als je boven de 160 zit, en zelfs dan boeit het niet als je squat en DL niet minsters 1.5x zo hoog zijn.

Ga eens trainen ipv fitnessen.

bench>squat=FAIL

Terug
Naar boven