Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het gaat om de vetten uit de room voor de nacht als je aan ondergewicht lijd of wilt gainen.
omgEn nog iets. Vermijd (echt) zoveel mogelijk carbs voor het slapen, ik slaap er enorm slecht van (aanleng in de kwark...).

Ja dat verhaal is zo oud als de weg naar rome en is allang achterhaald.Wat is daar grappig aan? Je krijgt vrij veel energie van simpele koolhydraten=suiker.
jij zegt dat je zoveel mogelijk carbs moet vermijden voor slapen gaan.Ik had het over suiker. Compelxe koolhydraten zijn denk ik een betere optie dan dextrose en etc.
Wat is precies hoog? En wat is dan te hoog?
Beetje offtopic btw.
Ik had het over suiker. Compelxe koolhydraten zijn denk ik een betere optie dan dextrose en etc.
Wat is precies hoog? En wat is dan te hoog?
Beetje offtopic btw.
je zou van brinta wake up banaan erdoor mixen
ik doe dit zelf ook door me shake in de morgen erdoor met melk en whey en kwark
smaakt echt lekker
Daarnaast hebben weer andere studies aangetoond dat wanneer je in de ochtend veel vet at en savonds de bulk van hun carbs eet beter in staat bent om zelfs in de cut lichaamsvet te verbranden vs de mensen die het precies andersom deden.
Volgens mij was er vorig jaar zelf een artikel over geschreven in het sport en fitness magazine.
anyways, het verhaal van vetten eten in de avond is al lang achterhaald en nog ongezond ook.
Één handje noten bevat er namelijk ongeveer 10...Hoeveel grammen hebben we het dan over?Één handje noten bevat er namelijk ongeveer 10...

Complexe koolhydraten zijn koolhydraten die bestaan uit lange ketens glucose
Dextrose is hetzelfde als glucose
Verschil is dat je met complexe koolhydraten meer vitamines en vezels kan binnenhalen

Lekker wel. Geen volle kwark voor het slapen meer voor mij :/. Heb je toevallig een linkje naar het onderzoek?Ja dat verhaal is zo oud als de weg naar rome en is allang achterhaald.
nieuwe studies hebben laten zien dat wanneer een hoog vetmaaltijd in de avond werd genuttigd, dit resulteerde in een grotere vetmassa en symtomen van het Metabolicsyndrome: diabetestype2, een verstoring van glucoseen insulinestofwisseling, en vetopslag binnen het buikvlies.
Daarnaast hebben weer andere studies aangetoond dat wanneer je in de ochtend veel vet at en savonds de bulk van hun carbs eet beter in staat bent om zelfs in de cut lichaamsvet te verbranden vs de mensen die het precies andersom deden.
Volgens mij was er vorig jaar zelf een artikel over geschreven in het sport en fitness magazine.
anyways, het verhaal van vetten eten in de avond is al lang achterhaald en nog ongezond ook.