Fitness Seller

is er ook een bulk kwark?

• Topic Starter Topic Starter
Kun je cashewnoten bijvoorbeeld ook het beste voor het slapen nemen? En ik zal eens aan de slagroom en kokosroom gaan dan, bedankt voor de tips!

Noten en pinda's prima voor het slapen ;)

Banaan + hand met noten + kwark = winnaar!!

2 eetlepels olijfolie voor het slapen gaan nemen?
Is helemaal niet vies en zijn toch ongeveer ~200 Kcal afhankelijk van hoe groot je eetlepel precies is.

Oja liever niet olijfolie en kwark met elkaar mengen. Gewoon 2 eetlepels olijf olie voor de kwark dan is die smaak ook zo weer uit je mond, ook al is die niet vies ofzo. Vrij neutraal.

En nog iets. Vermijd (echt) zoveel mogelijk carbs voor het slapen, ik slaap er enorm slecht van (aanleng in de kwark...).

Wat is daar grappig aan? Je krijgt vrij veel energie van simpele koolhydraten=suiker.

Wat is daar grappig aan? Je krijgt vrij veel energie van simpele koolhydraten=suiker.
Ja dat verhaal is zo oud als de weg naar rome en is allang achterhaald.

nieuwe studies hebben laten zien dat wanneer een hoog vetmaaltijd in de avond werd genuttigd, dit resulteerde in een grotere vetmassa en symtomen van het Metabolicsyndrome: diabetestype2, een verstoring van glucoseen insulinestofwisseling, en vetopslag binnen het buikvlies.

Daarnaast hebben weer andere studies aangetoond dat wanneer je in de ochtend veel vet at en savonds de bulk van hun carbs eet beter in staat bent om zelfs in de cut lichaamsvet te verbranden vs de mensen die het precies andersom deden.

Volgens mij was er vorig jaar zelf een artikel over geschreven in het sport en fitness magazine.

anyways, het verhaal van vetten eten in de avond is al lang achterhaald en nog ongezond ook.

Ik had het over suiker. Compelxe koolhydraten zijn denk ik een betere optie dan dextrose en etc.
Wat is precies hoog? En wat is dan te hoog?

Beetje offtopic btw.

Ik had het over suiker. Compelxe koolhydraten zijn denk ik een betere optie dan dextrose en etc.

Beetje offtopic btw.
jij zegt dat je zoveel mogelijk carbs moet vermijden voor slapen gaan.
Je zegt niet daarbij of je snelle of complexe bedoeld, maar zowiezo zoveel mogelijk carbs vermijden is fabeltje.

Daarnaast heeft iedereen het over vetten voor het slapen gaan, daar reageer ik dus ook op.

Beetje offtopic btw.

Complexe koolhydraten zijn koolhydraten die bestaan uit lange ketens glucose
Dextrose is hetzelfde als glucose

Verschil is dat je met complexe koolhydraten meer vitamines en vezels kan binnenhalen

Daarnaast hebben weer andere studies aangetoond dat wanneer je in de ochtend veel vet at en savonds de bulk van hun carbs eet beter in staat bent om zelfs in de cut lichaamsvet te verbranden vs de mensen die het precies andersom deden.

Volgens mij was er vorig jaar zelf een artikel over geschreven in het sport en fitness magazine.

anyways, het verhaal van vetten eten in de avond is al lang achterhaald en nog ongezond ook.

Hoeveel grammen hebben we het dan over?:P Één handje noten bevat er namelijk ongeveer 10...

Hoeveel grammen hebben we het dan over?:P Één handje noten bevat er namelijk ongeveer 10...

He, ik vertel alleen wat de studies vertellen he, meer niet ;)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 23:14 ----------

Complexe koolhydraten zijn koolhydraten die bestaan uit lange ketens glucose
Dextrose is hetzelfde als glucose

Verschil is dat je met complexe koolhydraten meer vitamines en vezels kan binnenhalen

thanks for tje info, dat wist ik nog helemaal niet :rolleyes:
Ga jij nu maar lekker je carbs vermijden voor het slapen gaan, pas maar op straks word je nog vet :rolleyes:
dan ga ik nog ff een bord rijst op smikkelen... ajuus.

Laatst bewerkt:
Ja dat verhaal is zo oud als de weg naar rome en is allang achterhaald.

nieuwe studies hebben laten zien dat wanneer een hoog vetmaaltijd in de avond werd genuttigd, dit resulteerde in een grotere vetmassa en symtomen van het Metabolicsyndrome: diabetestype2, een verstoring van glucoseen insulinestofwisseling, en vetopslag binnen het buikvlies.

Lekker wel. Geen volle kwark voor het slapen meer voor mij :/. Heb je toevallig een linkje naar het onderzoek?

Terug
Naar boven