Diesel1000
Cool Novice
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Welkom Jelle!
Ga je hier ook iedere vrijdag een vlog postenAltijd leuk om te volgen!
In een mooie winkel werk je trouwens, ik ga je volgen...
Kom zeker keertje langs binnenkort. Eens kijken of jullie nog wel enigsinds betaalbare proteine hebben 😂👍🏻Thanks man!
Ik ga proberen een vlog structuurtje te vinden hierin. Voel je altijd welkom in de winkel!
Gewoon even stofzuigen vriend, dan krijg je korting!Kom zeker keertje langs binnenkort. Eens kijken of jullie nog wel enigsinds betaalbare proteine hebben 😂👍🏻

Je hoeft natuurlijk ook niet te kijken ouwe zeurpietIk kan echt niet wachten op de vlogs, als ik ergens dol op ben dan zijn het wel vloggende vloggers. En ben zeer benieuwd welke bijnaam je jezelf nog meer gaat geven.
Ik ben een strontvlieg die het machtig mooi vind om naar smerige hoopjes poep te gaan.Je hoeft natuurlijk ook niet te kijken ouwe zeurpiet
Volledig mee eensZou inderdaad een andere bijnaam verzinnen. Een beetje cringe is het wel. En het moet toch over jou gaan? En nu gaat het al een paar keer over je "bijnaam".
🤣Misschien een rare vraag, maar ben jij toevallig de kleinzoon van @Schwarzeneggertje?
Hier staat de split die ik voornamelijk volg:Goedemiddag Jelle!
Ik zag jou ergens delen dat jij op dit moment een borst+triceps - rug+biceps - schouders - benen split volgt. Heb jij ook heel toevallig die split ergens gedetailleerder uitgeschreven staan? Een dergelijke split maakte mij namelijk erg nieuwsgierig.
Thanks alvast!!
Hier staat de split die ik voornamelijk volg:
![]()
Mijn nieuwe Split
Zoals vermeld in mijn vorige topic, ben ik gestart met een nieuwe split om mijn "lagging body parts" te verbeteren. Het ging hier voornamelijk over mijn rug (lats) en quads. Ik hadmijn split al voor jullie genoteerd, maar zal hem bij deze uitwerken voor een duidelijker beeld. Lees mee...forum.bodybuilding.nl
Ik moet hierbij wel zeggen, dat ik voornamelijk train op gevoel en mijn training nooit 100% overeenkomt. Maar ik denk dat je hiermee wel een aardig beeld hebt.