XXL Nutrition

Is een WERELD-TITEL wel te behalen door een..

Bezoekers in dit topic

dunne polsen hoeft echt niet op ecto te wijzen, ik heb ook erg dunne polsen en ben toch voornamelijk endo

als ik naar je foto's kijk zit je ergens tussen een endo en ecto, maar vind je toch meer ecto hoor.

Maar je zal het zelf het beste weten.maar dan heb je wel goede buikspieren voor een endo :D
 
Dus als ik een pro bb'er zou willen worden, heb ik geen realiteitsbesef?
ik zou zeggen, wat doe je op dit BB forum? amateur fitnisser informatie opdoen?


Ik heb dat je genoeg geld hebt voor je kuren, supplementen, en eten. Je bent laat begonnen.
 
Beter begin je op je 14-15 fulltime te kuren dan maak je misschien een kans.
 
what the hell? Heb je wel tienerfotos van hem gezien.. Die man was toen al een beest. 100% meso

ja, omdat hij toen al zwaar aan de roids zat, show eens een foto voordat hij een gewicht had aangeraakt.
 
Beter begin je op je 14-15 fulltime te kuren dan maak je misschien een kans.

Wat een opmerking weer Wesk*t.
Met dit soort opmerkingen kun je beter op pianoles of dammen gaan want je blijft dan een ECTO FOR LIFE
 
reken er maar niet op dat je IFBB pro wordt, maar je kan natuurlijk altijd blijven dromen en alles ervoor geven om een poging te wagen
 
Arnold was toch ook al op z'n 15e ofzo begonnen? Meerderheid van de pro's zijn er echt al vroeg bij hoor (roids).
 
Haha nah pro zou ik niet willen worden, ik ga gewoon lekker trainen met sups, en misschien over een jaar of 3 een aantal keer een kuurtje en thats it :)

Als je het zo wilt halen zou ik je maar op school gaan richten als ik jou was... :rolleyes:
 
door een ecto?

Ik ben zelf volgens mij ecto of heb misschien iets weg van meso, maar als ik ecto ben, is een wereld-titel dan wel te behalen? (ja en dan moet je indenken dat ik genoeg inzet heb en ook zeer professioneel bezig ben)

Grtz, Michael

61 kg op 18 jaar voorspelt weinig goeds.

De meeste pro's zijn op hun 18e al groter dan jij ooit in je leven zult worden, dus go figure...

Maar dromen mag altijd.
 
Wat een opmerking weer Wesk*t.
Met dit soort opmerkingen kun je beter op pianoles of dammen gaan want je blijft dan een ECTO FOR LIFE

nee hoor

wil je het echt de top van de top halen, dan mag je al gaan snoepen vanaf je 16de denk ik zo anders kun je het alsnog vergeten. de meesten zaten al zo snel aan de shit...... anders haal je het op het einde gewoon niet

uitzonderingen daar gelaten btw
 
nee hoor

wil je het echt de top van de top halen, dan mag je al gaan snoepen vanaf je 16de denk ik zo anders kun je het alsnog vergeten. de meesten zaten al zo snel aan de shit...... anders haal je het op het einde gewoon niet

uitzonderingen daar gelaten btw

Denk maar niet dat de pro's geen pro's zouden zijn als ze op hun 21ste zouden beginnen aan de AAS ipv 16.

Het aantal jaren dat je aan juice zit maakt niet eens zoveel uit denk ik. De meeste pro's reageren gewoon heel goed op de AAS en dat maakt hen pro :)

Kijk naar Heath, die traint voor BB een jaar of 6. En Levrone die het hele jaar off the juice is :)
 
bbers zoals ruhl of coleman zullen geen ecto geweest zijn, maar een kevin levrone of shawn ray zou best wel eens kunnen denk ik

Ruhl is begonnen op een lichaamsgewicht van 60 à 65 kg als ik me niet vergis.

@ TS: is dit een grap? De top bereik je niet hoor, droom er maar van. Alles, maar dan ook ALLES moet goed zitten daarvoor.
 
Mooi hoe beginners altijd direct aan wereldtitels behalen denken :D
 
de olympia 2008 is gewonnen door een ecto, dexter jackson.

Aan dit soort uitspraken kan ik zien dat veel mensen eigenlijk totaal geen idee hebben wat een pure ecto nou eigenlijk is... No offence.

Wat jullie ecto noemen is dus gewoon MESO. (Met misschien hier en daar wat ecto kenmerken, zoals dunne gewrichten/botten en snelle stofwisseling).

In heel de IFBB top zit geen enkele pure ecto, en er zal er ook nooit 1 inzitten.
 
Wat ik wel jammer vind is dat mensen zulke ambities direct de kop in drukken, ja alles moet meezitten om prof te worden dat is waar maar als iedereen denkt als een loser en te BANG is om het te proberen zouden er geen profs zijn, punt andere lijn!
als iedereen denkt: "ik kan dat toch niet", zouden er geen top boksers, toprenners, top ufc fighters, formule 1 piloten etc etc zijn.
welke sport het ook is, bij elke sport moet ALLES mee zitten, je moet mensen niet op een wolkje gaan zetten maar voor iemand iets getoond heeft van zichzelf direct zeggen dat haal je toch niet is gewoon erg fout! en dan verschieten we ervan dat we geen toppers hebben... hoe zou dat toch komen met die k*tmentaliteit :rolleyes:
@ ts, realistisch de kans is klein dat je de top haalt, maar wie niet waagt blijft maagd.
een van de redenen dat velen afhaken is het feit dat je heel veel opofferingen moet maken, uitgaan, een normale relatie, etc etc is allemaal verleden tijd als je de keuze maakt om er vol voor te gaan, daarbij komt zeker bij bbing dan nog eens het grote risico van het aas (mis)gebruik.
 
Back
Naar boven