slagerken
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Zeg tegen je spotter dat hij met zijn fikken van de stang wegblijft.
rustig hoor

hij wou gwn zeker weten dat er nix ging mislopen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg tegen je spotter dat hij met zijn fikken van de stang wegblijft.

Er loopt vanalles mis. Geen bewegende handjes in je zicht, dat stoort alleen maar.rustig hoor
hij wou gwn zeker weten dat er nix ging mislopen![]()
Er loopt vanalles mis. Geen bewegende handjes in je zicht, dat stoort alleen maar.

Alleen had je max. 4 reps gekund, maar nog steeds heel sterk voor 17 jaar.

Begin al met naar het plafond te staren, naar het punt waar de stang moet zitten.er loopt vannales mis??
ik weet het , ik moet nog een beetje werken aan mijn techniek ,
en het is ook niet echt perfect gefilmd ...
ty anyway![]()
Begin al met naar het plafond te staren, naar het punt waar de stang moet zitten.
En de spotter moet enkel zijn handen uisteken als het gewicht zakt waar het zou moeten stijgen. Verder mag hij zijn handen bijhouden.

Je crepeert daar bijna op de bank man.
Probeer je lichaam stil te houden en je borstspieren al het werk te doen. De rest zoekt de spotter maar uit als het fout gaat, hij staat er niet voor niets.
Verder heel erg netjes, mijn complimenten. Op naar de massatraining.![]()

probeer cleane reps te maken:
-als de spotter meehelpt is het geen rep
-full rom --> elke keer trug tik op borst
en nu die squat / deadlift omhoog !!
je bencht iig meer dan ik

De oorzaak daarvoor is duidelijk: je legt de stang in je nek. Stop daarmee.ah ok..
daar moetek dus ook nog aan werken xD
ik heb mijn werk al
en ja nu ga ik beginnen werken aan squat en deadlift
maar als ik squat heb ik altijd zo'n pijn in mijn nek :s
van die baar dat erin ligt
De oorzaak daarvoor is duidelijk: je legt de stang in je nek. Stop daarmee.
Leg hem op je schouders.

De oorzaak daarvoor is duidelijk: je legt de stang in je nek. Stop daarmee.
Leg hem op je schouders.
Zeker sterk voor een 17 jarige.
Moet wel gezegd worden dat je het lichaam zeker niet hetzelfde is als dat van de doorsnee 17 jarige. Dus dergelijk kracht zou je kunnen verwachten.
Die squats en deadlifts mogen wel hoger. Over de benchpress (Techniek en spotter) is al genoeg gezegd.
Lekker bezig, blijven doorgaan.![]()

Of gebruik desnoods een nekbeschermer die je omheen de stang doet, indien op schouders niet voldoende lukt.

Dat zorgt er alleen voor dat de stang verder naar achter komt te liggen. Lijkt me niet bepaald de bedoeling.Of gebruik desnoods een nekbeschermer die je omheen de stang doet, indien op schouders niet voldoende lukt.
Ok, maar doe die mensen niet na.meestal is dat een handoek dat ze rond die bar draaien,
heb er al veel mensen dat zien doen![]()
Dat zorgt er alleen voor dat de stang verder naar achter komt te liggen. Lijkt me niet bepaald de bedoeling.