MuscleMeat

Is dit te doen VOOR de zomer???

• Topic Starter Topic Starter
laten we er geen vloeken of niet vloeken discussie van maken. deze kerel wil alleen advies over zn lichaam.

OT: Ik zou clean bulken tot eind mei, en dan cutten. dan ziet t er nog redelijk uit als je van de zomer een bepaald doel wilt behalen. je kan nu wel beginnen met verder cutten, maar dan word je echt een skinny mofo. persoonlijk denk ik dat je beter eerst nog wat op je basis kan gooien voor je gaat verder cutten. maar of je doel realistisch is betwijfel ik. Ga je ding doen en verras ons in juni :)

Hej bedankt voor je reactie...
Ik ga er echt 100% voor... ik ben van plan tot eind mei te gaan cleanbulken en daarna cutten tot de zomer... Ik zal eind mei en eind juni foto's uploaden... w8 maar hoe ik er dan uit zie muahaha ik zal je verassen...

OHJA cleanbulk en normaal bulk??? wat is daar het "grote" verschil???

Ik ga er echt 100% voor... ik ben van plan tot eind mei te gaan cleanbulken en daarna cutten tot de zomer... Ik zal eind mei en eind juni foto's uploaden... w8 maar hoe ik er dan uit zie muahaha ik zal je verassen...

OHJA cleanbulk en normaal bulk??? wat is daar het "grote" verschil???

Wat is clean in het nederlands?

Aan alles komt een eind, Florian83, ik denk dat Hitler aan meer poesjes geroken heeft dan jij, maar da's weer een ander verhaal.

:roflol:

Laatst bewerkt:
ik was op 16 jarige leeftijd 86 kilo en weeg nu rond de 70/71 kilo hoe ben jij van plan om je vetpercentage nog lager te maken en heb je al een voedingsschema?

Hej, ja tuurlijk ben ik van plan om me vetpercentage lager te maken...16% vind ik nog te veel...

We zijn wel afgevallen maar ook in spier he!...

Zoals je op de foto's ziet heb ik nog lang niet me doel gehaald...
Ik wil zo een rond de 10-12% zitten met goed zichtbare spieren...

Nu zit ik op 16%... ik kan binnen 3 maanden makkelijk de 10-12% halen alleen wil ik wel eerst massa opbouwen voordat ik dat doe...

Wat is jou vetpercentage nu??

5KG gainen, zo schoon mogelijk.
Vervolgens een goede cut starten.

Beter een droog frame om massa aan te plakken, dan een frame waar een speklaag op zit... ongeacht je kracht stats en je bodygewicht

Geef anders die jongen eens advies ipv zo lopen te zeuren op elkaar.

Denk verder dat 't verstandigste is om te gaan cleanbulken.

Hey waar ik zo moe van wordt is die mensen die denken dat ze met hun geloof aan het rechte eind trekken.
En die dan een poging wagen om mij te verbeteren.
fl**ker op! God bestaat niet. Mensen hebben nu eenmaal een zwakte om ergens in te moeten geloven. Als jij wilt geloven best. Maar val mij daar niet mee lastig. Ga je liever afvragen hoe toch al die oorlogen komt.. Inderdaad om dat stukje k*t geloof omdat niemand wil toegeven dat ze fout zitten.
Als iemand GVD zegt is in mijn ogen lang niet zo erg als het woord k@nker.

Dat geloof jij. Als je zegt dat God niet bestaat ben je net zo gelovig als iemand die wel gelooft dat God bestaat. Dit is heel simpel en misschien een beetje flauw, maar het is wel een feit.

Verder getuigd vloeken niet echt van beleefdheid en zelfbeheersing.

Maar het is wellicht beter dat zo'n discussie niet dit topic gaat beheersen.

Waarom gaat het opeens over geloof hier? Het topic was al kansloos genoeg zonder.

Hej, ja tuurlijk ben ik van plan om me vetpercentage lager te maken...16% vind ik nog te veel...

We zijn wel afgevallen maar ook in spier he!...

Zoals je op de foto's ziet heb ik nog lang niet me doel gehaald...
Ik wil zo een rond de 10-12% zitten met goed zichtbare spieren...

Nu zit ik op 16%... ik kan binnen 3 maanden makkelijk de 10-12% halen alleen wil ik wel eerst massa opbouwen voordat ik dat doe...

Wat is jou vetpercentage nu??

mijn vetpercentage nu zitten tussen de 14% - 17% ik heb een topic van mezelf met een foto erin hoe ik er nu uitzie moet je maar even kijken.

foto's zeggen dat je moet cutten, zeker nu de zomer eraankomt.

Makkelijk cutten bestaat niet, zeker niet naar naar 10-12%. Cutten is simpel, maar nooit makkelijk, het vraagt heel wat mentale kracht. De honger, moeheid, het lage energiepeil, de minderende kracht en sociale druk is echt bagger. En het wordt alleen maar erger onder de 12%

Ik geef er geen reet om wat de weegschaal of whatever zegt, de foto zegt: je mag zeker wat vet kwijt.

En niet naar de oenen van dbb luisteren die in dit topic hard aanwezig zijn.

foto's zeggen dat je moet cutten, zeker nu de zomer eraankomt.

Makkelijk cutten bestaat niet, zeker niet naar naar 10-12%. Cutten is simpel, maar nooit makkelijk, het vraagt heel wat mentale kracht. De honger, moeheid, het lage energiepeil, de minderende kracht en sociale druk is echt bagger. En het wordt alleen maar erger onder de 12%

Ik geef er geen reet om wat de weegschaal of whatever zegt, de foto zegt: je mag zeker wat vet kwijt.

En niet naar de oenen van dbb luisteren die in dit topic hard aanwezig zijn.

Ik weet dat cutten niet makkelijk is alleen ben ik iemand die er 100% voor gaat en niet opgeeft na 2of3 weken... Ik ga tot eind mei cleanbulken en tot mid juli cutten d.m.v. HIIT trainingen... Normaal cardio val ik niet van af... HIIT is een must voor mij...

Maarja ik zal, zoals eerder gemeld, een foto plaatsen ergens eind Mei..

Nogmaals thx voor je reactie:cool:

Terug
Naar boven