XXL Nutrition

Is dit sterk vr 17 jarige?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
En nou niet een link naar een rickroll neerzetten he.

laat ik beginnen dat ik t zowieso netjes vind van je!!!
daarnaast laat je maar 1 rep zien die overwegend goed is en daarna word de rom al redelijk verkort en na rep 3 neemt je spotter t over, ook al is t met zn vingers maar dat scheelt onbewust een hele hoop. je ligt ook erg onstabiel en heen en weer te bewegen op die bench probeer daar aan te werken.

maar zeker goed verder hoor! :)

Ey netjes. Hoe weten we trouwens dat die schijven 20kg zijn? Die binnenste schijven zijn anders dan die buitenste.

laat ik beginnen dat ik t zowieso netjes vind van je!!!
daarnaast laat je maar 1 rep zien die overwegend goed is en daarna word de rom al redelijk verkort en na rep 3 neemt je spotter t over, ook al is t met zn vingers maar dat scheelt onbewust een hele hoop. je ligt ook erg onstabiel en heen en weer te bewegen op die bench probeer daar aan te werken.

maar zeker goed verder hoor! :)

dankje :)
( de rom word verkort, huh? wat bedoel je daar mee? )
en bij 3 hielp ie niet hoor , kijk mr goed :D )

dat onstabiel komt omdat ik volgens me broer mijn onderrug in de lucht moet doen en meer op mijn nek en bovenrug moet steunen,dat maakt het makkelijker volgens hem, ik vind dat nochtans niet :p

ik ga proberen om daaraan te werken :)
dankje

Train je puur voor kracht ?

Ey netjes. Hoe weten we trouwens dat die schijven 20kg zijn? Die binnenste schijven zijn anders dan die buitenste.

de binnenste schijf is van 44LB en de buitenste van 45LB

dat scheelt ongeveer een kilo ofzo :)

sorry :)
zal kijken om de gewichten duidelijker te filmen volgende keer :)

Terug
Naar boven