Fitness Seller

Is dit te doen VOOR de zomer???

Ik vindt die training niks.
Ik pak zelf twee keer week, soms zelfs 3 keer, borst armen rug en schouders...alle drie 5 oefeningen, sta binnen 60 minuten weer buiten en groei als kool.

1 keer per week een spiergroep ja als het voor jou goed ligt of een tijdsprobleem hebt moet je het niet laten, het duurt mij te lang...

Jij hebt geen benen neem ik aan? en borst, armen, rug en schouders zijn 4 groepen, niet 3...

Nee, maar goed advies is wat anders.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vindt die training niks.
Ik pak zelf twee keer week, soms zelfs 3 keer, borst armen rug en schouders...alle drie 5 oefeningen, sta binnen 60 minuten weer buiten en groei als kool.

1 keer per week een spiergroep ja als het voor jou goed ligt of een tijdsprobleem hebt moet je het niet laten, het duurt mij te lang...

Hej thx voor je reactie... Volgens mij is rust een van de belangrijkste
punten om te groeien vandaar dat ik 1x per week de spiergroepen train...

Wel haal ik het maximale uit elke training:)

Wat denken jullie? Is mijn lichaam nog te "redden" voor ik de zomer in ga???

Cutten? Bulken? Cutten daarna bulken???
Ik weet het echt niet meer...
Wat denken jullie dat ik het beste kan doen???

Ik was al 1 maand bezig met cutten.. van 18% naar rond de 15-16% (volgens de weegschaal)... (BTW vroeger HEEL dik geweest, van 92kg naar 70kg)

Hierbij een foto...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi ik had een vraagje je zei dat je heel dik bent geweest heb jij nu ook last van striae die litteken achtige dingen op je buik etc

Onzin, als iemand jou vader beledig zeg je er ook wat van, als het bij zeggen blijft...(waarschijnlijk sla je diegene tegen de grond)

dan erbij, ik jank niet, geef alleen mijn mening, omdat het behalve beledigen ook volkomen overbodig is.
Hey waar ik zo moe van wordt is die mensen die denken dat ze met hun geloof aan het rechte eind trekken.
En die dan een poging wagen om mij te verbeteren.
fl**ker op! God bestaat niet. Mensen hebben nu eenmaal een zwakte om ergens in te moeten geloven. Als jij wilt geloven best. Maar val mij daar niet mee lastig. Ga je liever afvragen hoe toch al die oorlogen komt.. Inderdaad om dat stukje k*t geloof omdat niemand wil toegeven dat ze fout zitten.
Als iemand GVD zegt is in mijn ogen lang niet zo erg als het woord k@nker.

Neej niet op korte termijn, blijven gaan en volgend jaar GAME ON.

Als je je spiergroepen 1x per week ZO hard traint, dan kan je ze ook maar 1x in de week trainen. Ik heb in ieder geval 2-3 dagen spierpijn na elke training! Daarna hebben ze tijd om te herstellen

laten we er geen vloeken of niet vloeken discussie van maken. deze kerel wil alleen advies over zn lichaam.

OT: Ik zou clean bulken tot eind mei, en dan cutten. dan ziet t er nog redelijk uit als je van de zomer een bepaald doel wilt behalen. je kan nu wel beginnen met verder cutten, maar dan word je echt een skinny mofo. persoonlijk denk ik dat je beter eerst nog wat op je basis kan gooien voor je gaat verder cutten. maar of je doel realistisch is betwijfel ik. Ga je ding doen en verras ons in juni :)

Ik zou eerst gaan cutten, iig zorgen dat je wat droger wordt ipv nu gaan bulken, of echt heel clean bulken..

Je vraagt om advies voor de zomer, als je nu gaat lopen eten als een malle sta je er voor de zomer echt niet droger bij dan nu xD

Hey waar ik zo moe van wordt is die mensen die denken dat ze met hun geloof aan het rechte eind trekken.
fl**ker op! God bestaat niet. Mensen hebben nu eenmaal een zwakte om ergens in te moeten geloven. Als jij wilt geloven best. Maar val mij daar niet mee lastig. Ga je liever afvragen hoe toch al die oorlogen komt.. Inderdaad om dat stukje k*t geloof omdat niemand wil toegeven dat ze fout zitten.

Vind het allebei erg.
En ik zeg toch, ga jou niet verbeteren, zeg er alleen wat van als ik/ mijn geloof beledigd wordt.
Je moet zelf weten of je gelooft of niet, maar het bestaan van God ontkennen omdat er zoveel ellende is, is grote onzin. Juist daarom is er een God, als er geen ellende was heb je ook geen God nodig.
En oorlogen om geloof, tja is ook erg en zwaar bezopen, maar daar doe niet iedere gelovige aan mee. Ik respecteer iedereen met welk geloof dan ook (of geen geloof), zeg er alleen wat van als iemand dat van mij beledig.

laten we er geen vloeken of niet vloeken discussie van maken. deze kerel wil alleen advies over zn lichaam.
Je heb gelijk, dit helpt niet echt z`n probleem op te lossen...:)

Laatst bewerkt:
Je gebruikt wel erg veel Whey.. Ik ben geen ekte ekte kenner dus neem niet teveel van me aan, maar 3 shakes op een dag?
Zelf heb ik een tijdje(3 weken) 2 shakes van 25gram op een dag genomen en geloof me ik liet de hele dag door scheten daar werd je bang van, en dan heb ik het niet eens over de puistjes in me gezicht. Maarja iedereen is anders natuurlijk. Voor de rest succes!!

1 schep (30gr) bij wakker worden
1x voor training
2x na trainen

zou het de de hele dag kunnen zuipen maar dan wordt er zo prijzig

Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.

Vind het allebei erg.
En ik zeg toch, ga jou niet verbeteren, zeg er alleen wat van als ik/ mijn geloof beledigd wordt.
Je moet zelf weten of je gelooft of niet, maar het bestaan van God ontkennen omdat er zoveel ellende is, is grote onzin. Juist daarom is er een God, als er geen ellende was heb je ook geen God nodig.
En oorlogen om geloof, tja is ook erg en zwaar bezopen, maar daar doe niet iedere gelovige aan mee. Ik respecteer iedereen met welk geloof dan ook (of geen geloof), zeg er alleen wat van als iemand dat van mij beledig.

Je heb gelijk, dit helpt niet echt z`n probleem op te lossen...:)

Godver zeg, wat een gezwets.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi ik had een vraagje je zei dat je heel dik bent geweest heb jij nu ook last van striae die litteken achtige dingen op je buik etc

Hej, ja klopt ik ben vanaf jong al dik geweest... 92kg op 16 jarige leeftijd...
Daarna gaan afvallen...
Ik weet wat je bedoeld met litteken achtige dingen alleen toen ik dik was had ik dat niet en nu nog niet... Weeg nu 70kg precies...

Ik heb gelezen dat die striae helaas niet weg te krijgen is...

Hej, ja klopt ik ben vanaf jong al dik geweest... 92kg op 16 jarige leeftijd...
Daarna gaan afvallen...
Ik weet wat je bedoeld met litteken achtige dingen alleen toen ik dik was had ik dat niet en nu nog niet... Weeg nu 70kg precies...

Ik heb gelezen dat die striae helaas niet weg te krijgen is...

ik was op 16 jarige leeftijd 86 kilo en weeg nu rond de 70/71 kilo hoe ben jij van plan om je vetpercentage nog lager te maken en heb je al een voedingsschema?

Terug
Naar boven